Sivu 17 / 17 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 7151617
Tulokset 321 - 336 Yht. 336

Ketju: Kiekkopesän kuntorinki

Moderaattori JanJ's Avatar
    Sijainti
    Suomi
    Quote Alkuperäinen viesti pak Lue viesti.
    Olen käynyt vuoden joogassa. Olen myös maistanut rooibus-teetä.
    Olemme juoneet samasta pullosta jallua. Käynkö lääkärissä?
    Vellun pitopalvelu - luksusta matkaan!

pak's Avatar
    Sijainti
    Syrjäinen tapulikaupunki Suomenlahden rannikolla
    Quote Alkuperäinen viesti JanJ Lue viesti.
    Olemme juoneet samasta pullosta jallua. Käynkö lääkärissä?
    Jos mitään oireita ilmaantuu, niin on se varmuuden vuoksi hyvä käydä
    huvittavan katkera

Sijainti
    Helsinki
    Quote Alkuperäinen viesti pak Lue viesti.
    Meinneisyydessäni on eräs synkkä ajanjakso josta en ole aiemmin pystynyt puhumaan. Minusta kuitenkin tuntuu siltä, että nyt olen valmis jakamaan tuon asian kanssanne. Olen käynyt vuoden joogassa. Olen myös maistanut rooibus-teetä.
    Helvetti, varmaan on piirissä akustista Landolaakin rimpsauteltu?
    "Maalaa itse taulusi, voit säästää jopa miljoonia."

Sijainti
    Suomi
    Quote Alkuperäinen viesti Datsun Lue viesti.
    Helvetti, varmaan on piirissä akustista Landolaakin rimpsauteltu?
    Liukuvärjätty, korkeakauluksinen villapaita päällä?

Melkein valahti jo kolmannelle sivulle tää ketju...

Aika hiljaista on ollut kunnon kuntoilun ohelta ittellä, ei ole oikein motivaatiota ja jaksamista ollut.

Tää viikko on alkanut ihan positiivisissa merkeissä: kolme kertaa kympin lenkki ja jäät maanantaina ja tänäänkin, voi kun vain jaksaisi jatkaa samaan malliin.

Omat kuntoilut ovat olleet historiallisen alhaalla. Mahtaako elämäni aikana ollut liikkuminen näin vähäistä. Isona syynä tähän loukkaantumiset. Kesällä menin venäyttämään nilkan. Parin viikon lepuutuksen jälkeen takaisin futispeliin ja sama nilkka uudelleen. Sitten olikin jo n. kuukauden tauko. Nilkka alko olla kohtalaisessa kunnossa, kunnes onnistuin venäyttämään koko helvetin pohkeen. Taas meni useampi viikko, mutta tällä kertaa toi jalka oli jotenkin pahempi. Kävelyä ei haitannut, mutta kun yhden juoksuaskeleen otti, niin tunti että koko jalka lähtis alta.

Nyt kuitenkin alkaa olla siinä kunnossa, että esim. jääkiekkoa voi pelata kun varovasti menee. Ei haittaa luistelua oikeastaan ollenkaan. Juoksua olen vielä pelännyt, joten odotan vielä pidempään sen kanssa.

Summa summarum. Vähällä on kuntoilu tällä hetkellä. Vituttaa suorastaan. Kuntosalilla aloin käydä, jos edes jonkinlaista liikettä saisi aikaan.

Puhkuskomitee Bone's Avatar
    Itte oon keskittynyt tohon tahtiin että rauhallisesti ja harvoin. Ei loukkaa ainakaan itteään.

Ensi viikolla alkaa firman tarjoama juoksuexpertin opastus miten sohvaperunastakin saadaan juoksija.
    Meen kattomaan josko tästä kropasta irtoaisi jotain.

Jäällä kaikki onkin sitten yhtä kamalaa paskaa, ainakin omasta mielestäni. Mihinkään ei ehdi ja olen aina väärässä paikassa. Mutta sehän ei olekaan mitenkään uutta.

Sijainti
    Helsinki
    Salibandyn pelaaminen maalilla on kyllä hiton kivaa. Vaan tunnin vuoron jälkeen saa aina pitää jääpussia molempien polvien päällä kun kolottaa. Onko tuo sitten sen arvoista, on varmaan kun en osaa millään tuota lopettaa.

Puhkuskomitee Bone's Avatar
    Kävin aamulla uimassa puoli kilsaa. Nyt voisi mennä nukkumaan, ramaisee niin nätisti.
    Innostuin vähän uimisesta, kun kävin käyttämässä likkaa uimakoulussa ja uin siinä samalla pätkän. Koko kroppa kiittää uimisesta.
    Yritetään ottaa tavaksi.

On kiva ja kevyt urheilumuoto raskaalle kropalle ja raskaan kropan polville. Ja ihan riittävän rasittava noin tekemistä ajatellen. Silloin vuosia sitten, kun kuntoutin selkää leikkauksen jälkeen, niin tuli aika paljon pulikoitua.

Sijainti
    Suomi
    Olin eilen puoltoista tuntia mano mano-treeneissä ja päälle tunti sulkapalloa.
    Lievä polte lapaluiden välissä, muuten hyvä fiilis.

Sijainti
    Helsinki
    Tänään menen pitkästä aikaa salibandyn vitosdivariin maalille. Pelasin kauden kaksi ensimmäistä ottelua, sen jälkeiset neljä olen ollut huilivuorossa. Sarja on kulkenut hyvin, kuudesta ottelusta viisi voittoa ja tasapeli.

Matsit klo 10 ja klo 19.

smasa's Avatar
    Sijainti
    Helsinki
    Kaivelin sykemittarin syövereistä yhteenvedon viime vuoden urheiluista. Vuonna 2019 288 harjoitusta (246 tuntia), jakaantuen seuraavasti:

Juoksu 119 kertaa
    Pyöräily 80
    Bodypump 35
    Salitreeni 17
    Salibandy 11
    Uinti 10
    Jääkiekko 9
    Suunnistus 5
    Rullaluistelu 1

Ihan kelpo saldo. Tavoitteena on pitää määrä suurin piirtein samana myös vuonna 2020, jos vain saa olla terveenä. Pyöräilyä ja lihaskuntoa ehkä vähän lisää ja juoksutreenejä sisällöllisesti monipuolisemmiksi korvaamalla osa tasavauhtisista lenkeistä suunnistuksella ja tekemällä välillä esim. vetoja tai kiihtyvävauhtisia treenejä.

Sijainti
    Helsinki
    Erittäin kova setti!

Oliskohan tässä tullut nyt surkuteltua kovaa kohtaloa tarpeeksi ja vietty riittävästi aikaa sen tekosyyn takana että ei saa mennä enää jäälle. Eli pitäisi ottaa oma kunto ja elämän hallinta omiin käsiin taas.
    Draft '15, pick number 1. Kiekkopesän John Scott.

Von Cock John Cock's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Meikähän on aivan huippukunnossa kun jalat on ihan kondiksessa lauantain jäljiltä. Olin olettanut etten kävele viikkoon sellaisen yhtäkkisen jäävuoron jäljiltä.

Käyttäjätunnuksesi tietoja

• Et voi avata uusia ketjuja.
  • Et voi vastata viesteihin.
  • Et voi lähettää liitteitä.
  • Et voi muokata viestejäsi.
  •  
  • BB-koodi on päällä
  • Hymiöt ovat päällä
  • IMG-koodi on päällä
  • [VIDEO] code is päällä
  • HTML-koodi on pois käytöstä