Sivu 1 / 4 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 Yht. 68

Ketju: Internetin kautta tehdyt heräteostokset ja muut enemmän tai vähemmän tärkeät.

Viinimaisteri W's Avatar
    Sijainti
    Helsinki/Aurinkolahti

Internetin kautta tehdyt heräteostokset ja muut enemmän tai vähemmän tärkeät.

Tämmöstä toikkia ei taida vielä olla, joten teenpä sellaisen. Teetkö sinä heräteostoksia netissä?

Mä lukeudun siihen ihmisryhmään, joka näitä tekee. Yleensä ne on turhia, mutta ihan mukavaa viihdykettä arkielämään. Tämmöisissä ostoksissa oon turvautunut useimmiten mulletoi.comiin. Tuolta on tarttunut mukaan led-suihku, possu-rikkaimuri, korttipakan sekoittaja, neljä kappaletta jääkolpakkoja, 2 kpl höyrykiviä kiukaalle sekä saunatroikka. On tullut ostettua muutakin, mutta ei voi muistaa enää. Noi höyrykivet oli todellakin sijoituksen arvoinen kohde! Saunominen sähkösaunassa on noiden avulla paljon miellyttävämpää, eikä sellaista pistävää löylyä ole.

Oon jo hetken aikaa himoinnut kylpytakkia ja mulletoista löytyy Star Wars lisenssoituja kylpytakkeja, joten voipi olla, että sellaisen ostan, kun seuraavan kerran ei ole muuta hankittavaa. On vaan hemmetin suolainen hinta noilla Star Wars kylyptakeilla. Mallista riippuen 50-70 euroa.

Mikähän siinä on että välillä iskee hirveä materian himo, vaikkei jotain aivan välttämättä tarttisi?

Sijainti
    Helsinki
    Quote Alkuperäinen viesti W Lue viesti.
    Tämmöstä toikkia ei taida vielä olla, joten teenpä sellaisen. Teetkö sinä heräteostoksia netissä?
    En. Silloin kun vielä ostelin reippaasti levyjä, niin tuli tilailtua hiukan arvallakin. Mutta en tilaa esim. vaatetta ikinä.

Toikki???
    "Maalaa itse taulusi, voit säästää jopa miljoonia."

Moderaattori obi-wan's Avatar
    Mä tilaan vaatteita. Sports Direct on mulle passeli kauppa. Harvoin toki lähtee lapasesta
    I myself am made entirely of flaws, stitched together with good intentions

Von Cock John Cock's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Amazon.co.uk on meikäläiselle sellainen osoite, että mun tarvii välttää sitä. Liikaa kaikenlaista ostettavaa sopuhintaan ja toisinaan toimituskulutkin on naurettavan pieniä. Kerran piti väkisin keskeyttää surffaaminen siellä kun lisäilin ostoskoriin mielestäni kivoja t-paitoja ja niitä alkoi olla lähempänä parikymmentä lisättynä.

Moderaattori obi-wan's Avatar
    Amazonhan muuten lopetti ilmaisen toimituksen Suomeen, tuli vitusti turskaa siitä palvelusta heille.

Jenkeissä ovat tarjonneet sitä Primea, maksat XX taalaa vuodessa niin saat ilmaisen toimituksen 2 vrk sisällä. Noh, nyt siitäkin on tullut ihan pirusti ongelmia sekä tappiota joten koittavat ohjata ihmisiä hitaammille toimituksille tarjoamalla voucheria ladattaviin palveluihin.

Ilmainen kilpailuvalttina saattaa puukottaa kovasti omaan jalkaan
    I myself am made entirely of flaws, stitched together with good intentions

Viinimaisteri W's Avatar
    Sijainti
    Helsinki/Aurinkolahti
    Quote Alkuperäinen viesti Datsun Lue viesti.
    Toikki???
    Topic tahi aihe. Joskus myös muodossa toikki.

Saumahiplari Susi-ihminen's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Kieltämättä voi vähän pluiskahtaa, juuri äsken ostoon kolme kirjaa, mitäs kun halvalla saa.
    Pim, pim, piimä on piristävä juoma.

Wrighter's Avatar
    Sijainti
    Luvia

Internetin kautta tehdyt heräteostokset ja muut enemmän tai vähemmän tärkeät.

Vaatteita on tullut tilailtua ja pelejä xboxille. Ja hitosti tavaraa hobbyhallista. Jos jotain isompaa pitää hankkia toi on hyvä ettei tarvi kerralla maksaa. Kun ei semmosiin ole mahdollisuutta.

Pitää vaan kattoa ettei tilaile liikaa kerralla. Se olis hyvä, ettei kuukausimaksut noissa nousis yli satkun.

No just viikko sitte tilasin iPhone kutosen... 22€/kk.

Veropalautusista saan melkein kaikki tommoset maksuun. Ja se on hyvä. Inan liikaa on nyt noita. Ei vielä kuitenkaan ole lapasesta lähtenyt.

Seuraava oliski sitte uus telkkari. Mutta mennään tolla nyt vielä ainaki vuosi. Kaiuttimet siinä särisee ikävästi tietyillä taajuuksilla.

Sijainti
    Helsinki
    Quote Alkuperäinen viesti Wrighter Lue viesti.
    Veropalautusista saan melkein kaikki tommoset maksuun. Ja se on hyvä.
    Tää on kyllä niin hyvä homma ettei mikään. Vikan vuoden on luottokortti ollut tapissa, ja makseltu vain sen verran pois ettei herra pankkimies leikkaa korttia katki. Nyt saa onneksi palautuksilla maksaa koko summan pois kerralla, notta.

Hiukan meni tulojen ja menojen balanssi sekaisin tuossa kun tehtiin se iso remontti ("vähän" tuli kalliimmaksi kuin budjetoitu), oltiin 2 viikkoa Meksikossa (ihan vitun järkevää tuohon taloudelliseen saumaan), piti ostaa oma auto (n. 500 € / kk eksrtamaksamista) sekä uuden duunipaikan mukanaan tuoma kohtalainen palkan aleneminen (kannatti silti).

Pahasti näyttää tosiaan siltä, että joulukuussa talous vihdoin tasapainottuu. Mutta kuulemma meillä on n. 1 000 euron edestä tilattavaa Ikeasta, näin kerrottiin. Siitä se sitten taas lähtee
    "Maalaa itse taulusi, voit säästää jopa miljoonia."

pak's Avatar
    Sijainti
    Syrjäinen tapulikaupunki Suomenlahden rannikolla
    Viimeeksi taisin ostaa 5 shortsit, ku halvalla sai.
    huvittavan katkera

Todella vähän tulee nettikaupoista mitään ostettua. En juurikaan ostele tavaroita, joita en tarvitse ja toisaalta pyrin myös jossain määrin kannattamaan kivijalkamyymälöitä. Tavaroiden suhteen olen nuuka ja vaatimaton, mutta olen aina ns. syönyt, juonut ja nainut rahani. Aikaa ennen internettiä hauskin heräteostos oli kännissä tv-shopista hankittu flying lure -viehesarja. Ei tullut kalaa.

Viinimaisteri W's Avatar
    Sijainti
    Helsinki/Aurinkolahti
    Quote Alkuperäinen viesti passenger Lue viesti.
    Todella vähän tulee nettikaupoista mitään ostettua. En juurikaan ostele tavaroita, joita en tarvitse ja toisaalta pyrin myös jossain määrin kannattamaan kivijalkamyymälöitä.
    Tämän mä olen ottanut huomioon vasta kuluneen vuoden aikana. Siis ton kivijalkakauppojen tukemisen. Ennen ostin lähes kaikki asiat netistä. Varsinkin elektroniikan. 95% elektroniikastani olen ostanut netin kautta. Sittemmin olen pienkodinkoneita ja muuta elektroniikkaa ostanut ihan gigantista, prismasta tms. jos on ollut tarvetta. Ostopäätös toki tehty eka nettiä selaamalla ja vertaamalla hintoja. Joskus maksaa ihan mielellään sen 5-10 euroa extraa, että saa tuotteen heti käyttöön. 20+ hintaerot on sitten sellaisia, että totta kai sieltä, mistä saan halvimmalla.

Aika harvoin tulee heräteostoksia tehtyä netissä, mutta jos jotain ostan niin yleensä jotain elektroniikkaan liittyvää. Pari viikkoa sitten tuli tilattua kännykän pidike autoon. Kun halvalla sai.

Noi omat ostokseni on yleensä tyyliin 10 euroa tai alle ostoksia, joten mistään kovin merkittävästä ei ole ikinä kyse. Tosin puhelin tuli viimeksi tilattua netistä, mutta siinä ei puhuttu mistään heräteostoksesta.

Kivijalkamyymälöitä voin tukea, jos hintaero ei ole merkittävä. En kuitenkaan koe huonoa omatuntoa, jos säästän selkeästi rahaa tilaamalla netistä. Vaatteita en tosin tilaa ikinä, koska haluan päästä niitä kokeilemaan ennen ostamista.

Wrighter's Avatar
    Sijainti
    Luvia
    Quote Alkuperäinen viesti pak Lue viesti.
    Viimeeksi taisin ostaa 5 shortsit, ku halvalla sai.
    Ilmeisesti Pitsiturnauksen jälkeen päädyit tähän ratkaisuun?

Viinimaisteri W's Avatar
    Sijainti
    Helsinki/Aurinkolahti
    Tulipa vaan mieleen, että pitkän aikaa on jo kiinnostanut ostaa uusi 2.1 kaiutinjärjestelmä tietokoneeseen. Nykynen ollut jo pitkään, mutta toimii. Joten turha ostos olisi. Ehkä enemmän pistän äänikorttiin rahaa. Pystyis sit vähän noita mikkejä ja muita härpäkkeitä iskeä koneeseen paremmin kiinni.

pak's Avatar
    Sijainti
    Quote Alkuperäinen viesti Wrighter Lue viesti.
    Ilmeisesti Pitsiturnauksen jälkeen päädyit tähän ratkaisuun?
    Tällä kertaa ostin uhreilushortseja. Toki kyllähän niissä voi pitsiturnaukseen ens kesänä tulla.
    huvittavan katkera

Hotellit, lennot yms pelkästään netistä. Mistä niitä oikeastaan muuten edes saa? Harvemmin noita tosin heräteostoksina tullut tehtyä.
    Draft '15, pick number 1. Kiekkopesän John Scott.

Quote Alkuperäinen viesti pak Lue viesti.
    Tällä kertaa ostin uhreilushortseja.
    Uhreilushortsit, marttyyrin työhousut.
    Draft '15, pick number 1. Kiekkopesän John Scott.

pak's Avatar
    Sijainti
    Quote Alkuperäinen viesti Twite Lue viesti.
    Uhreilushortsit, marttyyrin työhousut.
    HAH, joo näillä ollaan vain uhrina.
    huvittavan katkera

Ei nyt varsinainen heräteostos, kun olen tätä ostosta jokusen kuukauden pureskellut. Mutta yhtenä iltana päätin yhtäkkiä tarttua toimeen eikä kyllä tarvinnut pettyä. Ostin tällaisenSisu hammassuojan kiekkopeleihin. Suomalainen nimi jäi ensimmäisenä mieleen, mutta muutama eri ihminen suositteli eri tilanteissa niin piti kokeilla. Ihan eri tuntuiset kun perushammassuojat, ei tarvi olla koko aikaa repimässä pois suusta että saa sanottua pari sanaa vaan pystyy helposti puhumaan ja juomaan vettä suojat suussa. Suosittelen!

Käyttäjätunnuksesi tietoja

• Et voi avata uusia ketjuja.
  • Et voi vastata viesteihin.
  • Et voi lähettää liitteitä.
  • Et voi muokata viestejäsi.
  •  
  • BB-koodi on päällä
  • Hymiöt ovat päällä
  • IMG-koodi on päällä
  • [VIDEO] code is päällä
  • HTML-koodi on pois käytöstä