Sivu 38 / 46 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 283637383940 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 741 - 760 Yht. 909

Ketju: Vaikutan - politiikkakeskustelua

Von Cock John Cock's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    On taas tainnut eduskuntaan livahtaa pari ammattipahastujaa. Veronika Honkasalo ja Iiris Suomela ainakin on jo kunnostautunut uhriutumisessa ja loukkaantumisessa.

Toinen pahastui kun miehet istuskelivat eduskunnan kahviossa samassa pöydässä keskenään ja toinen pahastui siitä, kun joku heitti kommentin hänen vieruskaverilleen, että tällä kaudella onkin paljon kauniimpaa istumaseuraa.

En tiedä, kyllä mua taas niin jotenkin ärsyttää nämä tyhjästä kitisijät.

Quote Alkuperäinen viesti John Cock Lue viesti.
    En tiedä, kyllä mua taas niin jotenkin ärsyttää nämä tyhjästä kitisijät.
    Vaikka sama.

Sijainti
    Tampere
    Ja kuinka pihalla pitää olla että äänestää Sebastian Tynkkysen eduskuntaan. Jo Big Brotheria katsellessani mietin, että tuon miehen silmien takana kumisee tyhjyys.

Ja kuinka pihalla pitää olla että äänestää Sebastian Tynkkysen eduskuntaan. Jo Big Brotheria katsellessani mietin, että tuon miehen silmien takana kumisee tyhjyys.
    Äänensä saanut, luulisin, vieläkin ontomasta kaikupohjasta nousevista ajatuksista / ajattelijoista. Tyyliin: iihin sitä ydinvoimaa tarvitaan, sähkö tulee pistorasiasta ja raha seinästä!
    Välillä, tai no nykyään ehkä vähän useammin, mietin että mitähän vi***a tässä maailmassa oikein tapahtuu! Mielenkiinnolla odotan seuraavaa (mielestäni) idiotismia, ja surkuttelen omassa ikääntymisessä ainoastaan sitä että valitettavasti en taida ihan loppua nähdä, sen verran mittarissa jo kierroksia, mutta naurampahan ainakin (olemattomaan) partaani!
    Älkää nyt vaan mulle syöttäkö!

Toinen pahastui kun miehet istuskelivat eduskunnan kahviossa samassa pöydässä keskenään.
    Tuohan on vain kitinää kitinän vuoksi, että vaikuttaisi joltain suurelta lasikattojen rikkojalta tai vastaavalta.

Mutta kyllä silti välillä joutuu miettimään, että ovatko noi ammattipahastujat ja huutelijat todella noin kaukana oikeasta elämästä. Kuinka oikeasti verkostoidutaan ja kuinka oikeasti asioista keskustellaan ja niitä valmistellaan.

Mikä juttu tää miesten pöydässä istuminen oli?

Mä oon sen verran kyllästynyt noihin vanhoihin partoihin jotka on istunut eduskunnassa vuodesta miekka. Itse lähdin siitä periaatteesta, että äänen saa joku nuori, jolla on virtaa ja tuntuu ajattelevan kohtuu aktiivisesti itse ja arvot kohtuu samanlaiset kuin itsellä. Todellisuudesta sitten taas tiedä, että saako jotain oikeasti aikaan. Tuskin.

Quote Alkuperäinen viesti kananlento Lue viesti.
    Mielensäpahoittaja pahoitti mielensä, kun vanhat tutut istui keskenään samaan pöytään kahvilassa. Ja "tekevät päätöksiä siinä".

Sijainti
    Tampere
    Quote Alkuperäinen viesti kananlento Lue viesti.
    veronika.jpg

iiris.jpg

Onpa tuota joskus vanhat rouvat minuakin ohimennen kehuneet työn tilaajalle, eivät siis suoraan minulle. En ole tajunnut pahastua, vaan olen jopa hieman ollut mielissäni. Saattanut perkule lähteä jopa heittämään vähän läppää. Minä kun sen lisäksi että osaan tarvittaessa muodostaa sanoja suustani, saan myös suuni auki, jos haluan. Ettei tarvitse Twitteriin mennä kitisemään.

Tuo "epäviralliset verkostot". Kyllä ne on ihan virallisia verkostoja. Tarttis jonkun se vaan kertoa.

Moderaattori obi-wan's Avatar
    veronika.jpg

iiris.jpg

Onpa tuota joskus vanhat rouvat minuakin ohimennen kehuneet työn tilaajalle, eivät siis suoraan minulle. En ole tajunnut pahastua, vaan olen jopa hieman ollut mielissäni. Saattanut perkule lähteä jopa heittämään vähän läppää. Minä kun sen lisäksi että osaan tarvittaessa muodostaa sanoja suustani, saan myös suuni auki, jos haluan. Ettei tarvitse Twitteriin mennä kitisemään.
    En lähde isommin muuten miettimään mutta Irma-Liisan piha kesken pensasaitahommien on kyllä täysin rinnastettavissa eduskuntatalon kahvilaan.
    I myself am made entirely of flaws, stitched together with good intentions

Sijainti
    Tampere
    Quote Alkuperäinen viesti obi-wan Lue viesti.
    En lähde isommin muuten miettimään mutta Irma-Liisan piha kesken pensasaitahommien on kyllä täysin rinnastettavissa eduskuntatalon kahvilaan.
    Ei olekkaan kun kahvilajuttu oli aivan toinen juttunsa. Mutta ihmisiä molemmissa. Toisilla on hiekkaa pillussa ja toisilla ei.

Mun mielestäni ammattipaheksujia tässä kohtaa ovat kiekkopesän setämiehet. Ei todellakaan ole asiallista kansanedustajien millään tavalla kommentoida toistensa ulkonäköä.
    Draft '15, pick number 1. Kiekkopesän John Scott.

Sijainti
    Tampere
    Quote Alkuperäinen viesti Twite Lue viesti.
    Mun mielestäni ammattipaheksujia tässä kohtaa ovat kiekkopesän setämiehet. Ei todellakaan ole asiallista kansanedustajien millään tavalla kommentoida toistensa ulkonäköä.
    Mutta muuten on?

Elän sellaisessa kuplassa jossa odotan kansanedustajilta keskimääräistä selvästi asiallisempaa toimintaa, jopa mallisuoritusta.

Sijainti
    Tampere
    Elän sellaisessa kuplassa jossa odotan kansanedustajilta keskimääräistä selvästi asiallisempaa toimintaa, jopa mallisuoritusta.
    Kyllähän tuo tuollainen odotus on ollut jo vuosia aika turhaa. Siellä tuntuu olevan puoluelaidasta laitaan aikamoista säätäjää

Kyllähän tuo tuollainen odotus on ollut jo vuosia aika turhaa. Siellä tuntuu olevan puoluelaidasta laitaan aikamoista säätäjää
    Se mitä siellä on ei ole sama kuin mitä pitäisi olla. Ei mistään voi valittaa jos X aika jotain tekee asiasta normaalia vaikka se sitä ei olisi

Mites tämä kun nippu setämiehiä somessa suuttui kun pari naista otti selfien valtakirjojen kanssa

Sijainti
    Tampere
    Onkohan siellä koskaan ollut sellaista käyttäytymistä kuin täällä nyt odotetaan? Epäilen vahvasti.

Selfiejuttua en ymmärtänyt itsekään. Kai sitä nyt jokainen voi selfieitä ottaa jos siltä tuntuu. Tosin aika vähäksi se pöyristyminen taisi jäädä.

Onkohan siellä koskaan ollut sellaista käyttäytymistä kuin täällä nyt odotetaan? Epäilen vahvasti.
    Tuskin, mutta ei se ole peruste lakata vaatimasta.

Sijainti
    Tampere
    Tuskin, mutta ei se ole peruste lakata vaatimasta.
    Onko käytäntö sitten kaikissa työpaikoissa sama, että minkäänlaisia ulkonäköön liittyviä kohteliaisuuksia ei saa sanoa? Oikeasti.

Mielestäni on aika surullinen maailma ja aika jos kauniiksi sanomisesta loukkaannutaan. Aika paljon pahemminkin olisi voinut sanoa.

Taisi enemmän olla kysymys siitä, että tuolla kun yrittää olla pätevä niin kommentti tulee ensimmäisenä ulkonäöstä mikä ei välttämättä varsinkaan nuorelle ole se suurin uskottavuuden kasvattaja.

Lisäksi mielestäni jokainen saa itse päättää arvostaako jotain kommenttia vai ei. Se ei ole meidän muiden tehtävä

Käyttäjätunnuksesi tietoja

• Et voi avata uusia ketjuja.
  • Et voi vastata viesteihin.
  • Et voi lähettää liitteitä.
  • Et voi muokata viestejäsi.
  •  
  • BB-koodi on päällä
  • Hymiöt ovat päällä
  • IMG-koodi on päällä
  • [VIDEO] code is päällä
  • HTML-koodi on pois käytöstä