Sivu 49 / 50 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3947484950 ViimeinenViimeinen
Tulokset 961 - 980 Yht. 982

Ketju: Sekalaista lätinää työn tekemisestä

Norilski nikel?

Johtava's Avatar
    Sijainti
    Espoon erityistalousalue
    Kohderyhmälle kulutustavara
    Projektipäällikön mieli on avara
    Jos olet julkku niin käyt toki julkusta
    Kävelet kadulla, kilistät kulkusta

Hei, juu, ja elämänuraa
    Sukat kuin peltiä, housuissa kuraa
    What a drag it is getting old

Moderaattori JanJ's Avatar
    Sijainti
    Suomi
    Nikkelifirma olis toki tällä hetkellä mediaseksikäs mutta...
    Vellun pitopalvelu - luksusta matkaan!

pak's Avatar
    Sijainti
    Syrjäinen tapulikaupunki Suomenlahden rannikolla
    Quote Alkuperäinen viesti JanJ Lue viesti.
    Taitaa nyt sitten käydä niin...
    Onnea valitsemallanne tiellä.

Lähetetty minun H9436 laitteesta Tapatalkilla
    huvittavan katkera

Sijainti
    Suomi
    Viimeinen viikko vielä automyynnissä.
    Ensi viikolla sitten lopputili. Meillä on tapana täällä että työvelvoite loppuu heti kun irtisanoutuu joten pidän sitten viikon lomaa.

Von Cock John Cock's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Siinä vaiheessa kun mahdollinen asiakas sanoo hinta-arvioon "herranjumala", niin meikä lähtee. En jää edes neuvottelemaan hinnasta. Laskin hintaa ajatuslaskimessani muutenkin alaspäin kun tuntosarvet vähän niin aistitteli.

Saumahiplari Susi-ihminen's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Quote Alkuperäinen viesti John Cock Lue viesti.
    Siinä vaiheessa kun mahdollinen asiakas sanoo hinta-arvioon "herranjumala", niin meikä lähtee. En jää edes neuvottelemaan hinnasta. Laskin hintaa ajatuslaskimessani muutenkin alaspäin kun tuntosarvet vähän niin aistitteli.
    Ihan iliman pitäisi kaikki saada.

Tänään värkkäiltiin useampi tunti sveitsiläisen ukon apuna Sika-osastolla, kaikkihan tuntee Sikaflexin, se firma. Nyt pääsi sanomaan osastoon sopivan lauseen, jota tulee usein työssä viljeltyä: "kyllä se niille sioille kelpaa".
    Pim, pim, piimä on piristävä juoma.

Sijainti
    Tampere
    Quote Alkuperäinen viesti Susi-ihminen Lue viesti.
    Näi o.

Rouva kertoi ja näytti itse leikanneensa sitä 2,5m korkeaa orapihlaja-aitaa jo sisäpihalta. Mielessäni mietin, että sen todellakin kyllä huomaa..

Mua niin kuin jotenkin vituttaa tuollaiset "no aika kova tuntihinta siitä tulee" - henkilöt, jotka ei ymmärrä, että on vähän toisenlaiset kulutkin verrattuna siihen kun sinä itse niillä kynsisaksillas sitä aitaa siinä leikkailet punaviinipäissäs.

Sijainti
    Tampere
    Näi o.

Rouva kertoi ja näytti itse leikanneensa sitä 2,5m korkeaa orapihlaja-aitaa jo sisäpihalta. Mielessäni mietin, että sen todellakin kyllä huomaa..

Mua niin kuin jotenkin vituttaa tuollaiset "no aika kova tuntihinta siitä tulee" - henkilöt, jotka ei ymmärrä, että on vähän toisenlaiset kulutkin verrattuna siihen kun sinä itse niillä kynsisaksillas sitä aitaa siinä leikkailet punaviinipäissäs.
    Sitä kun pikkuhiljaa puhdetöinä leikkelee niin mikäs siinä, yhden puolen saa kesän aikana leikattua, ensi kesänä kadun puoli ja sitä seuraavana yläpuoli. Onhan se vähän eri juttu kun ukko tulee pelit ja vehkeet tanassa ja täräyttää kerrasta kuntoon.

Sijainti
    Tampere
    Sitä kun pikkuhiljaa puhdetöinä leikkelee niin mikäs siinä, yhden puolen saa kesän aikana leikattua, ensi kesänä kadun puoli ja sitä seuraavana yläpuoli. Onhan se vähän eri juttu kun ukko tulee pelit ja vehkeet tanassa ja täräyttää kerrasta kuntoon.
    Eilen oli papparainen joka kertoi että hänellä on mennyt kolme päivää sen aidan leikkaamisessa. Pisteltiin aita kuosiin kolmessa tunnissa. Kerkisin siinä ajassa vielä juttelemaan joutessani papparaisen kanssa kun oli selkeästi vähän juttukaverin tarvetta.

Sijainti
    Tampere
    Eilen oli papparainen joka kertoi että hänellä on mennyt kolme päivää sen aidan leikkaamisessa. Pisteltiin aita kuosiin kolmessa tunnissa. Kerkisin siinä ajassa vielä juttelemaan joutessani papparaisen kanssa kun oli selkeästi vähän juttukaverin tarvetta.
    Ei tuossa tolkkua ole kun vanha mies painii kolme päivää aidan kanssa ja välineet varmasti ties mitä, ehkä ruosteiset pensassakset ja huterat tikkaat pisteenä iin päällä.

Ei*******ruosteiset pensassakset ja huterat tikkaat pisteenä iin päällä.
    Vanha keittiönjakkara se olla pitää, tikkaat on hifistelyä!
    Älkää nyt vaan mulle syöttäkö!

Sijainti
    Tampere
    Työmies kävi ensin siimaamassa ja sen jälkeen leikkasi kahteen kertaan jonkun randomasiakkaan pihan. Aikaa meni vähintään pari tuntia. Kirjoitin laskun siitä parista tunnista, niin asiakas alkoi inttämään että eikös se pitänyt maksaa yhden tunnin verran. Ajattelin että tässä on taas näitä persnaamoja joilla ei hissi kulje yläkertaan saakka, että jos annetaan pihan kasvaa puoleen kesään saakka villinä, niin oletetaan että tullaan perusruohonleikkauksen hinnalla raivaamaan viidakko ja tehdään mukava kesäpiha.

Oli niin pieni lasku kyseessä, että tuumasin paremmaksi antaa akalle se siihen hintaan kun kuvitteli saavansa. Tuumasi sitten mailissaan tyytyväisenä, että "luultavasti tulen tarvitsemaan palvelujanne jatkossakin."

Mielessäni tuumasin että luultavasti emme tule teille tarjoamaan palvelujamme jatkossa.

Sijainti
    Helsinki
    Tytär on ollut muutamana päivänä vähän maistelemassa kesätyön tekoa. Ihan pitkää päivää vedetään, 9 tuntisia. On kyllä aikaansaava tyyppi, ilolla tuommoiselle palkkaa maksaa.
    "Maalaa itse taulusi, voit säästää jopa miljoonia."

Kai nyt painaa, kun on natsipomo.

Sijainti
    Helsinki
    Painaa painaa! Saakeli!

Sijainti
    Suomi
    Ei loppunut työvelvoite heti, heittäytyivät hankalaksi.
    Pidin käyttämättömiä vapaita sitten tällä viikolla 4 päivää ja olin uudessa paikassa töissä. Nyt menen kahdeksi päiväksi automyyntiin vielä, tekemään jotain eli istumaan kahville. Sitten on velvoite hoidettu.

Sijainti
    Helsinki
    Oli tuossa alkuvuodesta isohko ongelma siitä, että muutama sormenpää halkesi koko ajan. Varmasti näissä pahvilaatikoissa ja muoveissa (ja varmasti myös kankaissa) käytettävät muovit ovat täynnä kaikenlaisia myrkkyjä. Tilanne oli sen verran hankala, että jopa kantapäähän ilmestyi pakohaavoja. Varmaan kropassa kiersi ja myllersi jotain ihanaa.

Vaan äkkäsinpä yhdeltä toimittajalta tällaiset superohuet käsineet. (Linkki aikauheeta sentään) kilpailijan verkkokauppaan: https://www.smartoriginal.fi/tuote/x...okasine/34808/

Siihen loppui sormenpääongelmat. Ja kantapääongelmat myös! Nyt en osaa enää olla ollenkaan ilman näitä, kirjoitan tätäkin hanskat kädessä. Niin on ohuet, että voi näppistäkin hakata.

Vielä vähän niittejä kämmenselkään, niin on valmiit panohanskat.

Quote Alkuperäinen viesti Datsun Lue viesti.
    Niin on ohuet, että voi "näppistäkin hakata".
    Jaahasta.
    Draft '15, pick number 1. Kiekkopesän John Scott.

Ketjun tagit

Käyttäjätunnuksesi tietoja

• Et voi avata uusia ketjuja.
  • Et voi vastata viesteihin.
  • Et voi lähettää liitteitä.
  • Et voi muokata viestejäsi.
  •  
  • BB-koodi on päällä
  • Hymiöt ovat päällä
  • IMG-koodi on päällä
  • [VIDEO] code is päällä
  • HTML-koodi on pois käytöstä