Sivu 2 / 30 EnsimmäinenEnsimmäinen 123412 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 Yht. 597

Ketju: Facebook, Twitter, Instagram ja muu sometus

Minä kyllä tykkään tästä muutoksesta. Vähän sekava alkuun, mutta nopeasti tuohon tottuu. Positiivista on se, että kerrankin on ajatus tuon muutoksen taustalla, eikä vain tyydytä siirtään palkkeja sivun toiselta laidalta toiselle. Kauhean usein en laita tuonne päivityksiä, joten ei tarvinnut kauheasti siivoilla.

Hirveä poru tuosta kyllä syntyy kun tulee pakolliseksi..

En mä kyllä ajatellut poistella mitään. Tuskin tuolla mitään niin järisyttävää on. Ja toisaalta, olisihan kaiken saanut nyt jo näkyviin kun olisi jaksanut tarpeeksi säätää...

Moderaattori
    Joku tyttö on jäänyt kaverille potemaan krapulaa ja äiti on paniikissa.

Etsintäkuulutus (Koko Suomi)

Kommenteissa on päästy jo Jumalaan uskomisesta raiskaajiin ja Suomen poliisin tehottomuuteen. Priceless. Jaa onhan siellä Raisa Räsäsenkin kuva. Lisäksi joku keski-ikäinen nainen on todennut asiantuntevasti "jokainen joka katoaa, on joutunut henkirikoksen kohteeksi".
    Viestiä on viimeksi muokannut tutzba; 01.01.2012 23:11.

"Löytyy lähimmästä mäkkäristä??"

Von Cock John Cock's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Quote Alkuperäinen viesti tutzba Lue viesti.
    Lisäksi..
    Vuonna 2003 perustin ekan nettisaittini jolla oli kohtuullisesti kävijöitä. Uskoni ihmisten lähtökohtaiseen viisauteen rapisi sitä mukaa kun luin palauteposteja, varsinkin sen jälkeen kun yksi käyttäjä ajoi jatkuvalla soitto/tekstiviestirumballa meikäläisen lähelle sitä pistettä että ajatuksissani joku kuristaminen ko. puhelinterroristia kohtaan olisi ollut oikeudenmukaista. Nykyään on tottunut.. aamulla kun avaa palautepostin niin siellä saattaa olla vittuilusta kiitoksiin skaalalla, mutta sellaista se on. Lähtökohtaisesti ihmiset taitaa olla vähän hölmöjä..?

Pelaatteko tuota Veikkaria?

http://apps.facebook.com/veikkari/

Meikäläisellä tällä hetkellä: Päivän Ranking-sijoitukset: NHL 64 ja SM-Liiga 4.
    Pitkään johdin tuota SM-Liigaa mutta nyt on ns. "vedot kusseet" taas.

Eihän tuosta mitään voita, mutta mulle riittää se ettei häviäkään.

Sijainti
    Tampere
    Ilmeisesti aina vaalien aikaan fb-listalaisista paljastuu todellisia politiikan asiantuntijoita, sellaisistakin henkilöistä joista sitä ei olisi ikinä uskonutkaan.

Aika tuskaa avata fb näinä päivinä.

Sijainti
    Helsinki
    Quote Alkuperäinen viesti Nokkis Lue viesti.
    Ilmeisesti aina vaalien aikaan fb-listalaisista paljastuu todellisia politiikan asiantuntijoita, sellaisistakin henkilöistä joista sitä ei olisi ikinä uskonutkaan.

Aika tuskaa avata fb näinä päivinä.
    Niin on, ja pari sikajunttia lähtikin blokkiin rasistimielipiteidensä + suoranaisen tyhmyyden vuoksi.
    "Maalaa itse taulusi, voit säästää jopa miljoonia."

Moderaattori
    Red Devilin kautta bongasin jonkun perussuomalaisfanaatikon (naisen) FB-profiilin ja siellä on kyllä hyvää settiä.

"MINUN YHTEISKUNTAANI EI KUULU ROMAANIT MUSTALAISET SOMALIT NEEKERIT JA MUUT MUTIAISET JA SOSIAALIPUMMIT JOS SINUN ELÄMÄÄSI KUULUU ELETÄÄN KUIN SOSDO MASSA KOMOROSSA.. HAAVISTO ON HARMAA JA KALPEE HIV ??"
    "Halooooo onko sosiaali toimistolla vapaa päivä kun kaikki Mannet ja somalit on netissä !!! millä rahalla on varaa ostaa tietsikka .. ai niin veija toi veija toi .."
    "Ennen oli ..Kekkolaiset sitten tuli taistolaiset nyt on haavistolaiset ..tuleeko seuraavaksi hommppelilaiset,,,,"
    "On suorastaan fyysinen paha olo kun omia kansalaisa ei auteta vaan kuin sairaalloisessa HURMOKSESSA JOKA AFRIKKALAINEN ON TÄRKEIN ..eikö kukaan herää toimimaan ......................."

Tosin nyt kun selailin hiukan enemmän, tulin siihen tulokseen, että tuo taitaa olla yhtä aito kuin Henna Kalinaisen tissit.

Sijainti
    Tampere
    Quote Alkuperäinen viesti tutzba Lue viesti.
    "MINUN YHTEISKUNTAANI EI KUULU ROMAANIT MUSTALAISET SOMALIT NEEKERIT JA MUUT MUTIAISET JA SOSIAALIPUMMIT JOS SINUN ELÄMÄÄSI KUULUU ELETÄÄN KUIN SOSDO MASSA KOMOROSSA.. HAAVISTO ON HARMAA JA KALPEE HIV ??"
    http://i.imgur.com/0iz9L.jpg

Moderaattori
    Jaa se on ihan oikea ihminen? Huh...

Tuollaisten alkulima-aivojen ansiosta demokratia on perseestä. Äänioikeuteen ja yleensäkin oikeuteen ottaa mihinkään asiaan kantaa tulisi säätää raja, jolla nuo älykkyysosamäärältään vajaat pidettäisiin poissa pilaamasta yhteiskuntaa.

En siis tarkoita alkulima-aivolla tutzbaa, vaan tuota persua.

Sijainti
    Iisalmi
    Tuleeko se timeline kaikille vai ei.?
    Ei mulle ainakaan ole tullut.
    Facebook on kyllä aika rasittavaa, mutta ilman ei pärjää. Helpoin tapa pitää yhteyttä ihmisiin.

Sijainti
    Tampere
    Toisinaan tulee otettua porukkaa pois ignoresta ihan vain muistaakseen taas minkä takia on niitä sinne laittanut.

Okei hei, mä ymmärrän että se oma vauva on just nyt maailman hienoin asia, mutta anteeksi jos minua ei v*ttuakaan kiinnosta jatkuva kuvavirta tästä kyseisestä pienestä ihmisestä. vauva sivusta-vauva nukkumassa-oonks vähän söpö vauva-vauva tuijottaa-vauva makaa-vauva mahallaan-vauva tuijottaa-vauva hymyilee-vauva tuijottaa

Kuva, kaks, kolme tai neljäkin vielä menee hienosti, mutta JATKUVALLA syötöllä.

Toisinaan tulee otettua porukkaa pois ignoresta ihan vain muistaakseen taas minkä takia on niitä sinne laittanut.

Okei hei, mä ymmärrän että se oma vauva on just nyt maailman hienoin asia, mutta anteeksi jos minua ei v*ttuakaan kiinnosta jatkuva kuvavirta tästä kyseisestä pienestä ihmisestä. vauva sivusta-vauva nukkumassa-oonks vähän söpö vauva-vauva tuijottaa-vauva makaa-vauva mahallaan-vauva tuijottaa-vauva hymyilee-vauva tuijottaa

Kuva, kaks, kolme tai neljäkin vielä menee hienosti, mutta JATKUVALLA syötöllä.
    Jos tää olis JA:n palsta niin Sampio ratsastaisi näinä hetkinä paikalle kertomaan sulle et miten sä olet huono ihminen kun et pidä lapsista ja miten hän on itse ehkä noin 100 kertaa parempi ihminen kuin kukaan muu koska on kansankynttilä ja hänellä on omia lapsia jotka ovat tehneet hänestä vieläkin paremman ihmisen kuin sinusta koskaan voi tulla.

Asiaan, olen itse myös laittanut ignoreen niitä joille se oma lapsi tai koira aiheuttaa näitä kuvapurkauksia. On siellä pari sellaistakin jotka tuppaavat kännipäissään postata noin 365 musavideota noin 16 sekunnin välein lauantai-iltapäivästä lähtien.

Niin, ja timelime piti tulla käsittääkseni maaliskuun viimeinen päivä kaikille, eipä ole näkynyt...
    Hanki kestovitutus - kannata IFK:ta.

Quote Alkuperäinen viesti John Copter Lue viesti.
    Jos tää olis JA:n palsta niin Sampio ratsastaisi näinä hetkinä paikalle kertomaan sulle et miten sä olet huono ihminen kun et pidä lapsista ja miten hän on itse ehkä noin 100 kertaa parempi ihminen kuin kukaan muu koska on kansankynttilä ja hänellä on omia lapsia jotka ovat tehneet hänestä vieläkin paremman ihmisen kuin sinusta koskaan voi tulla.
    Minä kun muistelisin sampion todenneen useampaankin kertaan, ettei itsekään jaksa Facebookissa niitä tapauksia, jotka raportoivat - kuvalla tai ilman - vauvansa jokaisen ruokailun, puklauksen, paskannuksen ja ilmeen.

Muutama tapaus on ignoressa omissakin Facebook-kavereissa, ja ihan samanlaisten syiden takia kuin mitä muutkin tuntuvat porukkaa ignoreen laittavan. On muuten aika arveluttavaa, miten omista perheasioista raportoidaan hyvinkin laajalti. Itsehän olen sevvverta epäluuloinen, että olen perheeni pitänyt kokolailla pois kommenteista ja statuspäivityksistä, ynnä valokuvista.

Quote Alkuperäinen viesti Designer Lue viesti.
    Minä kun muistelisin sampion todenneen useampaankin kertaan, ettei itsekään jaksa Facebookissa niitä tapauksia, jotka raportoivat - kuvalla tai ilman - vauvansa jokaisen ruokailun, puklauksen, paskannuksen ja ilmeen.
    Taisi avautua muistaakseni myös koirista, tai siis emännästä joka postaa koiristaan kaikkea mahdollista faceen. Siitä syystä luulenkin että minulla ja Sampiolla on yhteisiä kavereita FB:ssa.

Lähinnä viittasin tuolla kommentillani siihen että Sampio on aika monessa käänteessä tuonut esiin sen että ilman lapsia et ole mitään ja on ratsupoliisina paikalla heti JA:ssa jos joku ilmoittaa vihaavansa lapsia tai harkitsevansa lapsettomuutta.
    Hanki kestovitutus - kannata IFK:ta.

Sijainti
    Tampere
    Että mua ärsyttää tällaiset tilapäivitykset "tekee elämänsä vaikeimman päätöksen tähän asti... =( pakko se on ei auta...."

Kerrotaan tai ei kerrota mutta ei mennä tuollaisilla puolittaisilla. Ja takaisin ignoreen.

Facebookin suosio on laskussa tässäkin suunnassa. Tällä hetkellä semmoinen kytemisvaihe. Olen karsinut sivustoja joista tulee päivityksiä, kaikkea ei ehdi kuitenkaan lukemaan.

Ja Timeline tosiaan on sekava ja perseestä. Osa jutuista näkyy niin kankeasti.
    Tommi Läntinen

Joo näin on! Susi-ihminen's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Että mua ärsyttää tällaiset tilapäivitykset "tekee elämänsä vaikeimman päätöksen tähän asti... =( pakko se on ei auta...."

Kerrotaan tai ei kerrota mutta ei mennä tuollaisilla puolittaisilla. Ja takaisin ignoreen.
    Se päätös on varmaan joku "laittaisinko tämän käyttäjän ignoreen vai en. Voi tätä murhetta..."
    Saatana saa taas hävetä.

Ketjun tagit

Käyttäjätunnuksesi tietoja

• Et voi avata uusia ketjuja.
  • Et voi vastata viesteihin.
  • Et voi lähettää liitteitä.
  • Et voi muokata viestejäsi.
  •  
  • BB-koodi on päällä
  • Hymiöt ovat päällä
  • IMG-koodi on päällä
  • [VIDEO] code is päällä