Sivu 3 / 30 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 Yht. 597

Ketju: Facebook, Twitter, Instagram ja muu sometus

-:'(

-No mitä nyt? (Tämä noin 10 kertaa eri henkilöiltä)

-En viitsi alkaa täällä puimaan henkilökohtaisia asioitani.

Von Cock John Cock's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Quote Alkuperäinen viesti Yvan Eht Nioj Lue viesti.

Jeps, ja 99% tähän syyllistyvistä on naisia

Steyer's Avatar
    Sijainti
    Nummela/Hanko
    Quote Alkuperäinen viesti Nokkis Lue viesti.
    Jeps, ja 99% tähän syyllistyvistä on naisia
    Huomiohuorausta, sanon ma. Facebook on varmaan ainut paikka, jossa harrastetaan rehellistä attention whoringia, mitä idioottimaisempi päivitys, sitä parempi. Pakko aina välillä käydä katsomassa "feissarimokia" jotta voisin pönkittää omaa erinomaisuuttani ja fiksuuttani, koska oma kaveripiirini on sen verran fiksua, että omalla tilillä ei turhaa paskaa pahemmin näy.

Joo näin on! Susi-ihminen's Avatar
    Sijainti
    Tampere

Mitä ne sitten vinkuu, aloituksessa on jo ruvettu puimaan henkilökohtaisia asioita, perkeleet.

Itse pidän vielä tiukemman linjan kuin designer, en ole omatoimisesti naamaani koskaan Facebookissa näyttänyt, muiden kuvissa olen kyllä pariin kertaan näkynyt, profiilikuvakin ollut aina jotain ihan muuta. Enkä tosiaan pui henkilökohtaisia asioita seinällä, vittuakos ne muille kuuluu. Omalle seinälle kirjoittelen erinomaisen harvoin, muiden tekemisiä kommentoin ajoittain hanakasti.
    Saatana saa taas hävetä.

Oma profiilikuvani on ihan eri henkilö kuin minä. Statukseni päivitän n. kerran kuussa ja silloinkin lähinnä hassuttelen kännipäiten ja aamulla hävettää. Jos minut on merkitty johonkin kuvaan kerron kuvan lataajalle, että en pidä siitä että kuvani laitetaan nettiin lupaa kysymättä. Yli puolet "kavereistani" voisin poistaa vaikka saman tien turhina, mutta mitä sitä suotta kun pahimmat voi kuitenkin laittaa ignoreen. Alussa kun liityin tuli kilttinä miehenä hyväksyttyä lähes kaikki kaveripyynnöt, mutta nykyään painan kylmästi ruksia jos henkilö ei ole mulle läheinen/tarpeellinen.

Sijainti
    Helsinki
    Minäkin olen välillä piilotellut muutamia tyyppejä kun on niin raskasta luettavaa (no juu, minähän ite lässytän kyllä jälkikasvustani aika paljon, eipä siinä). Mutta sitten olen kuitenkin käynyt katsomassa heidän seinältään "mitä tyhmää sinne on taas laitettu". Ei vaan voi olla katsomatta. Ja sitten ihan hurraan mielessäni että "onpas tyhmää!" Tänään on tosiaan taas ollut näitä "elämäni raskain päätös/päivä/asia tänään". Mutta ei sitten haluta kuitenkaan kertoa mistä on kyse. Häh hää! Siinäpä mietimme.
    "Maalaa itse taulusi, voit säästää jopa miljoonia."

Quote Alkuperäinen viesti Susi-ihminen Lue viesti.
    ...profiilikuvakin ollut aina jotain ihan muuta...
    Täällä kumminkin näytät olevasi rohkeasti omalla kuvallasi

Sijainti
    Tampere
    Quote Alkuperäinen viesti banaaninviljelijä Lue viesti.
    Täällä kumminkin näytät olevasi rohkeasti omalla kuvallasi
    Kyllä. Ei tämmöistä pärstää kehtaa muille näyttää, täällä on sen verran mukavia miehiä että rumempikin jannu voi olla ihan oma itsensä.
    Saatana saa taas hävetä.

Moderaattori obi-wan's Avatar
    Suoritin pikatarkastuksen "kavereista". Ekalla karsinnalla poistui noin 40
    I myself am made entirely of flaws, stitched together with good intentions

Quote Alkuperäinen viesti obi-wan Lue viesti.
    Suoritin pikatarkastuksen "kavereista". Ekalla karsinnalla poistui noin 40
    Saatana.

Itse vedän useinkin statuspäivityksiä, joissa olen yleensä tehnyt jotain tyhmää. Ehkä se on huomiohuorausta jonkun mielestä, itseäni ei se niin haittaa. En määkään täysin henkilökohtaisia asioita kerro, mutta aina on ainakin yritys saada lukijat nauramaan. Siinä tuskin ikinä onnistuen. Kännitekoja näyttää moni postaavan, mun lisäksi.

Tuo Yvan Eht Nioj:n mainitsema esimerkki on kyllä tyyliä, vittuakos sitten edes kerrot mitään.

Huomaa kyllä useimmista että mantraavat yhtä asiaa. Yksi kertaa vauva-asioista, yksi postaa ateisti-ilmoituksia joissa hassunhauskaa jeesus-asiaa, yksi kertoo mitä Jeesus on tuonut hänen elämään, yksi on aina muusissa, jne.
    Mistähän meikä kirjoittaa useimmiten? Kiekon peluusta ja viinan juonnista varmaan jos joltain tutulta kysyisi.

Moderaattori
    Yksi on aina muussissa = Streider?

Von Cock John Cock's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Ajattelin pitää Facebookin jonkun aikaa kiinni. Ihan totaalisesti en kuitenkaan katkaise yhteyttä koska chat on koneella Messengerissä ja FB:n ilmoitukset tulee luuriin jos sellaisia tulee. Jotenkin vaan alkoi ne seinällä olevat tarinat kyllästyttämään.

Moderaattori
    Facebook alhaalla? Ei ainakaan toimi täällä. KRIISI! PANIIKKI!

Moderaattori
    Twitterin hästäki #facebook ainakin antaa tuloksia, että olisi ihan maailmanlaajuinen kriisi meneillään.

Hmm mulla toimii ihan hyvin ja chattikin rulaa.

Moderaattori
    Toimii taas.

E: Hitaasti

Ai että kun nämä lätkän vihaajat jaksavat ärsyttää Facebookissa. Kukaan ei puhu yhtä paljon lätkästä kuin nämä lässyttäjät, jotka jaksavat parin tunnin välein kertoa kuinka tyhmää jääkiekko on. Todella vaikeaa pidätellä itseään näin useamman kaljan jälkeen, mutta kai sitä pitää yrittää jonkinlaiset välit säilyttää näihinkin mulkeroihin. En loppujen lopuksi aina edes tiedä että miksi.

Sijainti
    Tampere
    Ai että kun nämä lätkän vihaajat jaksavat ärsyttää Facebookissa. Kukaan ei puhu yhtä paljon lätkästä kuin nämä lässyttäjät, jotka jaksavat parin tunnin välein kertoa kuinka tyhmää jääkiekko on. Todella vaikeaa pidätellä itseään näin useamman kaljan jälkeen, mutta kai sitä pitää yrittää jonkinlaiset välit säilyttää näihinkin mulkeroihin. En loppujen lopuksi aina edes tiedä että miksi.
    Sano niille ettei tartte katsoa vaikka katsotte kuitenkin. Vittu niihin mitään välejä tarvitse säilyttää, anna mennä vaan ja kovaa.
    Saatana saa taas hävetä.

Quote Alkuperäinen viesti Susi-ihminen Lue viesti.
    Sano niille ettei tartte katsoa vaikka katsotte kuitenkin. Vittu niihin mitään välejä tarvitse säilyttää, anna mennä vaan ja kovaa.
    En pystynyt hillitsemään itseäni ja laitoin melko piikittelevän palautteen takaisin päin tuoreimmalle lätkävihakommentoijalle. Saapa nähdä tuleeko siltä suunnalta "taktinen poisto" kaverilistalta. Jännä tuo FB muutenkin, kovasti siellä tuodaan jyrkkiäkin mielipiteitä julki, mutta auta armias jos olet eri mieltä. Oot niin tyhmä että poistan sut.

Oikeasti, suurin osa FB-kavereistani on yli 30-vuotiaita teinejä.

edit: Ei suurin osa kavereista, mutta suurin osa innokkaimmista tilapäivittäjistä.

Sijainti
    Tampere
    Se on nykyään kovin mahdollinen loukkaus kun poistaa jonkun Facebook kavereista. Samoin kova ratkaisu on se, että liityt johonkin Facebookin me vaaditaan jotain-ryhmään. En äänestä missään vaaleissa mutta liityn johonkin Facebook-ryhmään joka vaatii jotain, joskaan kukaan ei ole ihan varma mitä ja miten. Vittu, nyt vaikutetaan, perkele!
    Saatana saa taas hävetä.

Ketjun tagit

Käyttäjätunnuksesi tietoja

• Et voi avata uusia ketjuja.
  • Et voi vastata viesteihin.
  • Et voi lähettää liitteitä.
  • Et voi muokata viestejäsi.
  •  
  • BB-koodi on päällä
  • Hymiöt ovat päällä
  • IMG-koodi on päällä
  • [VIDEO] code is päällä