Sivu 485 / 487 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 385435475483484485486487 ViimeinenViimeinen
Tulokset 9,681 - 9,700 Yht. 9734

Ketju: Asia jonka takia en viitsinyt avata uutta ketjua

Von Cock John Cock's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Minkähänlaisella ruokavaliolla pulut mahtaa olla. Jos pulun paskasta rakentaisi talon, niin se kestäisi luultavasti ydinsodankin.

Joo näin on! Susi-ihminen's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Puluhan on pätevä otus, oksennuksesta tupakantumppeihin menee nokasta alas.

Teen harvinaisen tyhmää ihmiskoetta. Junamatkalla kävin kommentoimassa facebookissa muutamia rasistien kommentteja liittyen erilaisiin artikkeleihin. Juuri niitä persujen jäseniä ja odineiden symppaajia, joten vastakommentit tullee olemaan melkoista runoutta.

Mua vituttaa ihan kympillä mihin tää maa on menossa.

Mihin menossa? Tarkoitatko siis noiden öyhöttäjärasistien kanssa?

Itse pidän heitä hieman pienempänä pahana, sillä käytännössä he eivät tule pääsemään vallankahvaan juurikaan kiinni. Seurattavana ryhmänä kylläkin, ettei harrastella mitään masinointeja, väkivaltaisuuksia tai muita vastaavia.

Mutta maan puolesta olen hieman enemmän huolissani näistä nykyhallituksen vetovastuullisista. Heidän linjansa tuntuu olevan se, että hinnasta välittämättä kaikki mahdollinen tulee nyt muuttaa pikaisesti oman mielen mukaiseksi ja joku muu maksaa viulut. Kaverit palkataan hyväpalkkaisiin hommiin ja toimet työpaikkojen lisäämiseksi on sitä, että valtion rahalla palkataan, tai palkkatuetaan, lisää väkeä.

Toivon toki, että pikaisesti todistavat nämä huomiot vääriksi.

Moderaattori JanJ's Avatar
    Sijainti
    Suomi
    wilco on oikessa.
    Kiljunatsit eivät tule olemaan missään päättämässä mistään.
    Tuo hallituksen nykylinja taas vie hyvinvointivaltiolta kassan tyhjäksi
    Vellun pitopalvelu - luksusta matkaan!

On muitakin tapoja viedä maata ("mihin tää maa on menossa") kuin poliittinen päätöksenteko. Öyhötyskulttuuri ja siihen suoraan liittyvä vastakkainasettelun lisääminen tuntuu olevan globaali trendi. Minäkin olen sen osalta erittäin huolissani siitä mihin tämä maa, ja koko maailma, on menossa.
    Draft '15, pick number 1. Kiekkopesän John Scott.

No toki, sillä tuon "seurattavana ryhmänä..." tuohon laitoin. Pamppua sopivissa tilanteissa, mutta sekään ei saa johtaa siihen, että tulee käyttöön mielipidepoliisit ja rangotaan vääristä mielipiteistä/huolista.

Sijainti
    Helsinki
    Quote Alkuperäinen viesti Twite Lue viesti.
    On muitakin tapoja viedä maata ("mihin tää maa on menossa") kuin poliittinen päätöksenteko. Öyhötyskulttuuri ja siihen suoraan liittyvä vastakkainasettelun lisääminen tuntuu olevan globaali trendi. Minäkin olen sen osalta erittäin huolissani siitä mihin tämä maa, ja koko maailma, on menossa.
    Sama homma. Minusta on tosi ahdistava asia se, että äärioikeisto masinoi ketterästi viha- ja maalittamiskampanjan niitä kohtaan, jotka julkisesti kritisoivat heitä.

Mun mielestä maan suurin uhka on nimenomaan kaikenlainen oikeistoöyhötys ja megapersuilu.
    "Maalaa itse taulusi, voit säästää jopa miljoonia."

Sijainti
    Suomi
    Quote Alkuperäinen viesti Datsun Lue viesti.
    Sama homma. Minusta on tosi ahdistava asia se, että äärioikeisto masinoi ketterästi viha- ja maalittamiskampanjan niitä kohtaan, jotka julkisesti kritisoivat heitä.

Mun mielestä maan suurin uhka on nimenomaan kaikenlainen oikeistoöyhötys ja megapersuilu.
    Käy lukemassa vaikka Silakat-ryhmää.
    Kyseessä siis antifan tilalle tullut hovikelpoisempi ryhmä johon aluksi värvättiin ihan normijengiä.
    Siellä maalitetaan nyt mm. Anter Yasa, koska hän ei edustakaan suvakkihullujen mielipiteitä. Yrityksen asteelle jäi lastensuojeluilmoitusten tehtailu persuja kohtaan sekä palvelunestohyökkäykset sivustoille jotka ovat eri mieltä.
    Lisäksi Twitterissä jaetaan henkilölistaa, jossa on kaikki eri mieltä olevat ja heidän twitter-tunnukset. Näin tarkoituksena saada estettyä heidät kaikista keskusteluista.

Onneksi kuten Ban Zyskowicz totesi, välissä on me tolkun ihmiset. 95 prosenttia kansasta.

Sijainti
    Helsinki

Sijainti
    Suomi
    Vesala vastusti sakkotuomion saaneen oikeutta toimia kansanedustajana, tukien samalla rattijuopumuksesta tuomitun vaalikampanjaa.

Sijainti
    Helsinki

Asia jonka takia en viitsinyt avata uutta ketjua

OK.

Mä olen kyllä aika huolestunut siitä, että meillä on kansanedustajina kaikenlaisia. Esim.:

Ano Turtiainen ja SPR:n tuhoaminen & ebola -kommentit + taannoiset poliisille haistattelut yms yms.
    Veikko Vallinin ”Li Andersson saunan taakse” -kommentit
    Juha Mäenpään kommentit vastaanottokeskuksen tuhopolttoyrityksestä
    Halla-ahon ja Huhtasaaren tuki Junes Lokalle

Kaiken maailman Odinit ja muut reppanat huitoo natsilippujen kanssa ja ilman. En pidä ollenkaan tästä. Kun ei näiden edellä mainittujen epävakaata kannattajajoukkoa tarvitsisi minun mielestäni rohkaista yhtään mihinkään.

En pelkää maahanmuuttajia. Mutta kännistä äärioikeistouhoamista pelkään kyllä.

Sijainti
    Tampere
    Quote Alkuperäinen viesti Datsun Lue viesti.
    Mutta kännistä äärioikeistouhoamista pelkään kyllä.
    Känninen vasemmistouhoaminen harmittaa samalla tapaa kuin lapa pystyssä kulkevat idiootit. Siinä missä Hitler onnistui tekemään jäätäviä tekoja, vasemmisto tuppaa unohtamaan, että sellaista sosialistista kokeilua ei vielä ole ollutkaan, joka ei tappaisi ihmisiä ihan laajassa mittakaavassa. Kaikenlaiset ääriajattelut on perseestä.

Maahanmuuttajia vastaan mulla ei ole mitään. Ihminen on ihminen ja itse asiassa mulla on tunne, että työntekijänä maahanmuuttaja on joskus tehokkaampi kuin kotimainen jarisanna suoraan sieltä avustustukien laarilta pois nypättynä.

Sijainti
    Suomi
    Äärioikeisto ei ole oikeastaan lainkaan hajottanut paikkoja. Vasemmisto lyö näyteikkunat sisään ja mm vainoaa juutalaisia koska Palestiina tekee hienoja huiveja.

Sijainti
    Tampere
    Quote Alkuperäinen viesti JanJ Lue viesti.
    Äärioikeisto ei ole oikeastaan lainkaan hajottanut paikkoja. Vasemmisto lyö näyteikkunat sisään ja mm vainoaa juutalaisia koska Palestiina tekee hienoja huiveja.
    No on se aika oikopolkuinen ajatus tuokin, olen aika varma että myös käsiojoidiootit on jotain hajottanut.

Mutta kyllä aika usein valitettavasti vasemmiston turhautuminen tuntuu purkautuvan kapitalistin omaisuuteen. Mihinkäs muuhun kun omaakaan ei ole kunnon vassarin tavoin.

En pysty käsittämään että edelleen on Suomessa ihan ok vastustaa vaikkapa homoseksuaalisuutta tai transsukupuolisuutta. Tai sekottaa tiede ja mielipiteet. Sitä en myöskään ymmärrä että kun esitän kritiikkiä tällaisten aatteiden kannattajien toimintaa kohtaan niin se jotenkin kääntyy siihen että minun pitäisi muistaa joka lauseen lopuksi vastustaa myös vasemmistoradikaaleja.
    Draft '15, pick number 1. Kiekkopesän John Scott.

Sijainti
    Suomi
    Quote Alkuperäinen viesti John Cock Lue viesti.
    No on se aika oikopolkuinen ajatus tuokin, olen aika varma että myös käsiojoidiootit on jotain hajottanut.

Mutta kyllä aika usein valitettavasti vasemmiston turhautuminen tuntuu purkautuvan kapitalistin omaisuuteen. Mihinkäs muuhun kun omaakaan ei ole kunnon vassarin tavoin.
    Käsiojoidiootit, siinäpä erinomainen termi!
    Mutta tosiaam juutalaisia seurakuntia terrorisoi pääosin vasemmisto.
    Perseestähän ne on ne kaikki ääripäät ja ääriajattelut.

Sijainti
    Suomi
    Quote Alkuperäinen viesti Twite Lue viesti.
    En pysty käsittämään että edelleen on Suomessa ihan ok vastustaa vaikkapa homoseksuaalisuutta tai transsukupuolisuutta.
    Outoa se on toki.

Moderaattori obi-wan's Avatar
    Quote Alkuperäinen viesti JanJ Lue viesti.
    Käsiojoidiootit, siinäpä erinomainen termi!
    Mutta tosiaam juutalaisia seurakuntia terrorisoi pääosin vasemmisto.
    Perseestähän ne on ne kaikki ääripäät ja ääriajattelut.
    Natsit kun jo aikanaan totesi ettei ne pääse niistä eroon vaikka kuinka yrittää
    I myself am made entirely of flaws, stitched together with good intentions

Sijainti
    Suomi
    Quote Alkuperäinen viesti obi-wan Lue viesti.
    Natsit kun jo aikanaan totesi ettei ne pääse niistä eroon vaikka kuinka yrittää
    Oikeastaan natseista päästiin eroon. Nykyiset kiljunatsit ja muut nahkapäät olis uunissa oikeiden natsien standardeilla.

Käyttäjätunnuksesi tietoja

• Et voi avata uusia ketjuja.
  • Et voi vastata viesteihin.
  • Et voi lähettää liitteitä.
  • Et voi muokata viestejäsi.
  •  
  • BB-koodi on päällä
  • Hymiöt ovat päällä
  • IMG-koodi on päällä
  • [VIDEO] code is päällä
  • HTML-koodi on pois käytöstä