BB, mitä v*ttua se lima-Benkku siellä vielä tekee..
BB, mitä v*ttua se lima-Benkku siellä vielä tekee..
Miksi on ohjelmajäte nimeltä BB?
Onneksi on tämmöinen ketju avattu, kysymykseni jos olisi omana ketjunaan, se jos mikä olisi intterneetin väärinkäyttöä.
Lima-Benkku = BB-Ben 1188520-max468x468.jpg
Avataan vielä että BB = Big Brother
Edit: BB-Ben, "Joo mä voin hommata sun lapsille Granlundin nimmarin"
- Ai tunnetko sä sen
- Mmm.. mun pikkuveli on pelannut sitä vastaan ja oon nähnyt sen lentokentällä
Lima-ben vietävä välittömästi muilutuspakuun kun pääsee ulos talosta! Joku tuo pakun, minä hoidan loput.
Itsehän olen nähnyt Raimo Helmisen lenkillä, katsoi minua siihen malliin kuin olisi tuntenut. Nythän vanha tuttuni ja hyvä ystäväni, Raipe, valittiin IIHF:n Hall of Fameen.
Meinaatko Nokkis tosiaan että lima olisi enemmän wanna-be kun muut PeePee-talon asukkaat? Muuten, tiesitkö että BB on ruotsiksi synnytysosasto?
Täältä muuten puuttuu vitutusketju, mutta ymmärtäähän sen. Ketä vois vituttaa kun saa pesää?
Näkeekös illan nyrkkihippailut jostain kanavalta tai nettistriimistä?
Jumaliste. Kyllä Avara luonto on hieno ohjelma. Isoraita-Mangusti tjsp! Voiko coolimpaa ötökkää olla
Miltäs kanavalta näkee tulevat Nuorten MM-kisat? Canal+ :lta olisi joku tarjous mitä voisi harkitakkin, mutta onko junnujen mömmöm kisat MTV:n heiniä?
Olen saapunut värittämään vapaanpuolen keskusteluja, tällä kertaa kuitenkin asia pohjalta..kehoitan muitakin oman foorumimme jääkiekko ihmisiä liittymään kiekkopesään, ja antamaan oman asia panoksensa foorumin kehittämiseen ..hienoa että tälläinen aukesi..tuen omalta osaltani kaikin mahdollisin tavoin kiekkopesää, ja Lukko kannattaja olen edelleenkin.
veini