Itseaiheutettu päänsärky ja närästys säestävät työpäivää täällä aurinkoisella länsirannikolla, jääkiekon kantakaupungissa.
Itseaiheutettu päänsärky ja närästys säestävät työpäivää täällä aurinkoisella länsirannikolla, jääkiekon kantakaupungissa.
Ai saakeli kun tykkään tästä korvasärystä, suosittelen lämpimästi. Voisihan tuosta lääkärissäkin käydä, mutta se osuisi kuitenkin semmoiselle päivälle kun korva olisi kosketuskelvottoman kipeä, minä juoksisin vastaanottoa ympäri karkuun ja valkotakki perässä instrumenttien kanssa. Äsken yritin josko sohvalla makailisi kipeällä puolella kun se yleensä auttaa, jäi makailematta kun en kyennyt laittamaan päätä tyynyyn. Kai se tästä taas, yön aikana kivut on aina poistunut palatakseen silloin kun sitä vähiten odottaa.
Saatana saa taas hävetä.
Korvasärky on edelleen yhtä mukavaa kuin ennenkin, tämän päivän sen kanssa ilakoitu, päätä pystyy sentään kääntämään että pientähän tämä tällä kertaa on. Särkylääkettä napattu ja nyt kokeilin jopa Mobilatia korvan ympäristöön, en sentään korvakäytävään truutannut. Taitaa olla se kuuluisa korvamato.
Saatana saa taas hävetä.
Tässä viimeisen vähän yli puolen vuorokauden aikana tullut wc-tilat aika tutuksi ja etäisyys kyseiseen laitokseen ei saa olla kovinkaan pitkä, tästä voisikin sanoa että on aika paska meininki.
Ääää.
Ihan täynnä räkää, kurkku karheana, ääni maassa eikä nukkumaankaan kykene. Pitääköhän tässä ihan jäädä kotiin huilaamaan, vaikka ei ole kuumetta? Helvettiäkö mä sinne sitten menen raakkumaan. Heti tulin kipeäksi, kun D-vitskut loppuivat.
Oon muuten aina ollut kateellinen niille, jotka pystyvät nukkumaan kipeänä tai vaikkapa krapulassa. Mä en osaa, no valvotaan ja niistetään sitten.
"Maalaa itse taulusi, voit säästää jopa miljoonia."
Suosittelen kalapuikkoja. Ovat maukkaita kaloja.
Sitruunamehua kun vielä puristelet päälle, niin tulee se puikon maku esiin.
Vellun pitopalvelu - luksusta matkaan!
Yli vuoden ollut lonkka/hanuri kipeänä. Aattelin hosua ja mennä jo nyt lääkäriin kun tuli varattua aika neljättä päivää kirvelevän silmän vuoksi.
Draft '15, pick number 1. Kiekkopesän John Scott.
Draft '15, pick number 1. Kiekkopesän John Scott.
Saatana saa taas hävetä.
Pitäisi varmaan tykätä South Parkista että tuo huvittaisi kovasti/aukeaisi, tai sitten olen vaan nyt jotenkin hemmetin tylsä jätkä.
Kipeänä onkiva valittaa.
Hitto, että on jo tylsää. Onneksi huomenna on ihan pakko mennä töihin, vaikka vaan aamupäiväksi.
"Maalaa itse taulusi, voit säästää jopa miljoonia."
Täällä ollaan juu. Kurkku ei ole niellessä kipeä mutta auta armias jos pitää haukotella, siksi yritänkin ankarasti puristaa luita yhteen kun haukotuttaa, ei satu niin kovasti.
Saatana saa taas hävetä.
Se on täällä taas. Voihan hemmetti. Flunssa nääs. Aamulla heräsin lievään kurkkukipuun. Päivän mittaan on saanut niistää ja aivastella tasaiseen tahtiin. Taitaa olla jo viides kerta tässä kahdeksan kuukauden sisään, kun on jonkinlainen flunssa päällä. Jotenkin noi oppilaitokset ja muut isot työpaikat on sellaisia bakteeripesiä, että paremmallakin vastustuskyvyllä varustettu saa useesti flunssan. Ennen opintojen aloittamista en edes muista, millon olisin ollut flunssassa.