Sivu 5 / 15 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 81 - 100 Yht. 299

Ketju: Kipeänä on kiva valittaa

Puhkuskomitee Bone's Avatar
    Meikällä menossa 26. päivä flunsassa. Välillä oli poissa, että pääsi pelaamaan kiekkoakin, mutta takas tuli taas.
    Tunnollinen työntekijä sairastaa vapaa-ajallaan, yhden päivän olin varalta kotona.
    Vituttaa vaan kun jää omia kiekkopelejä väliin. Viime su viimeksi peli väliin ja ens su näyttää vielä epävarmalta. Helvetti sentään.

Sijainti
    Helsinki
    Mä vedin ilmeisesti pikasuperflunssan. Tänään aamulla ihan pirteänä liikenteeseen, hikoilin ilmeisesti yöllä pahan pois. Hikosin aivan järkyttävästi! Loiskahdus vaan kuului, kun pariin otteeseen pyyhkäisin otsalta hikeä.

Vaimoa ärsytti, hän on sairastanut nyt yli viikon.
    "Maalaa itse taulusi, voit säästää jopa miljoonia."

Moderaattori obi-wan's Avatar
    Quote Alkuperäinen viesti Datsun Lue viesti.
    Mä vedin ilmeisesti pikasuperflunssan. Tänään aamulla ihan pirteänä liikenteeseen, hikoilin ilmeisesti yöllä pahan pois. Hikosin aivan järkyttävästi! Loiskahdus vaan kuului, kun pariin otteeseen pyyhkäisin otsalta hikeä.

Vaimoa ärsytti, hän on sairastanut nyt yli viikon.
    Anna sille suppo
    I myself am made entirely of flaws, stitched together with good intentions

Sijainti
    Helsinki
    Quote Alkuperäinen viesti obi-wan Lue viesti.
    Anna sille suppo
    Vanhaa tupakoimattomuus-iskulausetta mukaillen: "Jos rakkaasi pyytää savuketta, anna suppo sen sijaan."

Von Cock John Cock's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Vittu kun on torstaista saakka ollut joku kurkkukipu ja vähän flunssaa. Flunssaisen olon vielä kestäisi mutta kurkkukipu on ihan helvetistä.

Von Cock John Cock's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Mitä helvetin paskaflunssaperkelettä tämä on. Ei tunnu helpottavan. Vituttaa tällainen.

Oliskohan joku ruokamyrkytys iskenyt. Maanantaina aamulla alkoi mahassa velloa. Onneksi tajusin olla lähtemättä töihin. Pitkin päivää tuli just niitä oireita mitä mahatautiin kuuluu, ja illalla oli mukavat 39 astetta kuumetta. Viime yö oli mielenkiintoinen unien kannalta. Tänään enää pientä lämpöä, mutta ruoka ei maistu vieläkään.

Sijainti
    Helsinki
    Quote Alkuperäinen viesti John Cock Lue viesti.
    Mitä helvetin paskaflunssaperkelettä tämä on. Ei tunnu helpottavan. Vituttaa tällainen.
    On sitkeää flunssaa tämä. Vaimo on sairastanut kaksi viikkoa, meikäkin viikon. Ei kuumetta, mutta vittumainen yskä ja olo on aivan kaamea. Ei ollut yhden päivän pikaflunssa, niin kuin perjantaina luulin, perkele.
    Niin olen kuin kova tupakkamies, joka rykii itseään käyntiin tunnin aina aamuisin.

Hekottava pappi MuSu's Avatar
    Sama saatanan tauti täälläkin. Viduddaa.
    Ei homolla tavalla vaan miehekkäällä latinotavalla.

Sijainti
    Helsinki
    Pitäisi varmaan huilata muutama päivä ihan oikeasti. Eilenkin olin tunnin salibandymaalilla, aamulla oli täysin hakattu olo. Parempi varmaan jättää huominen kiekkovuoro väliin + makoilla perjantaikin, jos vaikka lauantaina voisi harrastaa jotain.

Töistä mä en nyt tietenkään aio olla pois.

Viinimaisteri W's Avatar
    Sijainti
    Helsinki/Aurinkolahti
    Samaa tautia täälläkin. Meni Helsingin reissu vähän pidemmäksi kuin luulin. Hirveät lihaskivut ja todella paha yskä. Kurkkuunkin sattuu välillä, kun nielee. Lievää lämpöä oli eilen, tänään en ole edes jaksanut mitata.

Huomenna terveysasemalle, jotta saisi sairaslomaa. Eivät sit suutu töissä.

Hekottava pappi MuSu's Avatar
    Quote Alkuperäinen viesti W Lue viesti.
    Kurkkuunkin sattuu välillä, kun nielee.
    Mitäs sitä on oikein siellä pääkaupungissa tullut tehtyä? ehehhee...
    Ei homolla tavalla vaan miehekkäällä latinotavalla.

Viinimaisteri W's Avatar
    Sijainti
    Helsinki/Aurinkolahti
    Quote Alkuperäinen viesti MuSu Lue viesti.
    Mitäs sitä on oikein siellä pääkaupungissa tullut tehtyä? ehehhee...
    Vaikka ja mitä. Todella mukava reissu ollut. Lukuunottamatta tätä sairastumista. Perjantaina oli tarkotus tulla tänne takaisin, mutta ei ole järkeä lähteä Jyväskylään kahdeksi päiväksi sairastamaan. Jotenka jäin sitten tänne.

Viinimaisteri W's Avatar
    Sijainti
    Helsinki/Aurinkolahti
    No nyt tähän yskän päälle tuli vielä nuha. Aika puolikuollut olo. Särkyläökettä naamariin ja kohta lääkäriin.

Viinimaisteri W's Avatar
    Sijainti
    Helsinki/Aurinkolahti
    Noniin. Meitsillä on sitten influenssaa. Vitusti särkylääkkeitä vaan ja lepoa.

pak's Avatar
    Sijainti
    Syrjäinen tapulikaupunki Suomenlahden rannikolla
    Vajaan viikon on ollut vähän sellanen olo, että onkohan tulossa flunssaa. No ei ole tullut, mutta keuhkoputket on nyt ollut pari päivää kipeät, ja nostaa limaa. Itse itseäni tohtoroiden sanoisin, että keuhkoputkentulehdus.
    huvittavan katkera

Viinimaisteri W's Avatar
    Sijainti
    Helsinki/Aurinkolahti
    Haistakaa nyt jo vittu. Tulin tänään kotia ja oli ihan ok olo lähtiessä. Nyt on sitten 37,5 kuumetta ja tuntuu että yskin keuhkoni pihalle. Ei kai se auta, ku hakee lisää saikkua ja valittaa, että antaisivat jotain tähän.

Viinimaisteri W's Avatar
    Sijainti
    Helsinki/Aurinkolahti
    Eivät antaneet viimeksi antibiootteja, kun kävin tk:ssa. Sanoivat, että tule uudestaan, jos olo pahenee. No huomenna sitten uudestaan. Lisää saikkua ja saavat vittu soikoon antaa mulle ne helvetin antibiootit. Oon kohta ollut kolme viikkoa tässä saatanan taudissa eikä tämä tunnu helpottavan yhtään. Lämmöt sahaa väliä 33-38. Pari päivää saattaa mennä täysin ilman lämpöä/kuumetta, mutta seurana pysyy aina vaan tämä karsea yskä. Yskä, joka on pahentunut aivan helvetisti. Sattuu keuhkoihin ja kylkiin tämä jatkuva yskiminen ja on ihan puolikuollut olo.

Viinimaisteri W's Avatar
    Sijainti
    Helsinki/Aurinkolahti
    Ensin oli keuhkoputkentulehdus, nyt poskiontelotulehdus. Noh, sainpahan antibiootit. Pitäisi auttaa, jos ei niin uudestaan lääkäriin. Pääsis nyt pliis eroon tästä saatanan taudista.

Saumahiplari Susi-ihminen's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Quote Alkuperäinen viesti W Lue viesti.
    Ensin oli keuhkoputkentulehdus, nyt poskiontelotulehdus. Noh, sainpahan antibiootit. Pitäisi auttaa, jos ei niin uudestaan lääkäriin. Pääsis nyt pliis eroon tästä saatanan taudista.
    Tuberkuloosia se on taikka keuhkorutto. Itsepä pullistelen kun en ole ollut pahemmin kipeänä, kohta varmaan iskee joku kuolemantauti.
    Saatana saa taas hävetä.

Käyttäjätunnuksesi tietoja

• Et voi avata uusia ketjuja.
  • Et voi vastata viesteihin.
  • Et voi lähettää liitteitä.
  • Et voi muokata viestejäsi.
  •  
  • BB-koodi on päällä
  • Hymiöt ovat päällä
  • IMG-koodi on päällä
  • [VIDEO] code is päällä
  • HTML-koodi on pois käytöstä