Sivu 2 / 29 EnsimmäinenEnsimmäinen 123412 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 Yht. 573

Ketju: Kysymyksiä ja kommentteja Kiekkopesän ylläpidolle ja moderaattoreille.

Von Cock John Cock's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Quote Alkuperäinen viesti Olkku Lue viesti.
    Olen ollut "jatkislakossa", tosin muista syistä, kohta 2 kuukautta.
    Itse olin 6kk kirjoittelematta kun ei kiinnostanut, osannut, uskaltanut jne. Sitten kävin kirjoittamassa yhden viestin ja sain 3kk huilia. Siinä vaiheessa tuli sellainen olo että olkoon kokonaan. Ja mistä sain, no siitä kun kirjoitin nettisivuilta löytyneen faktatiedon erään laulajan osallisuudesta smurffeihin.

Miksi osassa viesteistä on useampi rivi tyhjää viestin alla? Tässäkin ketjussa Olkun ja minun viesteissä on monta riviä tyhjää alla, kun taas Simban viestissä ei.
    Hanki kestovitutus - kannata IFK:ta.

Moderaattori
    Quote Alkuperäinen viesti John Copter Lue viesti.
    Miksi osassa viesteistä on useampi rivi tyhjää viestin alla? Tässäkin ketjussa Olkun ja minun viesteissä on monta riviä tyhjää alla, kun taas Simban viestissä ei.
    Näyttäisi olevan sama homma, jos käy muokkaamassa viestiä. Silloinkin jää pari tyhjää riviä ja sitten vasta lukee muokkaustiedot. Olkun tapauksessa taitaa olla siitä kyse, että muuten nuo nimimerkkikohtaiset tiedot eivät mahtuisi näkymään, kuten myös nimimerkillä One.

Miksi kahdella modella on avatar? Vaikka kuinka yritän niin en saa itselleni avataria. Epäreilua. Mä en halu leikkii teijän kans enää. Itkupotkuraivari.

Sijainti
    Tampere
    Asetukset -> Muokkaa avatarta

Quote Alkuperäinen viesti Nokkis Lue viesti.
    Asetukset -> Muokkaa avatarta
    Kato perkele. Ei ollut pari tuntia sitten mahdollistan muokata.

Olkku's Avatar
    Sijainti
    Nakkila
    Onko täällä mahdollista järjästää äänestystä. En nyt just ole äänestyttelemässä, mutta kunhan kyselen vastaisen varalle. Testailu osastollekin voisi olla käyttöä, ehkä.
    * Mä taidan käydä tässä välissä tupakalla*

Sijainti
    Tampere
    Quote Alkuperäinen viesti Olkku Lue viesti.
    Onko täällä mahdollista järjästää äänestystä.
    Siinä kun tekee uuden ketjun on siellä alapuolella sitten poll-optio. On muuten kääntämättä nuo

Olkku's Avatar
    Sijainti
    Nakkila
    Quote Alkuperäinen viesti Nokkis Lue viesti.
    Siinä kun tekee uuden ketjun on siellä alapuolella sitten poll-optio. On muuten kääntämättä nuo
    Kiitoksia sulle.
    * Mä taidan käydä tässä välissä tupakalla*

Veikkaan, että se johtuu siitä, että kirjoittajan tiedot tuossa vasemmalla vievät enemmän tilaa kuin lyhyt viesti.

No voi prkl, pitääkö täällä haukkua smurffeja saadakseen Penttiä?
    Ei. Pentti on hieno mies. Katso vaikka avatar. Pentti freesinä.
    Oho, oliks tää ny off-topic? Ja saako siitä pekkaa?

Quote Alkuperäinen viesti Viljami Lue viesti.
    Ei. Pentti on hieno mies. Katso vaikka avatar. Pentti freesinä.
    Oho, oliks tää ny off-topic? Ja saako siitä pekkaa?
    Pekka vois olla todennäköisempi, tosin sen uusi pakoputkiystänä Teuvo vois olla mustasukkainen...

Pääseekö käyttäjä muuttamaan palstan oletusväritystä, joka on suoraan sanoen oksettava? Miten?

Sijainti
    Tampere
    Quote Alkuperäinen viesti Burner Lue viesti.
    Pääseekö käyttäjä muuttamaan palstan oletusväritystä
    Ei käsittääkseni.

Homman nimihän on se, että Kiekkopesä oli keltainen ja niin tulee olemaan tämäkin. vBulletinissa, eli tässä käytettävässä palstapohjassa on sellainen theme-editor mihin kun lämppäseen yhden värin, niin softa itse sitten säätelee loput, ja väriksi lämäsin siihen tuon keltaisen. Aikaa kului about minuutti. Näitä muita värejä kyllä voidaan säädellä suuntaan tai toiseen ja säädelläänkin jossain vaiheessa mutta keltaiseen ei kosketa Kun tarkennatte että mikä väri ärsyttää, häiritsee tai ei näy, niin voin sitten tulevalla viikolla katsoa jos niihin saisi jotain muutosta aikaiseksi.

Quote Alkuperäinen viesti JohnCock Lue viesti.
    Homman nimihän on se, että Kiekkopesä oli keltainen ja niin tulee olemaan tämäkin.
    Enemmän se kyllä oli oranssi, kuin tällainen näädänkeltainen, sikäli jos tämän on tarkoitus olla vain joku halpa kopio. Enemmänlin noi eri keltaisen sävyt ja kombot harmaaseen, keltaruskeaan ja jopa siniseen häiritsee. Toisaalta kaikkeen tottuu ja ajanmyötä toivottavasti lay-out paranee.
    Nii varmaan!

Sijainti
    Tampere
    Quote Alkuperäinen viesti Burner Lue viesti.
    Enemmän se kyllä oli oranssi, kuin tällainen näädänkeltainen,
    Omiin silmiin aika sama pohjaväri kummassakin http://aijaa.com/001739161196.jpg
    Kyllä tähän tottuu mutta totta kai tätä säädellään ajan kuluessa.

Peukkuja palstan pystyyn laittamiselle. Vähentää omalta osalta varmasti sekä Jatkikselle että FF2:lle kirjoittelua. Forumilla pyörii nykyään liikaa teinareita ja jutut toistaa liikaa itseään, Jatkiksen keskustelu on myös melkoisessa syöksykierteessä.

Täältäkin iso kiitos palstan pystyttäjille. Jatkoaikaan taisin hakea kahden vuoden aikana kuusi kertaa kirjoitusoikeuksia, mutta kertaakaan ei vastattu edes mitään. Joten on helkkarin hienoa että on palsta johon pääsee ilman taikatemppuja.

Quote Alkuperäinen viesti Alvary Lue viesti.
    Veikkaan, että se johtuu siitä, että kirjoittajan tiedot tuossa vasemmalla vievät enemmän tilaa kuin lyhyt viesti.
    No mites sitten tuo Burnerin viesti nro 18, eli tämä http://www.kiekkopesa.fi/showthread....full=1#post611

Miksi siinä on tilaa alla vaikka sivulla ei ole tilaa vieviä tietoa kirjoittajasta?

Joo, täällä taas. Jatkoajasta yksinkertaisesti mut haluttiin pois. Siellä on ilmeisesti joku setalainen modena joka ei voinut sietää kuin yhden totuuden politiikan. No ei voi mitään. Vähän se harmitti kun alusta asti oli mukana ja oma kirjoituslinja säilyi samana. Moderointi linja vaan muuttui samaa vauhtia kun tietyt asiat yleistyy valtakunnassa. En edes kirjoittanut ketään vastaan henkilökohtaisesti vaan sitä tiettyä asiaa vastaan vaikka mulle sitten vastattiin henkilökohtaisesti ja solvatttiin kaikella mahdollisella tavalla. En ole olleenkaan pitkävihainen mutta olisi kyllä muutama nimimerkki jatkoajasta kiva tavata ihan kasvokkain. Katsottaisiin kuka on kuka. No kiva kun alkuperäinen kiekkopesä on taas täällä. Silloin 90-luvulla keskustelu esimerkiksi illan kiekkomatseista oli huomattavasti kiihkeempää kuin jatkoajassa missä keskustelu haluttiin tukahduttaa.
    T:mixu

Käyttäjätunnuksesi tietoja

• Et voi avata uusia ketjuja.
  • Et voi vastata viesteihin.
  • Et voi lähettää liitteitä.
  • Et voi muokata viestejäsi.
  •  
  • BB-koodi on päällä
  • Hymiöt ovat päällä
  • IMG-koodi on päällä
  • [VIDEO] code is päällä
  • HTML-koodi on pois käytöstä