Sivu 3 / 29 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 Yht. 573

Ketju: Kysymyksiä ja kommentteja Kiekkopesän ylläpidolle ja moderaattoreille.

Propagandaministeri Streider's Avatar
    Sijainti
    Mieluiten Saksa
    Hei ja moi! Perinteisesti päissään ja sitä rataa, mutta rekisteröin itseni foorumille tutulla ja turvallisella nickillä, mutta semisti copterille kateellisena keksin kysyä, notta voinhan vaihtaa nimimerkkiä selvinpäin johonkin toiseen jos siltä tuntuu? Kiitos ja anteeksi etukäteisesti.

Ainiin, ja hyvä että on taas homma käynnissä ja toiminnassa! Maailma tarvitsee vaihtoehtoja, JA "monopoli" vaatii kilpailua, hyvä näin.
    Viestiä on viimeksi muokannut Streider; 04.12.2011 22:09.
    You can't spell funeral without fun

Quote Alkuperäinen viesti mixu Lue viesti.
    Jatkoajasta yksinkertaisesti mut haluttiin pois. Siellä on ilmeisesti joku setalainen modena joka ei voinut sietää kuin yhden totuuden politiikan.
    Allekirjoitan tämän. Selvästi oli ajojahti sinua kohtaa ja hyvä että olet täällä niin ettei homoseksuaalisuus pääse täällä rehottamaan.
    Nii varmaan!

Moderaattori obi-wan's Avatar
    Quote Alkuperäinen viesti Streider Lue viesti.
    Hei ja moi! Perinteisesti päissään ja sitä rataa, mutta rekisteröin itseni foorumille tutulla ja turvallisella nickillä, mutta semisti copterille kateellisena keksin kysyä, notta voinhan vaihtaa nimimerkkiä selvinpäin johonkin toiseen jos siltä tuntuu? Kiitos ja anteeksi etukäteisesti.

Ainiin, ja hyvä että on taas homma käynnissä ja toiminnassa! Maailma tarvitsee vaihtoehtoja, JA "monopoli" vaatii kilpailua, hyvä näin.
    Palataan asiaan kun olet selvinnyt, eiköhän tuo onnistu.

Jaaha, joku on sitten näköjään muokannut allekirjoitustani mielivaltaisesti minulle ilmoittamatta. Tämäkö tulee olemaan tämän palstan moderoinnin linja, ettei asioista edes ilmoiteta, vaan moderoidaan täysin mielivaltaisesti? Mitään sääntöjä allekirjoitukseni ei ainakaan rikkonut? Onko tänne palkattu Jatkoajalta modet vai?
    Nii varmaan!

Quote Alkuperäinen viesti Burner Lue viesti.
    Jaaha, joku on sitten näköjään muokannut allekirjoitustani mielivaltaisesti minulle ilmoittamatta. Tämäkö tulee olemaan tämän palstan moderoinnin linja, ettei asioista edes ilmoiteta, vaan moderoidaan täysin mielivaltaisesti? Mitään sääntöjä allekirjoitukseni ei ainakaan rikkonut? Onko tänne palkattu Jatkoajalta modet vai?
    Sori. Se oli vaan niin perhanan iso ja näytti tyhmältä ja ei ainakaan helpottanut lukemista. Vähän kuten minä mutta muokattavissa.

Vittu mitä paskaa ja ihme natseja!

Tulen kirjoittamaan tänne ainoastaan päivittäin.

Niinpä niin..

Aikanaan minutkin heivattiin jatkoajasta, ja ilmoitus oli, ettei enää koskaan veiniä. No olen sen jälkeen lueskellut foorumia, ja mielessäni päätellyt, että huompiakin kirjoittajia siellä taitaa olla kuin minä olen..mitenkään asiaa eritoten korostamatta..siksi näen Kiekkopesän hienona juttuna mahdollisuutena ja vastavoimana. Asia joka on myöskin tarpeen..on kilpailu..jatkoaika on saanut aivan liian suuren totuuden torven aseman kiekkollisissa piireissä..ja tosiaankin "puusilmä totuus" vallitsee kyseisellä kanavalla..ilmoitus onkin sieltä taholta.."joko kirjoitat miten me haluamme" tai et kirjoita enää ollenkaan.." !

Moderoinnin haasteet on täälläkin kohdattava, ja kaikkea ei voi sallia..niinpä toivonkin kaikilta meiltä..itseni mukaan lukien, että kunnioitamme tätä foorumia...ja teemme siitä tasollisesti paremman mitä jatkoaika edustaa..itse pyrin antamaan oman panokseni asiallisesti vapaan puolelle joka on vahvin alueeni...antakoot muut kiekkollisen tietämyksensä sinne missä sitä eniten tarvitaan...Onnea uudelle kiekkopesälle..ja kiitoksia että tälläisen aukaisitte !

veini
    Viestiä on viimeksi muokannut veini; 05.12.2011 01:57.

Kysyisin vielä, onko mahdollista aukaista ketjua tapahtumien osalta, mihin voisi rohkeasti ilmoittaa tapahtumat (kuka tahansa), ja kanavat mistä niitä voi lukea, itse edustan pientä foorumia joka näitä tapahtumia pari kertaa vuodessa järjestelee..muiden foorumien kera ? Minusta asia pitää olla reilusti selvä kaikille kirjoittajille. Minulla kun on tuo tapahtumien järjestely veressä...enkä sille mitään voi!

veini

Quote Alkuperäinen viesti veini Lue viesti.
    Kysyisin vielä, onko mahdollista aukaista ketjua tapahtumien osalta, mihin voisi rohkeasti ilmoittaa tapahtumat (kuka tahansa), ja kanavat mistä niitä voi lukea, itse edustan pientä foorumia joka näitä tapahtumia pari kertaa vuodessa järjestelee..muiden foorumien kera ? Minusta asia pitää olla reilusti selvä kaikille kirjoittajille. Minulla kun on tuo tapahtumien järjestely veressä...enkä sille mitään voi!

veini
    Avasin nyt tällaisen ketjun. Tsekataan mitä siitä tulee

Quote Alkuperäinen viesti obi-wan Lue viesti.
    Avasin nyt tällaisen ketjun. Tsekataan mitä siitä tulee
    Kiitoksia..tämä on hyvä !

veini

Quote Alkuperäinen viesti veini Lue viesti.
    Moderoinnin haasteet on täälläkin kohdattava, ja kaikkea ei voi sallia..niinpä toivonkin kaikilta meiltä..itseni mukaan lukien, että kunnioitamme tätä foorumia...ja teemme siitä tasollisesti paremman mitä jatkoaika edustaa..itse pyrin antamaan oman panokseni asiallisesti vapaan puolelle joka on vahvin alueeni...antakoot muut kiekkollisen tietämyksensä sinne missä sitä eniten tarvitaan...Onnea uudelle kiekkopesälle..ja kiitoksia että tälläisen aukaisitte !
    Sellainen haju toiminnasta on, että moderaattorit antavat pallon meille kirjoittajille. Tänne ei taatusti tule mitään nipottavaa ja moderointia moderoinnin takia -tyylistä linjaa, jos kirjoittajat eivät anna siihen aihetta. Ja miksi tänne ketään sellaista haluavaa tulisi, kun siitä pääsee jo Jatkoajassa nauttimaan. Kiekkopesän uudelleen tuleminen onkin jo pistetty Jatkoajan keskustelussa merkille, ja ei näytä ihan pelkästään riemua herättävän.

Hei, täällähän on hymiöt käytössä!

Quote Alkuperäinen viesti Designer Lue viesti.
    Kiekkopesän uudelleen tuleminen onkin jo pistetty Jatkoajan keskustelussa merkille, ja ei näytä ihan pelkästään riemua herättävän.
    Juu hei vaan meikäläisenkin puolesta. Sen nyt tiesikin, että jatkiksella Kiekkopesän uudelleensyntyminen herättää puhetta. Hyvä, että vaihtoehtoja syntyy ja uskon, että tuolta siirtyy kirjoittajia tasaisesti tänne. Varsinkin mitä enemmän Jatkoajassa asiaa käsitellään. Puhe ja kohu ovat hyvää mainosta.

EDIT. Eikä se sitä tarkoita etteikö voisi kumpaankin foorumiin raapustaa.
    Viestiä on viimeksi muokannut Vanha Len; 05.12.2011 08:51.

Moderaattori JanJ's Avatar
    Sijainti
    Suomi
    Vastaa lainaten-toiminto ei toimi ainakaan mun selaimessa lainkaan. (safari / iPad)

Joo näin on! Susi-ihminen's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Quote Alkuperäinen viesti JanJ Lue viesti.
    Vastaa lainaten-toiminto ei toimi ainakaan mun selaimessa lainkaan. (safari / iPad)
    Sama täällä (Safari/iMac). Mozillalla toimii normaalisti.
    Saatana saa taas hävetä.

Quote Alkuperäinen viesti Burner Lue viesti.
    Onko tänne palkattu Jatkoajalta modet vai?
    On tietysti. Jatkoajan modet yltävät myös tänne.

Sijainti
    Helsinki
    Jes jes. Oon valmis vaihtamaan tänne. Sanan säilä heilumaan!

Moderaattori
    Quote Alkuperäinen viesti Vanha Len Lue viesti.
    Hyvä, että vaihtoehtoja syntyy ja uskon, että tuolta siirtyy kirjoittajia tasaisesti tänne.
    Paino sanalla vaihtoehto. Mikään kilpailija emme ole muille kiekkopalstoille, emmekä yritä mitään kaataa. Käsittääkseni tämä internetti on sen verran laaja paikka, että kyllähän tänne kirjoittelua mahtuu.

Ai niin, eikö me kerrottu että tämä on Apple-vastainen foorumi?
    No joo, lienee selain syynä, kun IE/Mozilla/Chrome toimii moitteetta.

Joo näin on! Susi-ihminen's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Quote Alkuperäinen viesti Viljami Lue viesti.
    Ai niin, eikö me kerrottu että tämä on Apple-vastainen foorumi?
    Tämä selvä, haen vuoheni ja lähden Jatkoajalle. Ei kun... enpäs lähdekään.
    Saatana saa taas hävetä.

Mahtavaa, että kiekkopesä on polkaistu käyntiin. Kiitos! Nyt hyvää kuhinaa ja läppää!

Käyttäjätunnuksesi tietoja

• Et voi avata uusia ketjuja.
  • Et voi vastata viesteihin.
  • Et voi lähettää liitteitä.
  • Et voi muokata viestejäsi.
  •  
  • BB-koodi on päällä
  • Hymiöt ovat päällä
  • IMG-koodi on päällä
  • [VIDEO] code is päällä
  • HTML-koodi on pois käytöstä