Sivu 1 / 9 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 Yht. 172

Ketju: Mitä radiokanavia kuuntelet?

Sijainti
    Helsinki

Wink Mitä radiokanavia kuuntelet?

Lisää merkityksettömiä kyssäreitä! Woo ja hoo!

Mulla on radio päällä pääasiassa autossa. Siellä raikaa lähes aina Yle Puhe, ja syitä tähän on seuraavat. A) mä tykkään puheohjelmista B) mua ärsyttää suuresti radiomainokset, etenkin ne joissa lauletaan C) mua ärsyttää suuresti lähes kaikki musiikki mitä radiosta tulee D) mua ärsyttää suuresti se sellainen kepeä läpänderi jota joka kanavalta tulee E) Puheelta tulee nykyisin myös urheilua aika kivasti.

Noh. Vaimon kanssa kun tehdään matkaa niin useimmiten päällä on (vitun) Radio Rock. Musiikki on sellaista semiookoo jota molemmat voi kuunnella ja tuleehan sieltä joskus joku ihan hyväkin biisi. Eikä toi puheradio oikein mikään varsinainen koko perheen kuuntelunautinto ole. Sitä paitsi vaimoni vihaa puheohjelmia. Mutta herrajjumala mä inhoan Jussi Heikelän ääntäkin! Juttujen taso on myös ihan vitun kamala, ja muutenkin se koko konsepti on niin syvältä. Soittolistat ja tuhma aamuläppä ja Jenni ja Marse ja nakujuoksu ja voi elämä! Onneksi sieltä tulee näitä Klaus Flamingin ohjelmia myös. No tässähän se olkkarissa nytkin on äänessä, Klasu meinaan.

Joskus käyn myös Radio Suomella, lähinnä kuunnellakseni pitkät uutislähetykset aamuisin klo 07 tai klo 08. Nykyään tosin aika harvoin kun se urheilu sieltä siirtyi pois.

Suppeaa on, kanavatarjonta mun makuuni. Mä aina haaveilen oman radiokanavan perustamisesta. Varmaan sillä olis ihan helvetisti kuulijoita
    "Maalaa itse taulusi, voit säästää jopa miljoonia."

Nykyään päällä Radio Rock ja vanhaan hyvään aikaan Radio Mafia. Enimmäkseen töissä tulee kuunneltua, autossa usein jokin levy soimassa.

Steyer's Avatar
    Sijainti
    Nummela/Hanko
    Menee linjalla Radio Rock-City-Rock-City-Basso-Rock-City-jne.

Kuuntelen YLE Puhe -merkkistä kanavaa, ja vielä yleensä podcastien kautta. Pidän puheohjelmista, niissä kun on vähän enemmän lihaa kuin jossain soittolistoissa.

Steyer's Avatar
    Sijainti
    Nummela/Hanko
    Quote Alkuperäinen viesti Jiri Lue viesti.
    Kuuntelen YLE Puhe -merkkistä kanavaa, ja vielä yleensä podcastien kautta. Pidän puheohjelmista, niissä kun on vähän enemmän lihaa kuin jossain soittolistoissa.
    Kiekkokierroksen kuunteleminen ei vielä ole kovin lihaisaa

Enpä muista, koska olisin viimeksi radiota kuunnellut. NRJ ja Voice ovat ehkä ne yleisimmät.

Sijainti
    Helsinki
    Ai juu ja kuuntelenhan mä välillä Radio Helsinkiäkin. Plussaa siitä että tulee toimitettua ohjelmaa ja toimittajat voivat ite valita biisit. Miinusta siitä että mä INHOAN räppiä ja reggaeta ja kantria...ainakin kahta ensin mainittua soitetaan niin paljon. Ja mainoksiahan tuolta tulee, tietty.

Äsken ajeltiin Vuosaaren uimahallilta takas Viikkiin. Ihan tuskaa...Puheelta joku politiikkaradio ja presidentinvaalikeskustelua, Radio Helsingistä jotain kokeellista kilinämusiikkia, Rockilla aamuohjelman uusinta ja äänessä Heikelä ja Jenni, Cityllä vain mainoksia, Yle X-kohderyhmää en ole ollut enää Radiomafian loppumisen jälkeen, jne. jne. Vaikeaa on joskus.
    "Maalaa itse taulusi, voit säästää jopa miljoonia."

Moderaattori
    Enörtsiä kuten kaikki muut ysäriteinit.

Von Cock John Cock's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Aika paljon tuo YLE Puhe on auki kun autolla ajelee. Soittolistat on niin kuultu..

Groove, Aalto ja City. Eniten Groovea.

Wrighter's Avatar
    Sijainti
    Luvia
    Radio Rock on useimmiten päällä. Sitten Radio Ramona. Nyt on tullut poriin joku uusi kanava. Radio Eazy 101. Sitäkin on tullut jonkin verran kuunneltua. Soittavat aika paljon porilaista vähemmän tunnettua musiikkia Jack Rabbittia ja muuta. Yhtään Yön kappaletta en ole sieltä kuullut. Ja muutenkin vanhempaa musiikkia. Ei välttämättä mun soittimessa pyöris mutta piristävää kuullä jotain 90-luvun musiikkia välillä.

pak's Avatar
    Sijainti
    Syrjäinen tapulikaupunki Suomenlahden rannikolla
    Kyllä se on Radio Rock. Töissä on kokoajan radio päällä. Kotona en kuuntele radiota ollenkaan.

Joo näin on! Susi-ihminen's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Radio Puhe miellyttää. Radio Rockia myös, jotain rasittavia "toimittajia" kuten Jussi 69 sössöttämässä.
    Radio Puheelta Urheiluilta, Juha Lind, Juha Ylönen ja Tero Lehterä keskustelemassa ammattilaiskiekosta: http://areena.yle.fi/audio/1327943720509
    Antero Teronen tuhisee vähän vitusti suoraan mikrofoniin.
    Saatana saa taas hävetä.

Groovelta tulee yllättävän hyvää musiikkia, ja Radio Aalto on parantunut huimasti. Silti kuuntelen radiota todella vähän, autossa aina CD.

Moderaattori obi-wan's Avatar
    Elää aika paljon kellonaikojen mukaan. Aamusta ehkä YleX, koska Matti. Sitten aikavälillä 10-18 Puhe, sitten illasta riippuen YleX tai Rock
    I myself am made entirely of flaws, stitched together with good intentions

Bassoa olen alkanut kuuntelemaan. Rentoa läppää heittävät ja musiikki on myös ihan ok. Tänään soittivat artistin Gracias uuden biisin.

Ysiviisseiskaa kun Tampereella on. Soittavat tälläiselle vanhalle käyrälle sopivaa musaa, ja kun on paikallinen kanava, kuulee paikallisia uutisia ja asioita.

Yle Puhetta olen alkanut kuunnella kiekkokierroksilla, kerrankin hemmetin hyvä uudistus.
    Pitäisi kokeilla tuota vielä eri aikaan, kuin kiekkokierroksella.

Radio Aallon aamua kuuntelen välillä kun töihin ajelen. Tosin, 10 minuutissa ei paljoa ehdi kuuntelemaan.

Tuleeko 957 vielä Tampereen kieliset uutiset?

Quote Alkuperäinen viesti gato negro Lue viesti.
    Tuleeko 957 vielä Tampereen kieliset uutiset?
    Tulee. Siinä myös yksi syy miksi kuuntelen.

Quote Alkuperäinen viesti Viljami Lue viesti.
    Tulee. Siinä myös yksi syy miksi kuuntelen.
    Tampereella oli joskus nuoruudessani kaksi paikallista kanavaa, 957 ja olikohan toinen Sata plus, taajuus taisi olla 100.9.

Käyttäjätunnuksesi tietoja

• Et voi avata uusia ketjuja.
  • Et voi vastata viesteihin.
  • Et voi lähettää liitteitä.
  • Et voi muokata viestejäsi.
  •  
  • BB-koodi on päällä
  • Hymiöt ovat päällä
  • IMG-koodi on päällä
  • [VIDEO] code is päällä
  • HTML-koodi on pois käytöstä