Sivu 2 / 9 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 Yht. 172

Ketju: Mitä radiokanavia kuuntelet?

Quote Alkuperäinen viesti gato negro Lue viesti.
    Tampereella oli joskus nuoruudessani kaksi paikallista kanavaa, 957 ja olikohan toinen Sata plus, taajuus taisi olla 100.9.
    Niin oli, nimenomaan SataPlus. En muista siitä paljoakaan. Tolla taajuudella on nykyään Iskelmä.

Muistaako Viljami Radio Alex:ia, Radio Moro:a jne... itse en muista, mutta kun päätin ottaa lisää selvää edesmenneestä SataPlussasta päädyin Wikipedian sivulle http://fi.wikipedia.org/wiki/Radio_Alex

Huonosti muistan. Oisko tuo SataPlus/Moro ollu tollanen Radio Aallon ja Suomipopin sekoitettu esi-isä. En muista sen tarkemmin.

Sijainti
    Helsinki
    Autoon virittelin uudet kanavat tuossa loppuvuodesta, oon huomannut että näillä viidellä kanavalla pärjää ihminen:

1. Yle Puhe
    2. Radio City
    3. Radio Rock
    4. Radio Helsinki
    5. Yle Suomi

Kaikki muut kanavat ovat ihan hanurista, nämäkin aina välillä. Tuo lienee muuten myös kanavien paremmuusjärjestys minun mielestäni. Joo, ja Bubbling under-osastossa Radio Ramona länsirannalla vieraillessani. Sieltä tulevat mainokset silti aiheuttanevat piikin itsemurhatilastoihin.
    "Maalaa itse taulusi, voit säästää jopa miljoonia."

Wrighter's Avatar
    Sijainti
    Luvia

Mitä radiokanavia kuuntelet?

Molemmissa autoissa on kuusi kanavaa viritettynä.

1. Radio Ramona
    2. Eazy 101. Porin joku oma kanava.
    3. Radio Rock
    4. Suomipop
    5. Voice
    6. Nova

Eazy taitaa olla eniten päällä. Siellä tulee ihan kohtis musiikkia noin kerran päivässä.

Sijainti
    Helsinki
    Muutenkin Yle Puhe on aivan ylivoimainen, mutta varsinkin nyt kun koko kesäkuun tulee arkiaamuysiltä tulee Ali-show. Vieraana joka päivä joku Suomiviihteen tekijä, aivan hulvattomia juttuja. Parhaillaan vieraana Eija Vilpas, vetää aikamoista settiä.

Sijainti
    Helsinki
    Ajeltiin rouvan kanssa viitisen tuntia ympäri itäistä Uuttamaata. Ja kun siinä jotain vähän rupateltiinkin niin ei Yle Puhe oikein taustalle sovi, joku musiikkikanava tarttis ol.

Jumalauta mitä paskaa! Kyllä tähän maahan tarvittaisiin yksi kanava joka soittaisi metallimusiikkia ja punkkia laidasta laitaan. Eikä sekään pal haittaisi vaikka jäisi ihan se roisimpi death, black ja hc soittamatta, kyllä biisejä riittäisi maailmassa silti. Mä en millään käsitä miksi joku radiorok soittaa koko vitun ajan samoja biisejä? Ei kai kukaan halua kuulla aina samoja kappaleita? Ja tuleeko mistään niin paljon mainoksia kuin Rockilta? Ja aina nekin on ne samat, voi elämä. Kuolen jos vielä kuulen sen Gramex -mainoksen. Tai kaalimatopistecomin.

Joo näin on! Susi-ihminen's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Nyt on löytynyt tuommoinen kuin Fun Tampere, musiikkia tulee ja tuleekin päivän hittilistojen ulkopuolelta, soittolistasta en tiedä kun vasta tämän päivän olen kuunnellut. Ja mikä parasta, kukaan ei kerro vartin välein hymyhuulin rasittavan pirteällä äänellä iltapäivälehtien juttuja tai netistä luettuja typeryyksiä. Mainoksiakaan ei ole korviini osunut, jotkut uutiset tulee aina joskus.

E: Halukkaat ja kykenevät voi kuulla kanavan taajuudella 89.0
    Viestiä on viimeksi muokannut Susi-ihminen; 21.10.2013 13:39.
    Saatana saa taas hävetä.

Joo näin on! Susi-ihminen's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Kuuntelen parhaillaan Yle Areenasta Jarkko Martikaisen ohjelmaa. Vieläkö voi olla rock? on aiheena, Santtu Luoto ja Kaarle Viikate vieraina.
    Saatana saa taas hävetä.

Von Cock John Cock's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Radio Puhe on ainoa kanava mitä itse haluan kuunnella, toisinaan tosin täytyy joustaa jos emäntä istuksii autossa vieressä. Kotona ei radio soi.

Sijainti
    Helsinki
    Tänään kuljettiin kimppakyydillä vaimon kanssa duuniin. Rouva tykkää kuunnella Aallon aamuohjelmaa, ei ole mun homma kyllä se.

Tinke-80's Avatar
    Sijainti
    Loviisa, hyvien kulkuyhteyksien päässä
    Nyt soi pitkästä aikaa Radio Rock. Petteri Sihvonen julkaisee kohta MM2014-albuminta tai jotain?

-Tinke
    "Villivarsa-lehden johtava kiekkoasiantuntija, lauantain Liigakunkku 2015-16 kisan voittaja sekä NHL pudotuspelien paras kyttäilijä 2018"

En mitään. Kaikki paskaa!

On tullut itsekkin huomattua, että autossakaan ei ole oikein jaksanut kuunnella mitään radiokanavaa. Sitten jos sattuu radion käynnistämään, niin vain selailee kanavia, kun pelkkää paskaa tulee tuutin täydeltä.

Radioon liittyen tuli vielä mieleen telkkarissa pyörivä jonkun radiokanvan mainos, missä Tuomas Enbuske istuu epäryhdikkäästi sohvalla muiden juontajien kanssa ja mutisee nasaaliääneellään jotain epäselvää paskaa, saa minulle aina jonkinlaisen halun väkivaltaisiin tekoihin Enbuskea kohtaan. Päässäni on pyörinyt mm. Enbusken heittäminen jonkinlaisen pyörivän roottorin läpi, mikä silpoo miehen yläruumiin. Vain yläruumiin, en tiedä miksi mielikuva jää ikään kuin kesken. Joutava ukkeli sinänsä, eikä mitään henkilökohtaista häntä vastaan, mutta mainoksessa koko hahmon olemus on jotenkin vastenmielinen, lähinnä puheäänen, rumien silmälasien ja epäryhdikkään olemuksen johdosta. Lisäksi mainoksessa näyttää siltä, että kaverilla on jonkinlainen ns. alakyläläinen alapurenta, jatkuva suun kiinnipitäminen puhuessa viittaa myös huonon hammaskaluston piilotteluun.

Sijainti
    Helsinki
    Kaupunkiradio on lystikästä kuultavaa, tuttu ääni se siellä.

Von Cock John Cock's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Quote Alkuperäinen viesti Datsun Lue viesti.
    Kaupunkiradio on lystikästä kuultavaa, tuttu ääni se siellä.
    Samaa tässä kuuntelen nettiradiosta.

Jepulis. Ja stalkkasin vielä Ninjan fb:stä. Grrrr.
    Draft '15, pick number 1. Kiekkopesän John Scott.

Propagandaministeri Streider's Avatar
    Sijainti
    Mieluiten Saksa
    Minä en kuuntele Radiota, minä tuotan sinne sisältöä. Kiitoksia herroille palautteista ja kaikesta noin yleisesti muutenkin.

No kyllä mä kuuntelenkin radiota, Cityä ja Yle Puhetta, siinä sivussa muitakin satunnaisesti. Perjantaina vedän viimeisen lähetyksen kaupunkiradion aalloilla pieneen hetkeen, siirryn maanantaina Ylen hellään huomaan. Tai kyllä mä heitän tuossa välissä muutaman keikan kaupunkiradiossakin urheiluasioiden parissa.

ps. Täytynee kertoa Ninjalle terveisiä arvon mieskuulijoilta.
    You can't spell funeral without fun

Viinimaisteri W's Avatar
    Sijainti
    Helsinki/Aurinkolahti
    Mä kuuntelen radiota lähinnä vaan autossa. Itseasiassa en edes omista radiota tai stereoita, jos kännykässä olevaa radiota ei lasketa. Autossa kuuntelen lähinnä Radio Rockia, riippuu tosin kellonajasta. Rockilla lähinnä kiinnostaa Korporaatio, Marce ja Klaus Flaming. Myös Radio City on kovassa kulutuksessa. Siinä se sitten oikeestaan onkin. Jos noilta kahdelta kanavalta ei tule mitään mielenkiintoista, niin autossa soi hevi.

Käyttäjätunnuksesi tietoja

• Et voi avata uusia ketjuja.
  • Et voi vastata viesteihin.
  • Et voi lähettää liitteitä.
  • Et voi muokata viestejäsi.
  •  
  • BB-koodi on päällä
  • Hymiöt ovat päällä
  • IMG-koodi on päällä
  • [VIDEO] code is päällä
  • HTML-koodi on pois käytöstä