Sivu 9 / 9 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789
Tulokset 161 - 172 Yht. 172

Ketju: Mitä radiokanavia kuuntelet?

smasa's Avatar
    Sijainti
    Helsinki
    Miettis-Karrin eli Palefacen meininki ei ole jaksanut muutamaan viime vuoteen oikein kiinnostaa, mutta hänen taannoinen vierailunsa Yle Puheen Aristoteleen kantapää -ohjelmassa oli monellakin tavalla kiinnostavaa kuunneltavaa. Tuli opittua riimien tekemisestä ja puhelaulumusiikin historiasta ja kuultua erinäisiä puntaroituja yhteiskunnallisia näkemyksiä - suorastaan sivistyin.

smasa's Avatar
    Sijainti
    Helsinki
    Quote Alkuperäinen viesti S.juhani Lue viesti.
    Tämä onneton Pekkinen uhoaa jo keskiyölläkin, ei riitä, että tämän narsistin "ohjelmia" syötetään väkisin ilman ennakkovaroitusta uusintoina myös muina aikoina kuin aamuisin 7 - 10, jolloin täytyy valmistautuneena sormi valmiiksi liipasimella kääntämään Aamulypsylle heti, kun Pekkinen vetää henkeä (alkeelisin toimittajan moka, jolloin mikrofoni työnnetään sisäänhengityksen ajaksi omaan kurkkuun, jotta kuuntelijat saavat arvailla astmalääkityksen tarvetta, ilmeisesti). Lähettäkää jo vihdoin täma kaveri esim. kesäteatteriin hoidattamaan psyykeään. Kertokaa hänelle, että esim. terrorrihyökkäyksiä EI tehdä, jotta eräs Juuso P. saisi hekumoida niillä Suomen Yleisradiossa ja suunnilleen riemuiten spekuloida, pohtia, filosofoida ym. loputtomiin hehkuttaa katastrofeilla ja tuoda itseään esille. "Minä OLEN Juuso PEKKINEN, studiossa myös Silja Raunio" nyk. Alina Kulo) , nämä onnettomat naiset suostuvat olemaan studiossa pelkkiä Pekkisen pikkuapulaisia, jotka matkivat jo äänenpainoillaankin "mestariaan".

Radio Peili takaisin!

Ps tämä oli vasta alkua Pekkiskritiikkiini.
    Mitäköhän muuten S.juhanille mahtoi tapahtua, tämä ponteva sisääntulo palstalle näyttää jääneen - ainakin toistaiseksi - myös kaverin viimeiseksi viestiksi. Pekkiskritiikki kaipaisi ehdottomasti jatkoa!

Von Cock John Cock's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Quote Alkuperäinen viesti smasa Lue viesti.
    Miettis-Karri
    Ei pysty tämän jannun juttuja kuuntelemaan, ei edes silloin vaikka niissä olisi asiaakin.

Radiosta sen verran, että Apulannan Lokki on sitten biisi helvetistä. Minä kun en sanoja pahemmin biiseistä muista, niin tuo biisi jää päähän soimaan "lokki, lokin päällä lokki, lokki lokki lokki" ja repeat.

Sijainti
    Helsinki
    Miettis-Karrin eli Palefacen meininki ei ole jaksanut muutamaan viime vuoteen oikein kiinnostaa, mutta hänen taannoinen vierailunsa Yle Puheen Aristoteleen kantapää -ohjelmassa oli monellakin tavalla kiinnostavaa kuunneltavaa. Tuli opittua riimien tekemisestä ja puhelaulumusiikin historiasta ja kuultua erinäisiä puntaroituja yhteiskunnallisia näkemyksiä - suorastaan sivistyin.
    Hei mä kuulin tämän saman, ja allekirjoitan täysin! Rap on mulle kovin vierasta, eikä oikein putoakaan - mutta olihan mielenkiintoinen tämä pätkä.
    "Maalaa itse taulusi, voit säästää jopa miljoonia."

Kiitos vinkistä, pitääpä kuunnella Areenasta. Aristoteleen kantapää on muutenkin melkoisen mielenkiintoinen ohjelma, ei ole tullut vaan aikoihin kuunneltua.

Viime aikoina olen kuunnellut työmatkoilla vuorotellen Lindgren ja Sihvonen -ohjelmia (olen jo päässyt vuoteen 2018) ja Radio Sodomaa. Antti Holman Radio Sodoma on niiiiin typerä että pidän siitä kovasti, en osaa edes itselleni selittää että miksi. Antti Holma ei varsinaisesti sytytä, mutta tuo hyvin tehty totaalinen paska jotenkin vaan toimii!
    Draft '15, pick number 1. Kiekkopesän John Scott.

Sijainti
    Helsinki
    Radio Sodoman kaikki jaksot kuunneltuna. Ihan saatanan kova.

Quote Alkuperäinen viesti Datsun Lue viesti.
    Radio Sodoman kaikki jaksot kuunneltuna. Ihan saatanan kova.
    Joo, mutta voitko selittää miksi? Esim. tänään työkavereille selitettynä... eihän se idea selitettynä toimi! Mutta sitten ohjelmana kuitenkin toimii.

Mainittu Aristoteleen kantapään rap-jakson kuuntelin tänään. Olipa asia ihan mikä tahansa niin asiastaan innostunut ja selvästi asiat osaava puhuja on tarttuva. Ei ollut huono, mutta en ihan mehuissankiaan sitten kuitenkaan tuosta ollut. Pragmaattiselle skeptikolle ok+.

Sijainti
    Helsinki
    Quote Alkuperäinen viesti Twite Lue viesti.
    Joo, mutta voitko selittää miksi? Esim. tänään työkavereille selitettynä... eihän se idea selitettynä toimi! Mutta sitten ohjelmana kuitenkin toimii.
    Mulle tuommoinen täysin absurdin sekopäinen perverssimeninki kyllä uppoaa. Ja onhan nuo todella korkealaatuista tuotantoa.

Aika tarkkaan saa miettiä, kenelle tuota suosittelee. Esim. meillä töissä ei voi suositella kenellekään. Saati vaimolle.

Quote Alkuperäinen viesti Datsun Lue viesti.
    Aika tarkkaan saa miettiä, kenelle tuota suosittelee.
    Toden totta!

Von Cock John Cock's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Olen varmaan tästä ennenkin avautunut, mutta Yle Puheen Akti. Ohjelmaa pystyy kuuntelemaan siihen saakka kunnes otetaan ensimmäinen soittaja linjoille.

Jostain syystä radioon soittelevat ihmiset on aavistuksen kummallisia. Harvassa on ne soittajat jotka oikeasti antavat jotain järkevää itse ohjelman aiheeseen, useimmiten tuntuu olevan ihmisiä ketkä soittavat soittamisen ilosta ja puhuvat mitä sattuu.

Sijainti
    Helsinki
    Quote Alkuperäinen viesti John Cock Lue viesti.
    Olen varmaan tästä ennenkin avautunut, mutta Yle Puheen Akti. Ohjelmaa pystyy kuuntelemaan siihen saakka kunnes otetaan ensimmäinen soittaja linjoille.

Jostain syystä radioon soittelevat ihmiset on aavistuksen kummallisia. Harvassa on ne soittajat jotka oikeasti antavat jotain järkevää itse ohjelman aiheeseen, useimmiten tuntuu olevan ihmisiä ketkä soittavat soittamisen ilosta ja puhuvat mitä sattuu.
    Ja joka päivä soittaa ”Rouva Espoosta”.

Raskasta kuunneltavaa.

Käyttäjätunnuksesi tietoja

• Et voi avata uusia ketjuja.
  • Et voi vastata viesteihin.
  • Et voi lähettää liitteitä.
  • Et voi muokata viestejäsi.
  •  
  • BB-koodi on päällä
  • Hymiöt ovat päällä
  • IMG-koodi on päällä