Sivu 1 / 16 12311 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 Yht. 313

Ketju: Unet - WTF

Sijainti
    Helsinki

Unet - WTF

Quote Alkuperäinen viesti Wrighter Lue viesti.
    Ja Kannabista saa kaupasta. Kyl sulla kelpaa...
    Joskus vaan homma kulkee! Vieläkö ne myy möyhöä täällä? Kai ne myy.

Menee nyt ihan tunteiluksi ja näin, mutta ihmettelen kovasti. Näen nimittäin säännöllisesti unta ihmisestä jonka kanssa seurustelin joskus reippaasti yli 15 vuotta sitten muutaman vuoden ajan. En ole häntä nähnytkään vuoden 96 jälkeen, feissarin kautta toki viime vuosina ollaan yhteydessä oltu. Ja olin silloin joskus aivan mielettömän rakastunut, mutta kusin homman omaa tyhmyyttäni ja mustasukkaisuuttani ja urpouttani totaalisesti, ja kaduin asiaa syvästi vuosia. Onneksi viisastuin noista ajoista enkä enää koskaan parisuhteessa sortunut tuommoiseen. Eh eh.

Uni on aina samantyyppinen, johonkin ollaan menossa yhdessä (VARMAAN PANEMAAN kato ei tässä ihan HIFK-tasolle ajauduta) ja olo on suorastaan messevä. Jutellaan kaikkia tämän päivän juttuja, kuis kummallakin mukulat jaksaa ja tämmöistä...mutta jossain vaiheessa aina käy niin että mimmi pikkuhiljaa menee kauemmas ja kauemmas enkä saa häntä mitenkään kiinni ja olo muuttuu koko ajan ahdistavammaksi ja ahdistavammaksi. Ja sitten äijä herää ja kestää hetken että tajuaa mitään.

Mutta se ahdistava olo on seurana pitkään, se se kummastuttaa oikeastaan eniten. Voi mennä vaikka tunti-parikin ettei se ahdistava fiilis oikein katoa mihinkään. Joo, voi nyyh. Nyt palstan unitutkijat perkele analyysiä vetämään. Tai ei kai tuo nyt mitään ihan mieletöntä loppututkintoa tarvi että osaa selittää mistä tuos on kys.
    "Maalaa itse taulusi, voit säästää jopa miljoonia."

Saumahiplari Susi-ihminen's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Quote Alkuperäinen viesti Datsun Lue viesti.
    Tai ei kai tuo nyt mitään ihan mieletöntä loppututkintoa tarvi että osaa selittää mistä tuos on kys.
    Sigmund Freudina sanoisin tämän liittyvän jotenkin äitiisi ja munaasi, yhdessä tai erikseen, mutta enpäs sano. Leevi And The Leavings tietää, katso vaikka
    Saatana saa taas hävetä.

Von Cock John Cock's Avatar
    Sijainti
    Tampere

Unet - WTF

Välillä tulee nähtyä kyllä niin mielipuolisia unia ettei mitään rajaa. Laitanpa pikajärjestyksessä viimeisen episodin.

Ensin olin viemässä liuskekiviä HeGe41:n mökille jotta HeGelän kauniimpi osapuoli voi muurata niistä kivan takan josta jotenkin pompsahtamalla olin puhelimessa jota epäilin KGB:n! salakuuntelevan ja siitä pääsinkin soljuvasti eteenpäin että kuristin jonkun terminator-robotin jonka jälkeen tajusin olevani elokuvassa Obi-Wan hahmona, ei siis tämän palstan nimimerkkinä vaan elokuvan henkilönä ja mietin unessani että meniköhän se leffassa muka ihan tähän tyyliin että Obi-Wan kuristi sähköjohdolla robotin ja oli 15 vuotta sekä kakkososan leffasta kadoksissa.

Aamulla kahvia hörppiessä ei voinut kuin ihmetellä että kaikkea sitä.

Mites muut, hyvinkö sujuu unissa?

Moderaattori
    ja kaduin asiaa syvästi vuosia.
    Tässähän tämä syy on pääpiirteittäin. En väitä, että enää katuisit asiaa niinkään paljoa, mutta vielä se pyörii päässäsi vaikka et sitä huomaakaan. Ja aina kun näet tuon unen, alat miettimään sitä enemmän ja nostat vanhat muistot pinnalle ja näet taas unta ja sama kierre jatkuu.

Mieti jos olisit mennyt psykiatrille, olisit joutunut maksamaan mutta täällä sait tämän ilmaiseksi!

Sijainti
    Tampere
    Ja miksi mä en näe unessa numeroita joilla voittaa? HÄ! Mikä vittu mun unia oikein vaivaa.

http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194...snaiselle.html

Sijainti
    Helsinki
    Quote Alkuperäinen viesti Susi-ihminen Lue viesti.
    Sigmund Freudina sanoisin tämän liittyvän jotenkin äitiisi ja munaasi, yhdessä tai erikseen, mutta enpäs sano. Leevi And The Leavings tietää, katso vaikka
    Leevi on ihan käsittämätön bändi. En tiedä toista joka nousuhumalassa naurattaa ja laskuhumalassa itkettää (näin kärjistäen). Tämmöisenä ihahirveenä metallistina ja jukranpalvojana kuuntelen just Leeviä kumminkin ihan suht usein. Vaikka "suomirock" aiheuttaakin yleensä vain pahoinvointia.

Quote Alkuperäinen viesti tutzba Lue viesti.
    Tässähän tämä syy on pääpiirteittäin. En väitä, että enää katuisit asiaa niinkään paljoa, mutta vielä se pyörii päässäsi vaikka et sitä huomaakaan. Ja aina kun näet tuon unen, alat miettimään sitä enemmän ja nostat vanhat muistot pinnalle ja näet taas unta ja sama kierre jatkuu.

Mieti jos olisit mennyt psykiatrille, olisit joutunut maksamaan mutta täällä sait tämän ilmaiseksi!
    Tässähän se syy on. Mutta uskoisin että ilman tätä suhdetta en varmaankaan olisi pystynyt nykyiseen pitkään parisuhteeseen, vaikka aika värikästä se onkin ollut välillä - lähinnä omien säätöjen vuoksi. Jotain opittiin sentäs.

No niin. Nyt meni niin lässynlässyks että pamautetaan tarjolle Rytmihäiriön Koska Saatana Sanoo Niin-biisi. http://www.youtube.com/watch?v=Ob4YJwCnTDw

Jännää, mulla on nyt parina yönä ollut saman tyylisiä unia kuin Datsunilla. Tapaan ex-muijani jossain, sovitaan asiat ja kaikki tuntuu olevan hyvin. Herättyäni yksin kylmässä ja pimeässä makuuhuoneessa tajuan sen olleen vain unta ja tulee helvetin ahdistava olo. Päivän mittaa huomaan, että en edes oikeasti kaipaa kyseistä henkilöä, mutta aamulla tunteet on jostain syystä todella pinnassa ja olo on oikeasti ahdistunut.

Yleisesti ottaen näen erittäin usein painajaisia joista herään kesken kaiken niin hätääntyneenä, että sen jälkeen unen saaminen on pitkään vaikeaa. Viimeksi kuoli pari tuttua lasta. Kaikkein perinteisin on se kun pitää paeta jotain, mutta jaloissa ei ole yhtään voimaa ja ne tuntuvat vain uppoavan syvemmälle maahan. Putoamisen tunnekin tulee välillä niin aitona, että herätessä syke lähentelee paria sataa. Jokohan olisi syytä keskustella ammattiauttajan kanssa? Olisi kiva vaihteeksi nähdä jotain positiivista ja rauhoittavaa.

Mielenkiintoista kuinka mielikuvitus vääntää oikeasti tapahtuneet asiat unissa kieroutuneeseen muotoon. Kannattaa dokata pari päivää raskaasti jos haluaa nähdä kunnon horroria. Olisi vaikka kuinka monta sairasta tarinaa pääni sisältä, mutta ehkä niistä toiste lisää.

On muuten aika ympäripyöreitä nämä asiantuntijoiden uniselitykset tässä iltalehden jutussa. Kuka tahansa osaisi tehdä vastaavia tulkintoja.

Sijainti
    Tampere
    Yksi ehkä masentavin herääminen oli kun unessa voitin lottovoiton. Vielä heräämisen jälkeen elin kyseisessä luulossa muutaman iloisen sekunnin jonka jälkeen kylmä totuus iski vasten kasvoja.

Quote Alkuperäinen viesti Nokkis Lue viesti.
    Yksi ehkä masentavin herääminen oli kun unessa voitin lottovoiton. Vielä heräämisen jälkeen elin kyseisessä luulossa muutaman iloisen sekunnin jonka jälkeen kylmä totuus iski vasten kasvoja.
    Tuttu juttu. Toinen mitä välillä näen on se, kun kuollut kaverini tulee uniin. Unessa hämmästelen: "Mitä vittua, sähän oletkin elossa?" ja sekavassa tilassa herätessä joudun hetken miettimään, että onko se kuollut vai ei. Aina joudun lopulta toteamaan että kyllä se on.

Sijainti
    Helsinki
    Muistan oikein hyvin kuinka armeijassa alokasaikana näin erittäin todentuntuisen unen omasta kotiutumisestani. Lukko-verkkarit päällä läpsyttelin passinkansia ihan kurkona. Ja vituttipas oikein rankasti kun aamulla kello pirisi kuudelta ja tajusi olevansa jotain 20 hikisen äijän kanssa vasta inttitaipaleen alussa.

Lukko-verkkareissa? Upeeta. Onnekseni en sitten kotiutuessani pukeutunut niihin.

Sijainti
    Tampere
    Useampaan otteeseen olen nähnyt unta jossa olen armeijan alkumetreillä. Kovasti yritän todistella, että tämän koulu on jo käyty kertaalleen, ei uskota vaan varusteita hakemaan. Siitä on riemukasta herätä ja huomata kaiken olleen vaan unta.
    Saatana saa taas hävetä.

Sijainti
    Helsinki
    Quote Alkuperäinen viesti Susi-ihminen Lue viesti.
    Useampaan otteeseen olen nähnyt unta jossa olen armeijan alkumetreillä. Kovasti yritän todistella, että tämän koulu on jo käyty kertaalleen, ei uskota vaan varusteita hakemaan. Siitä on riemukasta herätä ja huomata kaiken olleen vaan unta.
    Hei sama! Ja aina käyn jollekin kertomassa että ei kai kaikkeen ihan älyttömään enää tarvi osallistua kun olen kerta tämän jo kertaalleen käynyt.

Toinen usein toistuva uni on sellainen että puen esim. kiekkokamoja päälle ja olen menossa pelaamaan, mutta ikinä en saa niitä niskaan niin että sinne jäälle pääsisin. Jotenkin ihan hirveän tuskallista kun koko ajan puuttuu joku varuste. Samantyyppinen uni toistuu usein, johonkin pitäisi mennä mutta ikinä en sinne pääse.

Sijainti
    Tampere
    Toinen usein toistuva uni on sellainen että puen esim. kiekkokamoja päälle ja olen menossa pelaamaan, mutta ikinä en saa niitä niskaan niin että sinne jäälle pääsisin. Jotenkin ihan hirveän tuskallista kun koko ajan puuttuu joku varuste. Samantyyppinen uni toistuu usein, johonkin pitäisi mennä mutta ikinä en sinne pääse.
    Kiekkounia tulee joskus nähtyä. Kentälle pääsen ja siellä sattuu kaikenlaista, peliväline on ollut joskus pesusieni. Viimeistään huimat pelitaitoni ja onnistumiseni maalirintamalla paljastaa uneksi.
    Saatana saa taas hävetä.

Wrighter's Avatar
    Sijainti
    Luvia
    Tuo varusteiden pukemisen vaikeus on tuttua munkin unissa aika ajoin. Se mikä tulee vielä useammin on kun pitäisi kirjoittaa tekstiviestiä tai soittaa unessa. Ikinä ei saa viestiä kirjoitettua oikein ja aina painaa väärää kirjainta tai kun yrittää soittaa johonkin, niin oikean numeron valitseminen on mahdotonta.
    Joskus yritin soittaa 112.een ja en saanut noita kolmea numeroa oikein. Aina tuli joku 122, 111, 211 tai muuta vastaavaa. Kyllä ahdisti.

Jostain kumman syystä olen viimeisen kolmen kuukauden aikana nähnyt useampiakin erittäin eroottisia unia. Ikinä ei ole panemiseen asti päässyt mutta sellaista kepeää esileikkiä ja muuta mukavaa. Aina herätessään pettyy, kun vieressä onkin se oma vaimo Kai sekin on yöllä ihmetellyt, että mitä tuo ukko oikein touhuaa unissaan...

Sijainti
    Tampere
    Hei sama! Ja aina käyn jollekin kertomassa että ei kai kaikkeen ihan älyttömään enää tarvi osallistua kun olen kerta tämän jo kertaalleen käynyt.
    Täälläkin. Viimeksi viikolla. Enää en edes yritä noissa unissa selittää että mä olen jo käynyt tämän, viime unessakin mietin jotain tyyliin että mä oon varmaan ainut jätkä joka on käynyt intin kahteen kertaan.

Sijainti
    Tampere
    Quote Alkuperäinen viesti Wrighter Lue viesti.
    Jostain kumman syystä olen viimeisen kolmen kuukauden aikana nähnyt useampiakin erittäin eroottisia unia. Ikinä ei ole panemiseen asti päässyt mutta sellaista kepeää esileikkiä ja muuta mukavaa.
    Näitä näkee aivan liian vähän, mikäs sen mukavampi uni on eikä tarvi edes aamulla olla pahoillaan vaikka onkin yöllä muhinoinut jonkun muun beiben kuin oman kanssa

Wrighter's Avatar
    Sijainti
    Luvia
    Näitä näkee aivan liian vähän, mikäs sen mukavampi uni on eikä tarvi edes aamulla olla pahoillaan vaikka onkin yöllä muhinoinut jonkun muun beiben kuin oman kanssa
    Juuri näin. Herätessä on aina hyvä fiilis ja oikeastaan koko päivä menee aina paremmin kun on yöllä saanut touhuta jonkun tuntemattoman mimmin kanssa. Näitä unia saisi nähdä vaikka joka yö. Ikinä en silti ole herännyt bokserit märkänä, joten sekin on ihan positiivista.

Sijainti
    Tampere
    Kiekkouni vuorossa. Oli semmoinen höntsävuoro, maineikkaan HMK:n pelaajia ja muita tuttuja, lisäksi tuomari. Pelin tuoksinassa joku mussutti minulle kun en ollut takatolpalla, maalilla oli sakkia kuin ala-asteen peleissä eikä sinne olisi sekaan mahtunut. Sitten HeGe41 teki jonkun rikkeen ja tuomarin pilli soi, HeGe ajettiin ulos ja me muut ihmeissämme. Lopetettiin peli sitten siihen paikkaan, kyllä peli yhtä miestä kaipaa.
    Saatana saa taas hävetä.

Sijainti
    Helsinki
    Mulla kans. Meinaan oli jo ensi lauantai ja vähän kummallinen meininki tuolla Hämeenlinnassa. Sinne ei noin vain mentykään vain kiekkoa pelaamaan, vaan sinne oli tehty Wrighterin toimesta kaikenlaista pikkuaktiviteettia ennen ottelua. Niin kuin esimerkiksi piti arvata rivistä polkupyöriä että minkähän mankelin oma kotiväki oli juuri mulle lähettänyt. Rivissä oli varmaan 20 fillaria ja jonkun Jopon sieltä sitten valitsin. Sen jälkeen kowalski istui lätkäkassin kanssa tarakalle ja meidän piti ajaa joku aivan helvetin jyrkkä alamäki kohti hallia jos aioin edes haaveilla siitä että luistimet saa teroituttaa. Eh.

Peliaika oli 4 x 15 min ja suurin osa ajasta meni kun himmennetyin valoin luisteltiin B-pisteillä kaarreluistelua Red Devilin opastuksella. Vinkkiä tuli kovasti, mutta kaatuilin jatkuvasti koska John Copter ei antanut lupaa luistimien teroittamiseen.

Wrighter's Avatar
    Sijainti
    Luvia

Peliaika oli 4 x 15 min ja suurin osa ajasta meni kun himmennetyin valoin luisteltiin B-pisteillä kaarreluistelua Red Devilin opastuksella. Vinkkiä tuli kovasti, mutta kaatuilin jatkuvasti koska John Copter ei antanut lupaa luistimien teroittamiseen.
    Tämä osa pitää täysin paikkansa. Hiihtelyä ja kaarreluistelua ympäri kenttää. Sitä se on.

Käyttäjätunnuksesi tietoja

• Et voi avata uusia ketjuja.
  • Et voi vastata viesteihin.
  • Et voi lähettää liitteitä.
  • Et voi muokata viestejäsi.
  •  
  • BB-koodi on päällä
  • Hymiöt ovat päällä
  • IMG-koodi on päällä
  • [VIDEO] code is päällä
  • HTML-koodi on pois käytöstä