Sivu 8 / 8 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678
Tulokset 141 - 151 Yht. 151

Ketju: Kahvi

Von Cock John Cock's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Viikon juonut Pirkka-kahvia kun sitä joku oli chalettiin jättänyt. Hyi helevetti. Kyllä nyt maistuu kun pääsi kotona keittelemään Nordquistin Franskrostia.

Tänään aloitin päiväni Tampere-kahvilla.

Sieppaa.JPG

Ehkäpä päätänkin...

Red Devil's Avatar
    Sijainti
    Salo
    Quote Alkuperäinen viesti Red Devil Lue viesti.
    Mulla on tuota saman firman Kharismaa kaapissa.
    Tätä tuli vähän aikaa juotua, nykyään menee Crescendoa.

Saumahiplari Susi-ihminen's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Kai joku täällä on maistanut kofeiinitonta.

269011821.jpg
    Pim, pim, piimä on piristävä juoma.

taidan jättää väliin, enkä välttis halua edes tietää syytä moiseen hullutteluun!
    Älkää nyt vaan mulle syöttäkö!

Puhkuskomitee Bone's Avatar
    Oon varmaan JENKEISSÄ maistanut joskus taannoin. Koska ei ole tarkkoja muistikuvia, niin ei varmaan ollut ihmeellistä.
    Kahvista puheenollen, viikonloppuaamuisin menee nykyään melkein moccamasterin pannullinen kahvia. 3-4 dl kuppi täyteen ja siitä pari-kolme kuppia niin siinä melkein se pannu onkin.
    Viime aikoina Pauligin New York-paahto käytössä. Viikolla voi juoda sitten (melkein) mitä vaan.

Saumahiplari Susi-ihminen's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Eipä tuota paljon mene, hieman voisin väittää että laatu korvaa määrän. Pressopannulla kun tekee niin yhden juojan taloudessa pieni pannullinen tuottaa kupillisen, niitä normaalisti kahdesti päivässä. Torstaina työssä meitä oli seitsemän paikalla ja yksi innokas päräytti molempiin keittimiin täyden kattauksen, miehekkäästi joi itse neljä kuppia heti aamusta ettei mene niin paljon haaskuuseen.
    Pim, pim, piimä on piristävä juoma.

Viinimaisteri W's Avatar
    Sijainti
    Helsinki/Aurinkolahti
    Pari kuukautta oon nyt juonut Kulta Katriinan tummempaa tummaa. On omaan makuun huomattavasti parempaa kuin moni muu ns. peruskahvi.

Sijainti
    Tampere
    Nyt varmaan saan paheksuntaa, mutta olen kotona siirtynyt tykkänään Dolce Gusto kapselikahviin. Keitän suodatinkahvia ainoastaan jos emäntä nukkuu enkä viitsi huristaa Dolce Gustolla.

Sijainti
    Tampere
    Suomalainen kahvi oli espanjalaisille vieraille aikamoinen ihmettelyn aihe. Sanoivat sen olevan vettä maidolla. Kyllä esimerkiksi Pyynikin munkkikahvilan kahvikin oli sellaista litkua, että on aavistuksen kyseenalaista ottaa siitä maksua.

Quote Alkuperäinen viesti John Cock Lue viesti.
    Suomalainen kahvi oli espanjalaisille vieraille aikamoinen ihmettelyn aihe. Sanoivat sen olevan vettä maidolla. Kyllä esimerkiksi Pyynikin munkkikahvilan kahvikin oli sellaista litkua, että on aavistuksen kyseenalaista ottaa siitä maksua.
    En ole vielä tavannut ulkomaalaista, joka olisi suomalaisesta kahvista tykännyt. itse olen sen verran kaikkikahvinen etten osaa kyllä valittaa. Pl. Äitini tekemä kahvi, se kyllä maistuu juuri kaupan halvimmalta.

Käyttäjätunnuksesi tietoja

• Et voi avata uusia ketjuja.
  • Et voi vastata viesteihin.
  • Et voi lähettää liitteitä.
  • Et voi muokata viestejäsi.
  •  
  • BB-koodi on päällä
  • Hymiöt ovat päällä
  • IMG-koodi on päällä
  • [VIDEO] code is päällä
  • HTML-koodi on pois käytöstä