Sivu 1 / 8 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 Yht. 151

Ketju: Kahvi

Kahvi

Vihdoinkin odotettu uutinen. Toivottavasti kohdentuu kuluttajille täällä kotoisessa Suomessakin. http://www.iltalehti.fi/talous/20120...23896_ta.shtml

En ole ikinä edes maistanut kahvia.

Saumahiplari Susi-ihminen's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Quote Alkuperäinen viesti gato negro Lue viesti.
    En ole ikinä edes maistanut kahvia.
    Tätä olen joskus yön hiljaisina tunteina pohtinut, mitä tarjoaisi kahvia maistamattomalle joka haluaisi maistaa. Varmaan jotain latteaa lattea, sehän on melkein maitoa, hyvä kun mauksi on kahvia. Itse käytän kahvissa maitoa sen verran että väri muuttuu, sokeria en ole käyttänyt enää vuosiin.
    Pim, pim, piimä on piristävä juoma.

Sijainti
    Helsinki
    Mä olen siirtynyt täysin mustaan mokkaan koska maidon maku on jollain tavalla ällöttävä.

Miten tuo lause onkin noin kaksimielisen oloinen? Vai onko se vain mä?
    "Maalaa itse taulusi, voit säästää jopa miljoonia."

Sijainti
    Tampere
    Maitoa en käytä muuten kuin kahvissa ja makaronilaatikkoa tehdessä. Ruokajuomana mieluimmin vettä.

pak's Avatar
    Sijainti
    Syrjäinen tapulikaupunki Suomenlahden rannikolla
    Kahvi mustana ja jallu raakana. Sokeria en lisäile kumpaankaan.

Omat makumieltymykseni taittuu tuonne tummempi paahtoisten puoleen.

Makarooniloora tehdään lihaliemeen. Kahvia menee suuriakin määriä. Myös iltaisin ja viikonloppuisin.

Sijainti
    Tampere
    Quote Alkuperäinen viesti Alvary Lue viesti.
    Makarooniloora tehdään lihaliemeen. Kahvia menee suuriakin määriä. Myös iltaisin ja viikonloppuisin.
    Kyllähän makaronilaatikossa pitää munamaito olla. Maito on loppu, ei kahvia, haen maitoa, saan kahvia.

Quote Alkuperäinen viesti Susi-ihminen Lue viesti.
    Kyllähän makaronilaatikossa pitää munamaito olla. Maito on loppu, ei kahvia, haen maitoa, saan kahvia.
    Munaa pitää olla joo, mutta tyydyn uittamaan sen lihaliemessä. Nih! Hain kahvia ja termos korahti. Olin velvoitettu keittämään uuden satsin. Joku ruoja täälläkin lintsaa ja jättää tyhjät termarit pahaa-aavistamattomille kahvinjanoisille. En minä.

Sijainti
    Tampere
    Maito haettu, alkoikin jo vieroitusoireet vaivaamaan. Mitenkäs muilla kahvinarkkareilla, onko tuskainen olo jos ei saa päivän annosta?

Minä olin tuossa marras-joulukuussa kuukauden muuten vaan täysin kahvitta, eikä tehnyt edes mitenkään tiukkaa. Olisin varmaan ollut pidemmänkin ajan kahvitta, mutta kun tyttäreni synttäreiden takia jouduin isoveljelleni kahvit keittää, niin maistoin itsekin ja taas mennään...

Sijainti
    Tampere
    Tuontisumpit litkitty ripeään tahtiin, ei ole vielä opittu ettei mitään Kulta Katriinoita tai Kaljupääkahveja. Itse haettava kunnon paahdot, Löfbergs Lilaan tietysti taas käsi tarttuu tai sitten siihen Rekoon, katsotaan nyt.

Red Devil's Avatar
    Sijainti
    Salo
    Quote Alkuperäinen viesti Susi-ihminen Lue viesti.
    Mitenkäs muilla kahvinarkkareilla, onko tuskainen olo jos ei saa päivän annosta?
    Pakko saada heti aamusta ja siitä sitten pitkin päivää tasaisin väliajoin. Muuten särkee päätä, lievää riippuvuutta?

Sijainti
    Helsinki
    Quote Alkuperäinen viesti Red Devil Lue viesti.
    Pakko saada heti aamusta ja siitä sitten pitkin päivää tasaisin väliajoin. Muuten särkee päätä, lievää riippuvuutta?
    Mulla neljä kuppia/päivä. Aamulla kaks, tuossa joskus yhen-kahen aikaan kolmas ja jotain viiden aikaan sitten neljäs.

pak's Avatar
    Sijainti
    Syrjäinen tapulikaupunki Suomenlahden rannikolla
    Kahvia kun saa aamulla koneeseen, niin se oikeastaan riittää. Sillä saa itsensä käyntiin aamulla. Usein menee loppupäivä ilman kahvia. Muut kahvittelut on pelkästään ajanvietettä ja makustelua. Päätäni ei koske, vaikka en saisi kahvia ollenkaan.

Kaksi eri amerikkalaistutkimusta valottaa kofeiinin vaikutusta työskentelyyn. Ensimmäisen mukaan iso kuppi kahvia auttoi koehenkilöitä löytämään muita paremmin kirjoitusvirheitä. Toisen tutkimuksen mukaan kofeiini kuitenkin laiskistaa ahkeriakin työntekijöitä.

http://yle.fi/uutiset/terveys_ja_hyv...a_3382754.html

Sijainti
    Helsinki
    Meillä on nyt ihan helvetin hyvää kahvia vallan. Maistuu siltä että olisi ulkomailla, ja sehän on kiva!

Paulig Mundo

Pikkuisen tummempi paahto kuin perusjuhlamokka.

Von Cock John Cock's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Ai että, kahden kahvittoman päivän jälkeen Nordquistin Rekoa kupissa. Onkohan sitä kahviin koukussa

Sijainti
    Helsinki
    Quote Alkuperäinen viesti Nokkis Lue viesti.
    Ai että, kahden kahvittoman päivän jälkeen Nordquistin Rekoa kupissa. Onkohan sitä kahviin koukussa
    Kuulostaa toi kuvaus aika hiton hyvältä! Pitää testaa, ehdottomasti.

Minkäslaista tuo Juhla Mokka tumma paahto on? Kaapissa on yksi paketti moista odottamassa. Yleensä juon vaaleapaahtoisia mokkia.

Käyttäjätunnuksesi tietoja

• Et voi avata uusia ketjuja.
  • Et voi vastata viesteihin.
  • Et voi lähettää liitteitä.
  • Et voi muokata viestejäsi.
  •  
  • BB-koodi on päällä
  • Hymiöt ovat päällä
  • IMG-koodi on päällä
  • [VIDEO] code is päällä
  • HTML-koodi on pois käytöstä