..yleensä paskaa. Juuri nyt Subilla Nuija ja tosinuija.
Tänne kaikki mielenkiintoiset ohjelmatäkyt.
..yleensä paskaa. Juuri nyt Subilla Nuija ja tosinuija.
Tänne kaikki mielenkiintoiset ohjelmatäkyt.
21.30 @ YLE1 Uutiavuoto. Hieman nuo vieraat häiritsee, onko hersyvää huumoria, vaiko eikö? Vieraat ovat siis Sari Esayah ja Pekka Haavisto.
* Mä taidan käydä tässä välissä tupakalla*
Niin tuleehan muualtakin jotain. 21.00 @ nelonen World Trade Center elokuva. 22.35 @ MTV3 Vares, yksityisetsivä.
Kuka enää telkkaria katsoo kun on netit ja kaikkea...
-Tinke-80
Tänään 22.05 alkaen @ YLE2 Dokumenttiprojekti Ronald Reagan. Dokkareiden ystäville puolitoista tuntia täyttä asiaa, uskoisin.
Löytyykös mitään kivaa vinkkiä tälle loppuillalle?
Eipä kai tässä muuta tule kuin Subilta joku White Trash(?) dokkari
Hitto mitä touhuaKas kun jokaisen nimi ei ole joku Billy Bob
Ei hyvänen aika mitä mä just katsoin. Oli pakko tarkistaa vielä että oliko tämä joku käsikirjoitettu ja ohjattu elokuva vai mitvit. Kyseessä oli siis Subilta tullut Tosipaikka: Whiten perhe - elävänä tai kuolleena (K13)
Katsoin saman jutun ja ei voi muuta sanoa kuin mitvit myös, käsittämätöntä hörhöilyä! Kyseessä tosiaan dokumentti todellisesta punaniskaperheestä, Lue!
Tänään Teemalta "varjo linnan juhlat", eli hieno tilaisuus muistella menneitä!
Teema tänään: 17:00 Itsenäisyyspäivän vastaanotto 1968. Keitä kaikkia olikaan Urho Kekkosen vieraana Presidentinlinnassa itsenäisyyspäivänä vuonna 1968? Ohjelma on yksi vanhimmista itsenäisyyspäiväjuhlista säilyneistä tallenteista Ylen arkistossa.
Dokumenttiprojekti: Frazier vastaan Ali TV2 22.05
"Joe Frazier ja Muhammad Ali ottelivat kolme kertaa nyrkkeilyn raskaan sarjan maailmanmestaruudesta. 7.11. kuollut Frazier kertoo 2008 valmistuneessa dokumentissa oman tarinansa viimeisestä ottelusta." (telkku.com)
Saa nähdä jaksanko katsella, mutta siinä vinkkiä jos jotakuta kiinnostaa.
Jahas, pitää väijyä jos tämä tulisi Areenaan. Saa töihin tekemistä
Alihan olisi halunnut lopettaa 14:a erän jälkeen, toisin kuin Frazier. Eikä Ali pysynyt tolpillaan kun matsi oli päätetty. No nämä on näitä "mitä jos" juttuja.
Varmaan "muu urheilu" osiossa olisi myös paikka tälle, mutta laitetaan tänne, eli 22:00 Chelsea-Man C