Sivu 3 / 84 EnsimmäinenEnsimmäinen 123451353 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 Yht. 1672

Ketju: Televisiosta ja Netflixistä tulee

Sijainti
    Helsinki
    Quote Alkuperäinen viesti Susi-ihminen Lue viesti.
    YLE Teema 21.00, Pearl Jam 20
    Menen katsomaan miltä näyttää ja sekä kuuLLostaa.
    "Maalaa itse taulusi, voit säästää jopa miljoonia."

Joo näin on! Susi-ihminen's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Quote Alkuperäinen viesti Datsun Lue viesti.
    Menen katsomaan miltä näyttää ja sekä kuuLLostaa.
    Teen saman, 21.05 se alkaakin kun tarkemmin katsoin. Kuullostellaan ja katsastellaan, veikkaan olevan laadukasta materiaalia. Toista ne on 4D musiikkidokumentit, artistin musiikkia ei kuulla säveltäkään ja puhuvat päät on vaan äänessä, saattavat jotenkin jopa liittyä dokumenttien aiheisiin.
    Saatana saa taas hävetä.

Moderaattori obi-wan's Avatar
    YLE Teema 21.00, Pearl Jam 20
    SMAAA!!
    I myself am made entirely of flaws, stitched together with good intentions

Moderaattori
    Satuhäissä ex-narkki/-alkoholistipari mutta nykyään uskovaisia. Naiselta huostaanotettu kaksi lasta. "Jos oma lapsi olisi homo tai lesbo niin kyllä sitä miettisi mitä on tehnyt väärin". Priceless.

Sijainti
    Helsinki
    MTV3 Max näyttää maanantaisin kymmeneltä Family Guyn neljättä (?) tuotantokautta. Onkohan mikään koskaan ollut yhtä huvittavaa kuin tuo? Simpsonit tietysti silloin aluksi, mutta FG paiskoo kyllä niin 6-0 ettei mitään järkeä.

Tiistaisin kymmeneltä tulee Cleveland show, keskiviikkoisin Bob's Burgers ja torstaisin Kukkulan Kuningas. Onhan näissäkin ihan yritystä mutta ei oikeasti pääse lähellekään. Mä meen ja ostan noi Family Guyt DVD:llä - ainakin jossain tarjoustalossa tms. oli ihan edullisesti.

Onko joku katsellut sitä American Dad-sarjaa? Millainen se on?

Von Cock John Cock's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Quote Alkuperäinen viesti Datsun Lue viesti.
    Onko joku katsellut sitä American Dad-sarjaa? Millainen se on?
    Aina tulee uusin jakso ladattua sitä mukaa kun jenkkilässä ilmestyy. Sama homma FG, Cleveland Shown ja Simpsoneiden kanssa. Maanantaisin noi pääsee hakemaan. Googl eztv
    American Dad on Family Guyn ja Clevelandin tekijöiden sarja, eli samankaltaista tavaraa löytyy.

Kyllähän tuossa sellainen järjestys on oikeastaan tullut että Family Guy on se paras joka jätetään ikäänkuin sokeriksi pohjalle. Simpsonit katsotaan ekaksi, sitten American Dad, The Cleveland Show ja lopuksi Family Guy

TekstiTV:llä on nähtävissä kansainvälinen teksti-tv-taidefestivaali sivuilla 525-545.
    http://www.yle.fi/tekstitv/html/P525_01.html
    TekstiTv:lle ikuinen

SuomiTV --> FOX 16.4. alkaen

Sijainti
    Helsinki
    Tänään tulee telkusta kaikkien aikojen paras kauhuleffa Hohto. Juu, sen sata kertaa nähty ja DVD:llä löytyy. Mutta eipä tarvinnut nähdä kuin mainos niin jo oli koko äijä ihan sianlihalla.

Sijainti
    Tampere
    Katselin Tuomas Enbusken uuden talkshown eilen. Jotain draamaa ja rytinää oli ollut ennen lähetystä, Gustav Hägglund oli meinannut lähteä ennen aikojaan hevon vittuun kun oli jotain teknistä probleemia. Mutta asia koski toista vierasta, Miss Suomi Sarah Chafak, no jotain sinne päin. Armeija asioita juttelivat molemmat vieraat, olipahan tapetti koko emäntä, ei oikein mitään järkevää saanut suustaan ulos vaikka ei hankalia kyseltykään.
    Saatana saa taas hävetä.

Tuomas Enbuske ja Gustav Hägglund
    Siinäpä kaksi itserakasta kyrpää joiden nimet voisi liittää samantien tuonne turpaanvetoketjuun. Onneksi en eksynyt kanavalle.

Sarah Chafak, olipahan tapetti koko emäntä, ei oikein mitään järkevää saanut suustaan ulos vaikka ei hankalia kyseltykään
    Misseys velvoittaa. Vikisikö se kuin hiiri? Ainakin se näyttää siltä.

Sijainti
    Tampere
    Quote Alkuperäinen viesti Yvan Eht Nioj Lue viesti.
    Misseys velvoittaa. Vikisikö se kuin hiiri? Ainakin se näyttää siltä.
    No ei, hiuksiaan asetteli ja vastaili ympäripyöreitä.
    Saatana saa taas hävetä.

Tänään kello 22.05 tulee TV2:lta aina niin loistava Hyvät, Pahat ja Rumat. Paras westerni koskaan.

Pikku-Britannian ystäville, jotka eivät ole vielä nähneet kuutta Pikku-Britannia USA -jaksoa, tulee siihen oiva tilaisuus alkaen tänään. Ensimmäinen jakso siis tänään Yle TV2 klo 23.50.

Sijainti
    Tampere
    Aijaijai! Tänään JIM kanavalta klo.21.00, Tuntematon hieroja. Ihkusuosikkini Janne Katajan pallinaama ruudussa. Katajan voisi ampua kuuhun, pimeälle puolelle mieluusti ettei edes kaukoputkella näkisi.
    Uskomaton kuvotus koko jätkä.
    Saatana saa taas hävetä.

Sijainti
    Helsinki
    Mulla on uusi tv-sarjasuosikki.

TV 1 esittää arkisin klo 17.10 ihastuttavaa Brittisarjaa "Tohtori Intiasta". Kertoo walesilaisesta pienestä kaivoskylästä 60-luvun alussa johon saapuu...ylläri ylläri...tohtori Intiasta! Ekat viisi jaksoa jo oli ja menikin ja tänään tulee sitten 6/10. Käsittääkseni nämä jälkimmäiset viisi jaksoa ovat ns. toinen tuotantokausi tai jotain.

Takuuvarmaa Brittituotantoa. Niin edellyttäen tietysti että tämäntyyppinen iltapäiväsarja kutkuttaa.

TV1 klo 21.05 A-studio: Talk

Sekaisin lätkästä. Studiossa valmentaja Hannu Jortikka, Suomen Jääkiekkoliiton puheenjohtaja Kalervo Kummola, Veikkaajan esimies Vesa Rantanen ja urheiluvaikuttaja Aleksi Valavuori.

Tänään TV5 aloittaa tuliuuden sarjan: Ihmemies. Wow!
    Nobody Is Perfect. I Am Nobody.

Sijainti
    Helsinki
    Quote Alkuperäinen viesti banaaninviljelijä Lue viesti.
    Tänään TV5 aloittaa tuliuuden sarjan: Ihmemies. Wow!
    Voi jessus, monettakohan kertaa tuo tulee. Ei silti, mulle toi oli lapsuuteni kovimpia juttuja, Taistelupari tietty ykkösenä. Niin ja Ritari Ässä silloin ihan eka-tokaluokalla.

Pitikin oikein Wikipediasta tarkastaa. Ritari Ässän eka jakso tuli tammikuussa 1984 eli olin tokalla luokalla tuolloin. Kova juttu! Ihmemies on alkanut syyskuussa 1985, mutta ihan nopsasti en havainnut sitä koska ekat jaksot tuli Suomen telkkarista. Olisin ite veikannut jotain vuotta -86.

19:00 FOXilta jälleen lentoturmatutkinta. Mielenkiintoisia juttuja ollut, kaikki jaksot olen tallentanut digiboxille.

Ketjun tagit

Käyttäjätunnuksesi tietoja

• Et voi avata uusia ketjuja.
  • Et voi vastata viesteihin.
  • Et voi lähettää liitteitä.
  • Et voi muokata viestejäsi.
  •  
  • BB-koodi on päällä
  • Hymiöt ovat päällä
  • IMG-koodi on päällä
  • [VIDEO] code is päällä
  • HTML-koodi on pois käytöstä