Sivu 103 / 103 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 35393101102103
Tulokset 2,041 - 2,058 Yht. 2058

Ketju: Kimpparinkiä Veikkauksen Eurojackpot-peliin?

Puhkuskomitee Bone's Avatar
    Olin nuorekas ja käytin mobile pay - toimintoa.

Lähetetty minun ONEPLUS A5000 laitteesta Tapatalkilla

Quote Alkuperäinen viesti Bone Lue viesti.
    Olin nuorekas ja käytin mobile pay - toimintoa.

Lähetetty minun ONEPLUS A5000 laitteesta Tapatalkilla
    Nuorekas maksaja, mutta sen verran boomer että Tapatalkissa defaultti allekirjoitus.
    Draft '15, pick number 1. Kiekkopesän John Scott.

Puhkuskomitee Bone's Avatar
    Kaikkihan me rakastamme Tapatalkia. Ja sen automaattista allekirjoitusta ensimmäisen kirjautumisen jälkeen.

Nostetaanpas tämä enemmän framille kun elämme tätä maksujen aikaa.

Pelitilimme on tyhjä, laittakaapas sinne rahaa. Tuttu kaava, kimppaan pääsee mukaan suorittamalla 15,00 eur tilille: FI91 5078 0820 1276 33. Myös mobilepay mun puhelinnumerolla (eri tili kuin yllä, mutta siirtelen pääomat oikeaan paikkaan).
    Mukana ovat ne joiden maksusuoritus näkyy tilillä ennen perjantain arvontaa 31.1.2020. Vain raha tilillä on ilmoittautuminen mukaan. Kimppa avoinna Kiekkopesän jäsenille.

Jos on jotain ongelmia saada maksu määräaikaan mennessä tilille niin ota yhteyttä, voin tutuille lainata omia rahoja. Kimpan rahoista ei anneta luottoa.

PS. Tälläkin kertaa voitetaan isosti.

Edit: Maksaneita 30.01.2020 klo 20:55
    Twite, Susi-ihminen, JanJ, Datsun, obi-wan, John Cock, wilco, Bone, passenger, kowalski, pak, Simba, Tinke-80, Red Devil, John Copter

Tästä puuttuu vielä vakiokasvoja, ehkä käy niin että eivät huomaa osallistua ja sitten voitetaan isosti. Turha sitten uikuttaa että 'olisinhan mä tullut mukaan jos olisin huomannut, monta vuotta oon kimpassa ollut'. Toki vielähän tässä ehtii hyvin, kunhan rahat perillä ennen perjantain arvontaa niin homma kunnossa.

Jos olet mielestäsi jo maksanut ja nimi ei ole listalla niin ota yhteyttä ennen arvontoja.
    Viestiä on viimeksi muokannut Twite; 30.01.2020 21:59.

Nyt on sellanen joukkue jo koossa, että voitto on varma

Lissää vaan jannuja voitonjaolle, meillä on mistä antaa.

Maksettu. Harkitsin jo, että tämän voisi laittaa nettipankissa toistuvaksi maksuksi.

Joo näin on! Susi-ihminen's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Olen tässä jo voittoani mielikuvissa käytellyt. Nyt kun Tampereen areena alkaa nousemaan, ostan sieltä aition omaksi ja kaljakaappi aina ladattuna eri laaduilla, menen paikalle jos huvittaa. Aika usein ei ehkä huvita, vaan olen siinä vieressä tornitalon kattohuoneistossa ja katselen köyhiä.
    Saatana saa taas hävetä.

Quote Alkuperäinen viesti Simba Lue viesti.
    Maksettu. Harkitsin jo, että tämän voisi laittaa nettipankissa toistuvaksi maksuksi.
    Kyllä tuolle tilille saa laittaa rahaa vaikka joka päivä, en pahastu lainkaan.

Quote Alkuperäinen viesti Susi-ihminen Lue viesti.
    Olen tässä jo voittoani mielikuvissa käytellyt. Nyt kun Tampereen areena alkaa nousemaan, ostan sieltä aition omaksi ja kaljakaappi aina ladattuna eri laaduilla, menen paikalle jos huvittaa. Aika usein ei ehkä huvita, vaan olen siinä vieressä tornitalon kattohuoneistossa ja katselen köyhiä.
    Mä tein tuossa työkavereitten kanssa keskustellessa tällaisen alustavan suunnitelman esiteltäväksi kunnalle uudesta asumisjärjestelystä.

image (3).png

Ostan kaikki talot muutaman sadan metrin säteellä, lanaan ne puistoksi ja aitaan koko alueen, ettei köyhät pääse lähelle.

Tinke-80's Avatar
    Sijainti
    Loviisa, hyvien kulkuyhteyksien päässä
    Maksettu eli mukana taas.
    "Villivarsa-lehden johtava kiekkoasiantuntija, lauantain Liigakunkku 2015-16 kisan voittaja sekä NHL pudotuspelien paras kyttäilijä 2018"

Wrighter's Avatar
    Sijainti
    Luvia
    Maksoin just OPsta.

Nostetaanpas tämä (taas) enemmän framille kun elämme viimeisiä hetkiä tulla kimppaan mukaan.

Pelitilimme on tyhjä, laittakaapas sinne rahaa. Tuttu kaava, kimppaan pääsee mukaan suorittamalla 15,00 eur tilille: FI91 5078 0820 1276 33. Myös mobilepay mun puhelinnumerolla (eri tili kuin yllä, mutta siirtelen pääomat oikeaan paikkaan).
    Mukana ovat ne joiden maksusuoritus näkyy tilillä ennen perjantain arvontaa 31.1.2020. Vain raha tilillä on ilmoittautuminen mukaan. Kimppa avoinna Kiekkopesän jäsenille.

Jos on jotain ongelmia saada maksu määräaikaan mennessä tilille niin ota yhteyttä, voin tutuille lainata omia rahoja. Kimpan rahoista ei anneta luottoa.

PS. Tälläkin kertaa voitetaan isosti.

Edit: Maksaneita 31.01.2020 klo 11:40
    Twite, Susi-ihminen, JanJ, Datsun, obi-wan, John Cock, wilco, Bone, passenger, kowalski, pak, Simba, Tinke-80, Red Devil, John Copter, Wrighter

Jos olet mielestäsi jo maksanut ja nimi ei ole listalla niin ota yhteyttä ennen arvontoja.

Me niin vedetään ens viikolla, kun ollaan rahoissamme voiton jälkeen (toki ennenkin, mutta voiton jälkeen vielä enemmän).

Joihinkin asioihin voi luottaa, vuodesta toiseen. 2 numeroa osui oikein, ja sillähän voittaa 0,00 euroa.

Onpahan ensi viikonloppuna 6 milliä enemmän tuhlattavaa.

Quote Alkuperäinen viesti Twite Lue viesti.
    Joihinkin asioihin voi luottaa, vuodesta toiseen. 2 numeroa osui oikein, ja sillähän voittaa 0,00 euroa.
    Ei saatana. Sama homma tällä viikolla.

Moderaattori JanJ's Avatar
    Sijainti
    Suomi
    Ei päävoittoa.
    Vellun pitopalvelu - luksusta matkaan!

Käyttäjätunnuksesi tietoja

• Et voi avata uusia ketjuja.
  • Et voi vastata viesteihin.
  • Et voi lähettää liitteitä.
  • Et voi muokata viestejäsi.
  •  
  • BB-koodi on päällä