Sivu 35 / 35 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 25333435
Tulokset 681 - 689 Yht. 689

Ketju: Kiekkopesän alkoholinkulutuksen seurantaketju

Puhkuskomitee Bone's Avatar
    Koff tuonut alkoholittoman Karhun kauppoihin. Oli ruohonleikkuun jälkeen hyvää. Eikä ollut sitä metallista makua kuten useimmissa kotimaisissa holittomissa oluissa. Tää voi olla suosikki Becksin holittoman seuraksi jatkossa.

Sijainti
    Helsinki
    Oho. Kaikkee sitä.

Oon ollu kännissä viimeksi toukokuun puolivälissä. Ensi viikon perjantaina olis ehkä tarkoitus mennä - haistan ylilyönnin mahdollisuuden.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    "Maalaa itse taulusi, voit säästää jopa miljoonia."

Sijainti
    Helsinki
    Höh, tämä menikin munilleen. Kaveri perui.

Nyt en kyllä jaksa järjestää mitään korvaavaa, möllötän sitten lomanaloitusperjantai-illan ittekseni ja menen vaikka saunaan. Onpa sitten mukavampi matkustella ilman kankkusta huomenna Poriin katsomaan Snarky Puppya.

Viinimaisteri W's Avatar
    Sijainti
    Helsinki/Aurinkolahti
    Onkohan se tää ikä vai viinapään heikkous, kun darrat alkaneet kestää kunnolla sen kaksi päivää. Yleensä mulla on toisena päivänä enää vaan vähän kuiva olo ja vettä kuluu normaalia enemmän. Nykyään kuivan olon lisäksi meinaa olla pienet darratärinät päällä ja darrahikeä pukkaa edelleen + edelleen vähän vetämätön olo. Ennen nää on ollut vaan yhen päivän juttu ja toisena päivänä pystynyt hyvin tekemään kaikkea. Viimeiset puoli vuotta on tullut juotua maksimissaan pari kertaa kuussa. Kesällä nyt tosin meni välillä vähän useammin, mutta muuten tuo juomistottumus on nykyään sitä maksimissaan kahdesti kuussa.

smasa's Avatar
    Sijainti
    Helsinki
    Huonoksi on mennyt.

Rouva lähti lauantaiaamuna reissuun ja ennakkoon olin suunnitellut, että illalla sitten tumutellaan. Kyllä te tiedätte.

Paskat siitä mitään tullut. Pizzan kanssa kaksi olutta ja yksi Moscow Mule (oli muuten hyvä) ja nukkumaan ennen kymmentä.

Että näin. Kylläpä tuli taas elettyä reunalla.

Sijainti
    Helsinki
    Quote Alkuperäinen viesti smasa Lue viesti.
    Huonoksi on mennyt.

Rouva lähti lauantaiaamuna reissuun ja ennakkoon olin suunnitellut, että illalla sitten tumutellaan. Kyllä te tiedätte.

Paskat siitä mitään tullut. Pizzan kanssa kaksi olutta ja yksi Moscow Mule (oli muuten hyvä) ja nukkumaan ennen kymmentä.

Että näin. Kylläpä tuli taas elettyä reunalla.
    Pistin vielä paremmaksi. Rouva lähti keskiviikkona reissuun, ja mä sain perjantaina päähäni pitää tipattoman syyskuun.

Krapulat on jotain ihan järkyttäviä nykyään, ei morjens. Tietysti sitä voi aina sen muutaman ottaa, mutta valkaistaan nyt hiukan kesän jäljiltä nokkaa. Kesäaikaan kun tulee ne muutamat otettua melkeinpä päivittäin, ja se on on alkanut jotenkin vituttaa.

Wrighter's Avatar
    Sijainti
    Luvia
    Mä en viitti erikseen mitään tipattomia kyt lupailla mutta itellä on tuo arkitissuttelu jäänyt pois oikeastaan kokonaan eron jälkeen.
    Harvemmin tulee iltaisin enää otettua kaapista edes sitä yhtä olutta. Ei jotenkaan maistu. Saunassakin tulee juotua ennemmin pieni pullo vichyä kuin se normaali tölkki tai pari olutta.

Kyllä sitä tulee arkitissuteltua, mutta alkanut maistua jotenkin puulta. Eli ihan samaan tahtiin ei tule otettua. Ehkä ihan hyvä, jos taas talven aikana saisi taas urheilua enemmän, niin vois näyttää jo vaarallisen terveellistä elämäntavat.

Puhkuskomitee Bone's Avatar
    Juon tänään alkoholia. Paljon.

Ketjun tagit

Käyttäjätunnuksesi tietoja

• Et voi avata uusia ketjuja.
  • Et voi vastata viesteihin.
  • Et voi lähettää liitteitä.
  • Et voi muokata viestejäsi.
  •  
  • BB-koodi on päällä
  • Hymiöt ovat päällä
  • IMG-koodi on päällä