Sivu 2 / 35 EnsimmäinenEnsimmäinen 123412 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 Yht. 700

Ketju: Kiekkopesän alkoholinkulutuksen seurantaketju

Sijainti
    Helsinki
    Ah. Saunan päälle purkki Sandelsia.

Kahden tähden jaloviinakin tuolla kaapissa killittelee, mutta ei kai sitä näin arkena, eihän.
    "Maalaa itse taulusi, voit säästää jopa miljoonia."

Ruokapuolta tuli jo selvitettyä, niin tuli kertailtua myös alkoholin käyttöä, kotona ei tule oikeastaan ikinä "tissuteltua" ellen ole kuppilaan lähdössä. Tammikuun alkupuolelta maaliskuun puoliväliin tuli otettua kahtena päivänä, kunnon pöhnät molemmilla kerroilla, toinen niistä siis JaloviinaWinterClassicissa, kröhöm...kunnon pöhnä, siis kuten ehkä voinette osa todistaa. Nyt on pari kertaa tullut maaliskuun puolivälistä tähän mennessä tullut myös oltua kylillä riekkumassa, mutta todella vähäistä on ollut tämän vuoden puolella tuo juominen. Tänäänkin olisi firman kekkerit tosin tiedossa, joten korkki aukeaa myöskin tänään. Tässä muuten ihan hyödyllinen linkki noihin alkomahoolijuomien ravintoarvoihin.

Moderaattori JanJ's Avatar
    Sijainti
    Suomi
    Eilen kävin pitkästä aikaa ulkona firman porukan kanssa.
    Tavoitteenahan oli juoda pelkkää olutta, koska väkevistä tulee känniin ja aamulla krapulaan.
    Otin kuitenkin puolikkaan salmaria ihan seuran painostuksen vuoksi.
    Varmaan se oli sitten se puolikas (niillä oluillahan ei ollut asian kanssa mitään tekemistä....), koska olin humalassa ja nyt olen krapulassa.
    Ja vaikka olin paikallisessa nuorison suosimassa yökerhossakin, niin raahauduin kello 08:47 töihin.

♫♪♪♬ Jos täytätte mun lasini, niin saatan... ♫♪♪♬

Ei tarttekkaan, täytin ite. Konjakkia, Rellua.

pak's Avatar
    Sijainti
    Syrjäinen tapulikaupunki Suomenlahden rannikolla
    Oli tässä viikon Irlannissa, ja pojat voitte uskoa, että Guinnessia meni reilusti yli suositusten.

Sijainti
    Helsinki
    Olihan railakas saunailta lauantaina täällä toimistolla. Salibandyjoukkueen kanssa oltiin.

Mä vähän siinä jo katselin kun pöytään iskettiin fisua ja minttua että mitähän helvettiä tästä seuraa. Lisäksi toki perusbisset ja sidukat. Noh...

- yksi tyyppi sammui keittiön lattialle
    - yksi tyyppi laattasi yhden lavuaarin tukkoon
    - yksi tyyppi toheloi viinipullon rikki keittiössä - laseissa olevat hälyttimet reagoivat - vartijat paikalle
    - 2 tyyppiä hukkasi kännykkänsä
    - mitähän vielä?

Kerrankin jätin ite nuo tiukan kiskomiset ihan minimiin ja seurasin tilanteiden kehittymistä bissen latkimisen ohella. No, kukaan ei kuitenkaan loukannut itseään saati kuollut. Kova meno! Hassua että tietyn pisteen jälkeen sitä helposti kiskoo raakaa viinaa suoraan pullosta sen enempää ajattelematta että tässä voi käydä vielä huonostikin. Mä olen ite justiinsa ihan samanlainen, tällä kertaa kuitenkin vältyin pahimmalta.

Kännit on hyvä ottaa kaljalla, ainakin mun.

Sijainti
    Helsinki
    Tällä viikolla join maanantaina (vappuaattona siis) yhden ison ja jotain noin puoli pulloa viiniä. Laitetaan nyt vaikka 1,5 + 3,5 = 5 annosta. Äsken join tuplaJallun eli 2 x 4 cl = 2 annosta. Tänään ei enempää koska huomenna on ohjelmaa sen verran.

Huomiselle suunnittelin saunaoluen + punkkupullon hankintaa. Aika villiä on!

Vappu oli aika kostea, noin 80 annosta alkoholia viiteen päivään.

Sijainti
    Helsinki
    On muuten tuo kahden tähden Jaloviinakin aika hyvää, oikein makustelin kun en muuta ottanut kuin nuo 8 cl. Oi oi.

Quote Alkuperäinen viesti Oculus Lue viesti.
    Taisi mennä vähintään samat, enkä sano tätä ylpeillen. Pikemminkin pisti mietityttämään.

Maanantaina 26. päivä meni noin parikymmentä annosta alkoholia. Sen jälkeen olen juonut 5 ykkösolutta ja kaksi kolmosolutta. Ennenmuinoin (hämärä käsite) olin harvase päivä kännissä ja sen voi lukea ja:n kkketjustakin aika hyvin. Nyt marraskuusta lähtien tahti on ollut noin kaksi kertaa kolmessa kuussa humalassa ja sitten noita ykkösolusia siinä välissä ja satunnaiset kolmosoluet.
    Nobody Is Perfect. I Am Nobody.

Moderaattori
    Quote Alkuperäinen viesti Oculus Lue viesti.
    Join kahtena päivänä, mutta suhde taitaa silti olla sama kuin sinun setillä.

Sisuskalut kun ei enää iän kertyessä kestä ammattimaista kaatamista, niin pitänyt pakostakin vähentää. Vappuaattona taisi mennä noin kymmenen kaljaa, ja eilen yksi. Perjantaina ei ole nykyisin muutenkaan tullut ryypiskeltyä, mutta huomenna voisi muutaman ottaa. Alle suurkulutuksen rajan kuitenkin jää, tämänkin viikon osalta.
    Systeemi on vaarassa, systeemi voi tuhoutua

Sijainti
    Helsinki
    Eilen meni ihan nappiin.

Frendi kylässä ja juotiin illan aikana vajaa kolme pulloa viiniä kolmeen naamariin + 4 pientä Sandelsia. Yhteensä siis 9 annosta tuommoiseen viiteen tuntiin, sopiva lämmin humala, puolilta öin koisimaan, kahdeksan tunnin unet ja aamulla vesiselvä.

Kerrankin näin! Seuraavaksi sitten överit
    Keskiviikkona jo duunikavereiden kanssa terdelle.

Puhkuskomitee Bone's Avatar
    Perjantai-iltapäivästä se alkoi, la-aamuna 05 nukkumaan. 3 tuntia yöunia ja taas mentiin. Iltapäivällä tunnin päikkärit ja su-yöhön asti mentiin. Annosten määristä _ei mitään_ hajua, mutta paljon niitä oli. Tuskin se 50-60 kaukana ole. Laivareissu siis kyseessä. Poikkeuksellista tämä homma oli, harvemmin näin paljon tulee otettua. Voi olla että hetkeen ei tee alkoholia mieli.

pak's Avatar
    Sijainti
    Perjantaina yksi 0,33l purkki keskiolutta ja 1cl whiskyä. Lauantaina illalla kaksi 0,5l purkkia keskiolutta. Ei humalaa, ei krapulaa. Onko tämä nyt sitä paljon puhuttua kohtuukäyttöä?

Sijainti
    Helsinki
    Jaaha tosiaan. Kesä meni ja on ollut taas aika ottaa tiukempi (terkkuja Tiuke) linja alkoholihommien suhteen. Ei mikään superkostea kesä ollut mutta kumminkin eri meininki kuin arkena. Joten:

- arkitissutelu pois
    - normiviikonloppuna kun yleensä avataan punkku en ota saunakaljoja
    - kun lähdetään kumminkin silloin tällöin vetämään ne kännit niin ne vedetään miedoilla
    - ja edelliseen liittyen täytyy päättää etukäteen paljonko ottaa, ja saisi ne annokset jäädä yhteensä alle viidentoista. Tuppaa tulemaan kova jysäri jos juo enempi.

Lauantaina mennään kalareissulle, taidan ottaa sikspäkin/kasipäkin ja punkkupullon matkaan - se on sitten koko päivälle 12-14 annosta.

Onko tehty raittiuslupauksia tai alettu kiskomaan kohtuuttomasti?

Viimeiset kolme viikkoa meni käytännössä joko kännissä tai krapulassa. Onneksi tällä viikolla ei tarvitse juoda. Tää on tätä opiskelijaelämää...

pak's Avatar
    Sijainti
    Heinäkuun viimeisen viikonlopun jälkeen en ole ollut kertaakaan kännissä.
    Viime lauantaina koitin tarkoitushakuisesti humalluttaa itseäni, mutta ei oikein maistunut.

Syy tähän löytyy erittäin railakkaasta krapulasta, joka tuona edellämainitun viikonlopun sunnuntaina riivasi. Tätä krapulaa tosin alustettiin pari viikkoa.

Ketjun tagit

Käyttäjätunnuksesi tietoja

• Et voi avata uusia ketjuja.
  • Et voi vastata viesteihin.
  • Et voi lähettää liitteitä.
  • Et voi muokata viestejäsi.
  •  
  • BB-koodi on päällä
  • Hymiöt ovat päällä
  • IMG-koodi on päällä
  • [VIDEO] code is päällä
  • HTML-koodi on pois käytöstä