Sivu 3 / 35 EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 41 - 60 Yht. 700

Ketju: Kiekkopesän alkoholinkulutuksen seurantaketju

Joo näin on! Susi-ihminen's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Eipä tässä ole käyttö hetkahtanut suuntaan eikä toiseen, joskus jotain lääkkeeksi, vain lääkkeeksi. Siinä kun seuraavan aamun pitkälle päivään kärvistelee olossa ettei meinaa uskaltaa vettäkään juoda saatikka minkään syömisestä, tulee herkästi mieleen onko tässä mitään järkeä. Koomakännit ei ole oikein minun juttu.
    Saatana saa taas hävetä.

Olin juuri itseeni tyytyväisenä toteamassa, että kohtuukäyttäjä minä oon, vastaanpa lopulta tähän ketjuun. Sitten huomasin että olen vastannut tähän ketjuun aikaisemmin. Tuosta viestistä ei ole mitään muistikuvia.
    Systeemi on vaarassa, systeemi voi tuhoutua

Juon kaljaa tälläkin hetkellä.

Ditto

Olen maailman paras keksimään itselleni syyn miksi juuri tänään voi vähän ottaa vaikka olenkin vähentämässä juomista.
    Draft '15, pick number 1. Kiekkopesän John Scott.

Sijainti
    Helsinki
    Quote Alkuperäinen viesti pak Lue viesti.
    Syy tähän löytyy erittäin railakkaasta krapulasta, joka tuona edellämainitun viikonlopun sunnuntaina riivasi. Tätä krapulaa tosin alustettiin pari viikkoa.
    Eikö sitä niin sanotakin että juodessa kannattaisi muistaa edellinen krapula. Mä voisin alkaa muistella sitä oloa jonka hankin kahden vuorokauden tinaamisella elokuun alussa. Meininki viimeisteltiin sillä etten muistanut syödä jälkimmäisenä päivänä ollenkaan, sunnuntaina en taas pystynyt. Oli vielä ma ja ti:kin ihan hirveää.
    "Maalaa itse taulusi, voit säästää jopa miljoonia."

Quote Alkuperäinen viesti Chucky Lue viesti.
    Viimeiset kolme viikkoa meni käytännössä joko kännissä tai krapulassa. Onneksi tällä viikolla ei tarvitse juoda. Tää on tätä opiskelijaelämää...
    Ja vitut, taas mennään.

Joo niin se on. Eilen tuli syötyä liikaa, joten kalja ei mennyt päähän. Jos nyt pari joisi, ja testaisi vaikutuksen.

Sijainti
    Helsinki
    Join saatana lasin punkkua minäkin. No, melekein on viikonloppu.

Vuosi lisää ikää! Neljäs lasi punkkuu menossa

Sijainti
    Helsinki
    Lasi punkkua alla, toinen vielä huiviin. Tämän jälkimmäisen kanssa käyn imuttamassa sikarin partsilla ja sen jälkeen nukkumaan.

Huomenna sitten jonkun verran enemmän.

Aika monta vuotta tuli ylitettyä tuo viikottaisen suurkulutuksen raja aika rajusti. Siis joka viikko. Nyt on mennyt viimeisen kuukauden ajan vain muutama annos viikossa. Tänään menee kaksi lasia viiniä ja puolen litran vehnäolut. Ihan jees tämäkin touhu.

Sijainti
    Helsinki
    Ai joo ja viikonloppuna siellä kalareissulla tuli imaistua jotain n. 15 kaljaa ja mukillinen punkkua päälle. Muutama bisse siis enemmän kuin oli ajatus - mutta toisaalta taas tahti oli verkkainen ja määrä oli aikalailla sopiva tuohon tapahtumaan. Ei mennyt överikiskomiseksi ollenkaan.

Moderaattori obi-wan's Avatar
    Kun darra jatkuu toista päivää on vain todettava että mun ja viinan yhteiselon tyyli on muuttunut pysyvästi. Tästäpä otankin tavoitteen loppuvuodelle. Tavoitteena on sluibailla pikkujoulukausi niin, että yksienkään kekkereiden jälkeen ei ole darraa.

Toteutus tehdään jättämällä väkevät rauhaan ja Tampereen kekkereistä kotiin puolen yön Paunulaisella.
    I myself am made entirely of flaws, stitched together with good intentions

Sijainti
    Helsinki
    Quote Alkuperäinen viesti obi-wan Lue viesti.
    Toteutus tehdään jättämällä väkevät rauhaan ja Tampereen kekkereistä kotiin puolen yön Paunulaisella.
    Väkevä suositteluni.

Eilen säbän saunailta. Saunan ohella sikspäkki, aikaa tuhoamiseen kulutin neljä tuntia eli erittäin hidasta ottoa. Sitten baariin jossa 1 x Newcastle ja 1 x 0,4. Sitten toiseen baariin jossa 0,4 tuoppi nelosta ja pieni kolmonen.

Lähdin kotiin klo 24 ja olin nukkumassa klo 0.40. Ja aika voittajafiilis klo 08.30 kun nousin väsäämään aamupalaa, täysin selvin päin ja virkeänä. Ja siitä huolimatta oli illalla erittäinkin kivaa.

Hekottava pappi MuSu's Avatar
    Tulipa tempastua piiiiitkästä aikaa oikein kunnon naamat!
    Ei homolla tavalla vaan miehekkäällä latinotavalla.

Myönnän avoimesti että käytän liikaa alkomahoolia.
    Hanki kestovitutus - kannata IFK:ta.

Yritin eilen käyttää liikaa alkoholia, mutta en onnistunut. Pelissä otin kolme olutta ja kotona kolme mukia glögiä ja puoli kymmeneltä nukkumaan.

Mettäpäivä vähän väsytti.

Sijainti
    Helsinki
    Lokakuun 26. otin viimeksi ison kännin, sen jälkeen on vain tissuteltu kolmena viikonloppuna hiukan viiniä ja joskus jopa saunakaljakin. Vielä olisi tarkoitus hissutella ja tissutella neljäskin viikonloppu ihan vain näin nätisti - ja sitten tuossa kuun vaihteessa on tarkoitus ottaa huiccaa sekä perjantai että lauantai. Mökille menossa, rantasauna + palju + kaljaa ja punkkua ja sikareita ja hölmöilyä.

Joskun on niin hiton kiva ottaa 2 päivää putkeen ja rököillä, vaikka onhan sitä pari-kolme päivää tuommoisen jälkeen aivan nuutunut. Useimmiten on vaan sen arvoista se.

Lauantaina tuli oltua humalassa pitkästä aikaa, 14 viikkoa tuli oltua melkolailla tissuttelematta.

Ketjun tagit

Käyttäjätunnuksesi tietoja

• Et voi avata uusia ketjuja.
  • Et voi vastata viesteihin.
  • Et voi lähettää liitteitä.
  • Et voi muokata viestejäsi.
  •  
  • BB-koodi on päällä
  • Hymiöt ovat päällä
  • IMG-koodi on päällä
  • [VIDEO] code is päällä
  • HTML-koodi on pois käytöstä