Sivu 2 / 53 EnsimmäinenEnsimmäinen 12341252 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 Yht. 1049

Ketju: Mitä söin/syön tänään?

Aamupalaksi kahvia, lounaaksi meni pari voileipää. Päivällinen tulee olemaan Nuudeleita ja chilissä, limessä, valkosipulissa ja soijassa marinoituja broilerin rintafileitä. Illalla syön kynsiäni kun katselen finaalin jälkilähetystä Jimiltä.

Joo näin on! Susi-ihminen's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Kun on nenä tukossa, se on melkein sama mitä syö, mutta tänään "loihdimme" tuorepastaa pestolla ja vuohenjuustolla. Yksinkertaista mutta toimivaa.
    Saatana saa taas hävetä.

Aamulla mustikoita ja kahvia (ei sekaisin).
    Aamupäivällä omena ja kahvia (ei nämäkään sekaisin).
    Lounaalla itse tehtyä lasagnea ja salaattia.
    Päivälliseksi uunilohta ja salaattia.

Melko tervellinen ruoka näemmä tänään. Saa nähdä saako sekoitettua huomenna epäterveellisemmäksi.

Von Cock John Cock's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Quote Alkuperäinen viesti Viljami Lue viesti.
    Aamulla mustikoita ja kahvia (ei sekaisin).
    Aamupäivällä omena ja kahvia (ei nämäkään sekaisin).
    Lounaalla itse tehtyä lasagnea ja salaattia.
    Päivälliseksi uunilohta ja salaattia.

Melko tervellinen ruoka näemmä tänään. Saa nähdä saako sekoitettua huomenna epäterveellisemmäksi.
    Epäilen että oot jossain kohtaa syönyt kebabin muttet muista sitä kun se menee niin tottumuksesta 1-3 kertaa päivässä

Quote Alkuperäinen viesti Nokkis Lue viesti.
    Epäilen että oot jossain kohtaa syönyt kebabin muttet muista sitä kun se menee niin tottumuksesta 1-3 kertaa päivässä
    En itse asiassa edes ole. Viime viikon torstaina kävin kebabilla.

Joo näin on! Susi-ihminen's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Pizzaa väännettävä tänä päivänä, ihan itse teen. Sorrun kyllä joskus muidenkin tekemään.
    Saatana saa taas hävetä.

En ole syönyt vielä tänään mitään, en yhtään mitään Aamulla 06 töihin, kello 17 töistä. Ei ehtinyt syömään. Pyydän anteeksi itseltäni, pakko alkaa pitämään parempaa huolta itsestänsä. Ei vaan ehtinyt, puhelin soi kokoajan ja sähköpostia tuli (taas) jatkuvalla syötöllä. Tiedän että ihan tyhmältä kuulostaa, mutta päivä meni taas niin nopeasti että ei ehtinyt ajatella syömistä. Vasta kotona tajusin kuinka nälkäinen olen.

Nyt onneksi lihasuikaleita valmistuu pannulla, kohta saa ruokaa.

Sijainti
    Helsinki
    Hullua, mä pyörtyisin jo puoleen päivään mennessä jos en olisi saanut aamupalaa. Hädin tuskin pystyn kitkuttamaan klo 11 saakka pelkällä aamupuurolla (jonka siis kietaisen lärviin siinä jotain 06.15.)
    "Maalaa itse taulusi, voit säästää jopa miljoonia."

Aamupala: Maitorahka
    Lounas: Pizzan pala yliopistolla
    Päivällinen: Joku valmiiksi marinoitu ulkofileepihvi. Paskalta maistui
    Pelin jälkeen Gainomax
    Äsken pekoniburger Pancho Villassa.

Hetken mielijohteesta latasin uuniin puoli pussia ranskalaisia ja pari makkaraa pilkottuna. Pian sen jälkeen totesinkin että ei mulla oikeastaan ollutkaan nälkä. Kai ne on pakko syödä ettei hukkaan mene. Huoh, first world problems...

Lilian's Avatar
    Sijainti
    Espoo
    Aamupalaksi turkkilaista jugurttia mustikkakeitolla, ja lounaaksi stockan herkkuja; ravunpyrstö ceasar -salaattia; välimeren broilerisalaattia ja kylkeen muutama lihapulla. Jälkkärinä pari palaa Marabou Premium 70% cocoa mint tummaa suklaata. Ihan mjees.

Illalla joutuu varmaan korkkaamaan muutaman Crowmoorin. Nam.

Äijäpastaa.

Mitä on äijapasta? Kuulostaa epäilyttävältä.

Minulla on uunissa hautumassa kiloinen naudanrinta aasialaisessa liemessä. Luomua tietysti ko. lehmä.

EDIT Joo, kun luin viestejä lisää, niin selvisi äijäpastan olemus. Hyvältä kuulostaa.
    Viestiä on viimeksi muokannut Oculus; 21.04.2012 19:29. Syy:: Huono lukutaito

(eilen) Aamulla nakkeja ja kananmunia pannun kautta kuorrutettuna juustolla. Kylkeen tomaatti/kurkku/paprika-hässäkkä.
    Iltapäivällä Caesar-salaattia ja leipää. Illan suussa kahvia ja pari suklaakeksiä. Illalla lohta. Tossa välillä sitten pari kaljaa, yks cola-lonkero ja tuikku viskiä.

Hmm...melko mielenkiintoista. Todella omituinen ruokavalio. Tänään onneksi on kuollutta lihaa ruokana. (sori datsun)

Sijainti
    Helsinki
    Quote Alkuperäinen viesti Viljami Lue viesti.
    Hmm...melko mielenkiintoista. Todella omituinen ruokavalio. Tänään onneksi on kuollutta lihaa ruokana. (sori datsun)
    Hei ei mitään! Erittäin OK! Mä ainakin YRITÄN olla valistamatta tai jeesustelematta mitenkään, jokainen valitsee ite mitä syö ja mikä tuntuu/maistuu hyvältä.

Mitäs mä eilen kiskoinkaan? Aamupala oli kahvia ja ruisleipää joilla kananmunaa/salaattia/tomaattia ja tai suolakurkkuja. Lounaaksi vedettiin sushia tuolla Jumbossa, päivälliseksi oli pastaa + pestoa, salaattia ja jämäksi jääneitä täytettyjä paprikoita viikolta. Illalla rouva värkkäsi sellaisen bataatti-feta-hässäkkä-salaatin ja pullo valkkaria hulahti myös ihan itestään parempiin suihin.

Jahas...mitäs tänään?

Aamulla kuppi kahvia ja viiliä tuoreen ananaksen kanssa.
    Töissä kahvia jokunen kuppi.
    Lounaalla eilen paistettuja nakkeja, pari kebabkolmiota ja vihanneksia. Raejuustoa sekä Vampyrea kylkeen.
    Kotona nuudelia, tonnikalaa ja tomaattimurskaa sekaisin. Kylkeen salaattia sekä maitoa.
    Lisäksi x määrä vettä.

Yllättävää on se, että ei ole ollut oikeastaan välillä edes kova nälkä. Välillä tulee sellainen tunne, että voisi syödä jotain, mutta ei ole pakottavaa tarvetta.

Tein kyljyksiä ja sen kanssa kastiketta sekä luomutomaatteja, kurkkua yms. Töissä söin lihapullia pippurikastikkeessa sekä perunoita.

Moderaattori JanJ's Avatar
    Sijainti
    Suomi
    Tein iltapalaksi niin perushuttua kuin olla ja voi. Pellillinen ruisleipiä, päälle ketsuppia, siihen kerros tonnikalamössöä eli tunaa, sipulia ja sitruunaa sekä mausteita, sitten ananasta ja juustoraastetta sekä uuniin. Ruispitsaa, voisin sanoa.

Quote Alkuperäinen viesti JanJ Lue viesti.
    Tein iltapalaksi niin perushuttua kuin olla ja voi. Pellillinen ruisleipiä, päälle ketsuppia, siihen kerros tonnikalamössöä eli tunaa, sipulia ja sitruunaa sekä mausteita, sitten ananasta ja juustoraastetta sekä uuniin. Ruispitsaa, voisin sanoa.
    No jopas sattui, melkein samaa mussutin tätä lukiessa. Vain sipuli ja sitruuna puuttui.

Sijainti
    Helsinki
    Eilen...tavoistani poiketen vedin aamupalaksi ruisleipää ja paistettua kananmunaa, en siis jaksanut tehdä kaurapuuroa. Vitun laiskimus. Lounaalla oli lohikeittoa, kotiin tultuani söin taas ruisleipää ja juustoa. Illalla salibandypelin jälkeen mussutin rouvan tekemää perunasalaattia, hyvää!

Tämä aamu lähti kaurapuurolla ja mustalla kahvilla, tästä tulee hyvä päivä.

Käyttäjätunnuksesi tietoja

• Et voi avata uusia ketjuja.
  • Et voi vastata viesteihin.
  • Et voi lähettää liitteitä.
  • Et voi muokata viestejäsi.
  •  
  • BB-koodi on päällä
  • Hymiöt ovat päällä
  • IMG-koodi on päällä
  • [VIDEO] code is päällä
  • HTML-koodi on pois käytöstä