Sivu 1 / 16 12311 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 Yht. 318

Ketju: Viimeisin ostoksesi?

VH87's Avatar
    Sijainti
    Vaasa

Viimeisin ostoksesi?

Tämä muualta tuttu, kevyehkö aihe; Mitä ostit viimeksi?

Kävin ostamassa Anttilasta NHL 12 PS3:lle. Siitäkin jo tovi aikaa, täytynee päivitellä sitten kun jaksaa hakea kaikki joululahjat.

Saumahiplari Susi-ihminen's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Vedonlyöntivoiton ja veronpalautuksen yhdistelmä sijoitettiin viihde-elektroniikkaan ja laitettiin Tivoli Audio musiikkilaitteisto täydelliseksi, aiemmin oli jo Model Two, siihen kylkeen Model CD ja Subwoofer. Eri radioliikkeistä tuli hommattua ja molemmat oli esittelylaitteita, myyjät tiputtivat hintaa yhteensä 90€, great success! En ole minkään sortin kultakorva, minun korviin soi pieniksi laitteiksi hienosti ja lisäksi on varsin nätin näköiset. Onhan niitä äärimmäisen komeita hi-fi laitteita missä silmä lepää, mutta niiden hintalapuissa ei silmä todellakaan lepää, vuotaa verta.
    Pim, pim, piimä on piristävä juoma.

Von Cock John Cock's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    ABS-anturin 407 pösöön. 39.90 Motonetistä 70e Pösön varasosaliikkeessä
    Vaihto maksaisi 330e, taidanpa vaihtaa itse.

NHL12 ei taida kovasti poiketa 11:sta? Taidan ostaa sitten 13:sta jos siihen olisi jo jotain isompaa tullut.

Sijainti
    Tampere
    Quote Alkuperäinen viesti Susi-ihminen Lue viesti.
    lisäksi on varsin nätin näköiset.
    Joka on tärkeä asia Itse olen harkinnut seuraavanlaisia kun uusien kalusteiden myötä vanhat rumat kaiuttimet lentää kaatopaikalle. http://www.orbaudio.com/

Saumahiplari Susi-ihminen's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Quote Alkuperäinen viesti Nokkis Lue viesti.
    Joka on tärkeä asia Itse olen harkinnut seuraavanlaisia kun uusien kalusteiden myötä vanhat rumat kaiuttimet lentää kaatopaikalle. http://www.orbaudio.com/
    Nätit on orbit, ei ole möhkälemäiset. Onhan tekniikka mennyt eteenpäin tälläkin saralla, pieneen tilaan saadaan hyvää elektroniikkaa ja äänikin on varmasti kohdillaan. En ole itsekään jättimäisten kaiuttimien ystävä, rumia ovat ja tilakin on useimmilla rajallinen. Hi-fi niilot sitten erikseen, nehän kusisi ja paskoisi tämmöisten laitteiden päälle, jos viitsisivät.
    Pim, pim, piimä on piristävä juoma.

Bose Lifestyle V35 kotiteatteri noin kuukausi sitten. Kyllä nyt kelpaa leffojen katselu.

Tuopillinen kaljaa.

Maanantaina päätin sitten loikata(lopullisesti?) Nokian käyttäjästä Samsungin fanipojaksi. Galaxy S2 lähti mukaan hintaan 494. Aika huikea on ero käyttiksillä, ainakin näin pitkäaikaisen Symbian käyttäjän näkökulmasta.

4 kahvit + pullat ennen puoltapäivää avuliaille auttajille kun itellä selkä klesana.

Pattereita kävin hakemassa Xboxin ohjainta varten. Ja samalla tölkki jugurttia.

Tilasin muutamaksi kuukaudeksi piilolinssejä.

Gigantista eilen OBH Nordican nenätrimmeri 11 eurolla.

Ostoksen johdosta nenässä ollut sademetsä on tuhottu ja pystyy jälleen hengittämään normaalisti. Ehdottomasti parhaita ostoksia pitkään aikaan.

Ja kun tämä ihmeellinen vekotin siistii myös pulisongit, olen innoissani kuin pieni lapsi jouluna.

pak's Avatar
    Sijainti
    Syrjäinen tapulikaupunki Suomenlahden rannikolla
    Kaksi pakettia Obamaa kävin hakemassa lähisiwasta, kun oli töissä kahvi lopussa.

Mainion tv-sarjan Game Of Thronesin innoittamana hankin kirjan Valtaistuinpeli...kovakantisena versiona.

Quote Alkuperäinen viesti Vanha Len Lue viesti.
    Mainion tv-sarjan Game Of Thronesin innoittamana hankin kirjan Valtaistuinpeli...kovakantisena versiona.
    On muuten koukuttavaa luettavaa. Tv-sarjan innoittama ostin myös kaikki tähän mennessä julkaistut osat. Ei vaan malttanut odotella sarjan jatkumista keväällä. Nyt on neljäs kirja menossa ja täytyy sanoa, että harvinaisen hyvin tuo tv-sarja on onnistunut kirjojen tunnelman vangitsemaan, eikä juuri mitään ole jouduttu jättämään pois.

Sijainti
    Tampere
    Tällainen: http://retail.contourdesign.com/?/products/22 Tulee tehtyä harrastejoukkueen videokoosteita niin toivon tuosta saavan jonkinlaista helpotusta kun plärää kolmen kameran videot läpi ja etsii highlight-pätkiä.

Tänään ostin kahvia.
    Nii varmaan!

Red Devil's Avatar
    Sijainti
    Salo
    Pirellin nastarenkaat.

TerK's Avatar
    Sijainti
    Itäinen Suomi
    Heh, FM 2012!

2 valkoista vaatekaappia yläkaapeilla Jyskistä.

Käyttäjätunnuksesi tietoja

• Et voi avata uusia ketjuja.
  • Et voi vastata viesteihin.
  • Et voi lähettää liitteitä.
  • Et voi muokata viestejäsi.
  •  
  • BB-koodi on päällä
  • Hymiöt ovat päällä
  • IMG-koodi on päällä
  • [VIDEO] code is päällä
  • HTML-koodi on pois käytöstä