Sivu 2 / 39 EnsimmäinenEnsimmäinen 123412 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 Yht. 771

Ketju: Levy / biisi soittimessa

Quote Alkuperäinen viesti Susi-ihminen Lue viesti.
    Ei vielä pyöri mutta huomenissa, Noseppoooo!!! Stam1na: Nocebo
    Soi tällä viikolla Radio Rockilla kokonaisuudessaan. Taidan kotiuttaa jossain vaiheessa. (On muuten vuoden ärsyttävin radiomainos saatu aikaan tämän levyn tiimoilta)

Stam1nan uus levy lätinöineen

Joo näin on! Susi-ihminen's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Quote Alkuperäinen viesti Yvan Eht Nioj Lue viesti.
    (On muuten vuoden ärsyttävin radiomainos saatu aikaan tämän levyn tiimoilta)
    No eeeeeeeiii.
    Saatana saa taas hävetä.

Sijainti
    Helsinki
    Quote Alkuperäinen viesti Yvan Eht Nioj Lue viesti.
    Soi tällä viikolla Radio Rockilla kokonaisuudessaan. Taidan kotiuttaa jossain vaiheessa. (On muuten vuoden ärsyttävin radiomainos saatu aikaan tämän levyn tiimoilta)

Stam1nan uus levy lätinöineen
    Tämä on hyvä. Menen ja ostan. Kiva että Stam1na on takas!

Uudet kymmenen käskyä-levy on kaiketi voittamaton, mutta mielenkiintoista kestääkö tämä uusi tekele hyvin kuuntelua.
    "Maalaa itse taulusi, voit säästää jopa miljoonia."

Sijainti
    Tampere
    Quote Alkuperäinen viesti Datsun Lue viesti.
    Tämä on hyvä. Menen ja ostan. Kiva että Stam1na on takas!

Uudet kymmenen käskyä-levy on kaiketi voittamaton, mutta mielenkiintoista kestääkö tämä uusi tekele hyvin kuuntelua.
    Tänään kävin hankkimassa lätyn kotiin ja kerran kuuntelin läpi. Hankalahan se on yhdeltä kerralta mitään suurta sanoa mutta tuntui hieman paluulta aikaisempaan. Rajan soundimaailma oli minun korviin tunkkainen, laulu ei tullut toivomallani tavalla esiin, tällä levyllä kuuluu hienosti. Jopa etukäteen arveluttanut Nomad toimi hyvin ensikuulemalla, englanti meni vähän ohi kun on soitannollisesti mielenkiintoinen ralli. Kiemuraista ja poukkoilevaa Stam1naa, hyppyä eteen ja taakse, loikkaa sivulle, minä pidän. Akka sanoi että kauheaa kailotusta, väärässä on.
    Saatana saa taas hävetä.

Sijainti
    Helsinki
    Tänään kävin hankkimassa lätyn kotiin ja kerran kuuntelin läpi. Hankalahan se on yhdeltä kerralta mitään suurta sanoa mutta tuntui hieman paluulta aikaisempaan. Rajan soundimaailma oli minun korviin tunkkainen, laulu ei tullut toivomallani tavalla esiin, tällä levyllä kuuluu hienosti. Jopa etukäteen arveluttanut Nomad toimi hyvin ensikuulemalla, englanti meni vähän ohi kun on soitannollisesti mielenkiintoinen ralli. Kiemuraista ja poukkoilevaa Stam1naa, hyppyä eteen ja taakse, loikkaa sivulle, minä pidän. Akka sanoi että kauheaa kailotusta, väärässä on.
    Meillä on samanlaisesta puusta veistetyt akat.

Laitoin levyn tilaukseen juu, hyvältä tuo vieläkin kuulostaa.

Sijainti
    Tampere
    Pistetään Nocebo pyörimään, toiseen kertaan tänään, nyt ihan "ämyreiden" kautta, käännänkin volyymia vähän kovemmalle (Valtias vaatii). Tähän mennessä ainoastaan Aivohalvaus on biisi joka ei kolise, muuten todella kovaa materiaalia. Yhäkin se Nomad miellyttää minun korvaa.
    Saatana saa taas hävetä.

Se on sitten nostalgiaa ja grungea soittimen täydeltä. Tällä kertaa mukaan mahtuivat Pearl Jamin Vs., Stone Temple Pilotsin Core, Soundgardenin Badmotorfinger, Mother Love Bonen ainokainen, Alice in Chainsin Dirt ja Nirvanan Nevermind. Ja niiden jälkeen sitten jotain ihan muuta.

Moderaattori JanJ's Avatar
    Sijainti
    Suomi
    Therapy? - So much for the ten year plan.
    Erinomaista välillä.

Sijainti
    Helsinki
    Pistetään Nocebo pyörimään, toiseen kertaan tänään, nyt ihan "ämyreiden" kautta, käännänkin volyymia vähän kovemmalle (Valtias vaatii). Tähän mennessä ainoastaan Aivohalvaus on biisi joka ei kolise, muuten todella kovaa materiaalia. Yhäkin se Nomad miellyttää minun korvaa.
    Aivan saatanan kova. Vuoden levy. Tämä mullakin soi, heti aamulla.
    Quote Alkuperäinen viesti Alvary Lue viesti.
    Se on sitten nostalgiaa ja grungea soittimen täydeltä. Tällä kertaa mukaan mahtuivat Pearl Jamin Vs., Stone Temple Pilotsin Core, Soundgardenin Badmotorfinger, Mother Love Bonen ainokainen, Alice in Chainsin Dirt ja Nirvanan Nevermind. Ja niiden jälkeen sitten jotain ihan muuta.
    Ei pöllömpi valinta tämäkään setti.

Snow Patrol - Crack the shutters

Tämä biisi soimaan ja sohvalle makaamaan. Ei ole mitään parempaa

Blink 182 - What's my age again

Biisi voisi kertoa vaikka meikäläisestä

+44 - Make you smile

<3

Sijainti
    Tampere
    iTunes auki ja Viikatetta shufflella, tässähän wanha V-mies melkein herkistyy kun tulee iäkkäämpääkin tuotantoa. Onhan Kaarlen laulutaidot parantunut vuosien saatossa.
    Saatana saa taas hävetä.

http://www.mikseri.net/artists/wil/a...-ft-tl/499578/
    wil - Aviator Ft. TL
    pitkästä aikaa vierailin mikseri.net ja klikkasin vaan jotain biisiä kuunneltavaksi, en pettynyt.

Moderaattori
    Nygårdin uusi sinkku julkaistaan tänään. En ota mihinkään kantaa, mutta kai tämäkin taas jää baareihin soimaan.

Sijainti
    Tampere
    Mastodon - Blood Mountain. Vaikka hieman kiemuraisesta metallista pidänkin, Mastodon on tuottanut jostain syystä ongelmia.
    Saatana saa taas hävetä.

Sijainti
    Helsinki
    Mastodon - Blood Mountain. Vaikka hieman kiemuraisesta metallista pidänkin, Mastodon on tuottanut jostain syystä ongelmia.
    Onko hän kuunnellut tuota uusinta Mastodonia? Se on aika tavalla helpommin lähestyttävissä kuin moni muu.

Vaan tähän pläjäys vanhaa ja ah, niin hyvää Mastodonia. Tuo alun riffi aiheuttaa erektiivisiä tuntemuksia: http://www.youtube.com/watch?v=labytsb3gfI&ob=av3e
    Käsittämättömän paska soundi muuten tässä videotallenteessa, huomaan. Noni, tässä on huomattavasti parempi. http://www.youtube.com/watch?v=msaF5LZ5BWs

Sijainti
    Helsinki
    Hiukan kevyempää aina välill, nyt Faith No Moren King for a Day... Fool for a Lifetime. Etenkin Ugly in the morning on soinut kovasti: http://www.youtube.com/watch?v=4LWLTRY4iQM

Levyn suurin hitti oli tämä: http://www.youtube.com/watch?v=Grx08ehxXMM Hiton hyvä levy, ja muistuttaa mua aina armeija-ajasta koska ilmestyi silloin keväällä kun olimme pois lähdössä (-95).

Koko päivän soinut päässä Vivaldin Kevät. No laitetaanpa kuunteluun
    http://www.youtube.com/watch?v=l-dYNttdgl0

Sijainti
    Helsinki
    Eilen Radio Helsingistä ihan mieletön Dave Lindholmin biisi jota tänään on tubesta tullut pyöriteltyä: http://www.youtube.com/watch?v=zv62nR6O10c

Sijainti
    Tampere
    Onko hän kuunnellut tuota uusinta Mastodonia? Se on aika tavalla helpommin lähestyttävissä kuin moni muu.
    Uusinta Hunter levyä hän ei ole kuunnellut, onhan tuota kehuttu. Ehkä sen joskus halvalla voisi ostaa uuteen kotiin.
    Saatana saa taas hävetä.

Sijainti
    Tampere
    Hiukan kevyempää aina välill, nyt Faith No Moren King for a Day... Fool for a Lifetime. Etenkin Ugly in the morning on soinut kovasti: http://www.youtube.com/watch?v=4LWLTRY4iQM

Levyn suurin hitti oli tämä: http://www.youtube.com/watch?v=Grx08ehxXMM Hiton hyvä levy, ja muistuttaa mua aina armeija-ajasta koska ilmestyi silloin keväällä kun olimme pois lähdössä (-95).
    Muistan yhäkin kun kävin tämän rieskan Jyväskylän Sokokselta ostamassa, myyjä kehui vuolaasti hyväksi levyksi eikä väärässä ollut.
    Saatana saa taas hävetä.

Ketjun tagit

Käyttäjätunnuksesi tietoja

• Et voi avata uusia ketjuja.
  • Et voi vastata viesteihin.
  • Et voi lähettää liitteitä.
  • Et voi muokata viestejäsi.
  •  
  • BB-koodi on päällä
  • Hymiöt ovat päällä
  • IMG-koodi on päällä
  • [VIDEO] code is päällä