Voldemortille![]()
Ja eikös perjantaina napsahtanut kivi tuulilasiin, lauantaina oli lasissa halkeama. Nyt ko. viiru menee jo melkein reunasta reunaan. Perkele. Eilen äiti soitti ja kysyi haluasinko ostaa heiltä auton. Olen kiinnostunut.
Olisiko palstan auto-osaajilla näkemyksiä mikä olisi 70-vuotiaalle rouvalle hyvä auto? Tarve on että on korkea niin on helpompi nousta, mutta koska auto on päivät ahtaahkossa parkkihallissa niin pitäisi olla mahdollisimman kapea. Eli nykyinen autonsa, B-Mersu, olisi muuten hyvä mutta on liian leveä. Takapenkillä ei tarvita tilaa eikä tavaratilankaan tarvitse olla kummoinen. Mitä mahtaisi löytyä tuolla speksillä?
Draft '15, pick number 1. Kiekkopesän John Scott.
Onko Toyota Urban Cruiser mersuun tottuneelle jo liikaa?
"Maalaa itse taulusi, voit säästää jopa miljoonia."
Ai kappas, eihän sitä olekaan valmistettu enää vuosiin.
"Maalaa itse taulusi, voit säästää jopa miljoonia."
Honda Jazz.
https://cars.honda.fi/new/jazz/overview
Vellun pitopalvelu - luksusta matkaan!
Vein Mersun merkkihuoltoon ja sain sijaisautoksi manuaalivaihteisen Opelin pakettiauton. Mitä vittua?
On kyllä erikoinen sijaisauto.
Ei tainnut tuloa Hertziltä...
Joko Märsun lopullinen diagnoosi on selvillä?
Mursu on osat levällään korjaamolla. 3 päivää korjailtu, nyt se saa 3 päivää valohoitoa kun on vapaata. Eikä ne vitun urpot katsoneet tarpeelliseksi ilmoitella asiakkaalle tilanteesta mitään. Ite piti soittaa, ilmoitin että oli miten oli niin mun pakettiautokuskin ura loppuu tänään. Lupasivat henkilöauton. Vein pakun takaisin ja sanoin että en mä ota nyt sitten mitään autoa pyhiksi jos se maksaa 50 eur päivä. Antoivat 4000 km ajetun Nissanin (aah, automaatti!), ei maksa mitään kunhan tankkaan ennen palautusta. Pakua en tankannut, oli nyt tällä kertaa ok. Ennustan että maanantaina odotettavissa aika helvetin iso lasku, enkä ole vakuuttunut että hankausääni edes poistuu.
Haluaako joku ostaa hemmetin hienon GLK-Mesen, yhdellä kaverilla olisi myytävänä. Juuri huollettu.
Voi hemmetti. Kuulostaa hankalalta ja voi tosiaan tulla arvokkaaksi.
Pidä palstalaiset ajantasalla, jos viitsit, miten homma päättyy.