Sivu 74 / 75 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 246472737475 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,461 - 1,480 Yht. 1495

Ketju: Pirssillä kuuhun - autoiluketju

Viinimaisteri W's Avatar
    Sijainti
    Helsinki/Aurinkolahti
    Kesänakit laitatettu alle. Konalan Das Auton palvelu on kyllä hidastunut tässä vuoden sisään aika runsaasti. Tilasin ajan klo kymmeneksi, saivat auton valmiiksi vähän ennen klo 11. Syksyllä oli vähän sama homma. Renkaanvaihtoon meni about 45 minuuttia. Yleensähän ammattiliikkeissä tuo on 20-30 minuutin homma. Noh, ihan sama, kun odotellessa tuli käytyä motonetissä. Onpahan nyt renkaat vaihdettu. Olivat muuten tiputtaneet hintoja. Syksyllä veloittivat 35€ mutta nyt 30€.

Von Cock John Cock's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Moovy on kyllä yksi kätevimmistä sovelluksista mitä olen kännykkään ladannut. Tänäänkin ajoin Tullintorin parkkihalliin. Autolla puomille -> kamera lukee rekisterikilven ja avaa puomin -> pois sama juttu ja pysäköinti loppuu. Ei lippulappuja eikä maksuautomaatille tamppaamista.

Puhkuskomitee Bone's Avatar
    Quote Alkuperäinen viesti John Cock Lue viesti.
    Moovy on kyllä yksi kätevimmistä sovelluksista mitä olen kännykkään ladannut. Tänäänkin ajoin Tullintorin parkkihalliin. Autolla puomille -> kamera lukee rekisterikilven ja avaa puomin -> pois sama juttu ja pysäköinti loppuu. Ei lippulappuja eikä maksuautomaatille tamppaamista.
    Komppaan.Todella hyvin toteutettu sovellus, eikä tarvi arpoa luukulla. Ei tarvi pitää huolta kun puhtaasta rekkarikilvestä.

Sijainti
    Helsinki
    Niin se aika rientää. Oon kohta ajanut 100 000 km rutkupösöllä! Mittarissa siis reippaat 170 000 km.

Jinx jinx. Mutta eipä ole ollut vikaa. Mun ajoaikana etupyörien laakerit vaihdettu kahdesti, polttimoita mennyt useita, etujarrulevyt ja palat on vaihdettu, jakopään hihnan vaihto tehty, olikohan vielä jotakin? Mutta mikään ei ole dramaattisesti hajonnut.

Jos nyt pitäisi vaihtaa uuteen, niin kaasuautohan se olisi. Lähin tankkausasema on parin kilsan päässä kotoa.
    "Maalaa itse taulusi, voit säästää jopa miljoonia."

smasa's Avatar
    Sijainti
    Helsinki
    Samaan havahduin kuin Datsunkin - oman rutkupösön mittarissa on nyt 141 000 km, joista vajaa 50 000 on tullut omassa ajossa. Käyttäjäkokemukset myös samansuuntaiset: etujarrut ja jakopää laitettu kertaalleen, pakoputken takapöntön ja tuulilasin vaihdatin ja polttimoita on tietysti ruuvailtu. Kerran on matka jäänyt kesken, kun syyläri laski vihreät virtsat kolmostielle. Yleisesti kuitenkin menopeli on ollut edullinen ylläpitää. Ajomäärä on laskenut jatkuvasti: kuukausi takaperin totesin, että kahden vuosihuollon välillä mittariin tuli enää rapiat 8000 km.

Sijainti
    Helsinki
    Meni tosiaan ruttaamani vaimon Polo lunastukseen. 5 vuotta vanha, ajettu muistaakseni jonkun 130tkm? Olin mä vähän yllättynyt kyllä. Nopealla vilkaisulla tuohon olisi pitänyt laittaa uutta konepelti, etumaski ja -puskuri. Mutta mitä mää noista tiedän, en mitään.

Saumahiplari Susi-ihminen's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Quote Alkuperäinen viesti Datsun Lue viesti.
    Meni tosiaan ruttaamani vaimon Polo lunastukseen. 5 vuotta vanha, ajettu muistaakseni jonkun 130tkm? Olin mä vähän yllättynyt kyllä. Nopealla vilkaisulla tuohon olisi pitänyt laittaa uutta konepelti, etumaski ja -puskuri. Mutta mitä mää noista tiedän, en mitään.
    Tulee välillä pyöräiltyä semmoisen autonraatokentän ohitse tuolla Jankan suunnalla, on sielläkin seassa uudemman näköistä purkkia joissa ei pahan näköistä vammaa ole, mutta niin ne lojuu siellä kilvettöminä. Kai se on niin kallista hupia korjauttaa että lunastus käy helpommaksi. Tiedän noista vielä vähemmän kuin sinä ja se on äärimmäisen vähän. Olemattoman vähän jopa mutta ei se estä kommentointia asian tiimoilta.
    Pim, pim, piimä on piristävä juoma.

Moderaattori JanJ's Avatar
    Sijainti
    Suomi
    Äkkiä ne menee. Joku xenon-umpio maksaa tonnin ja ilmastointikenno toisen ja sitten se ja se palkki ja kappas, yhtäkkiä pelkkä osien lasku on 12 000 euroa.
    Vellun pitopalvelu - luksusta matkaan!

Sijainti
    Helsinki
    Quote Alkuperäinen viesti Susi-ihminen Lue viesti.
    Olemattoman vähän jopa mutta ei se estä kommentointia asian tiimoilta.
    Tätähän harrastan itsekin, kovasti on asiaa ilman sisältöä.

Sijainti
    Tampere
    Tätähän harrastan itsekin, kovasti on asiaa ilman sisältöä.
    Näissä tapauksissa joissa tietomäärä on pyöreä nolla, voi tehdä näppärän vastuunsiirron aloittamalla pätemisensä sanoilla, ”kukas sen sanoikaan, että...” tai vaihtoehtoisesti ”jo muinaiset foinikialaiset...” Sitten vaan höpisee ihan puuta heinää besservisserinä, kunhan ei ydinreaktorin toimintaa ja käyttöä koske, johonkin kannattaa raja vetää.

No ei se ydinreaktorin pyörittäminen mitään ydinfysiikkaa ole.

Sijainti
    Tampere
    Quote Alkuperäinen viesti wilco Lue viesti.
    No ei se ydinreaktorin pyörittäminen mitään ydinfysiikkaa ole.

No ei, Homer Simpsonkin pärjää siinä hommassa.

Wrighter's Avatar
    Sijainti
    Luvia

Pirssillä kuuhun - autoiluketju

No ei, Homer Simpsonkin pärjää siinä hommassa.
    Olen minäkin ollut ydinvoimalassa kesätöissä. Ja Datsunkin on siellä useaan otteeseen käynyt. Tosin vaan paloasemalla, jäteluolassa ja vierailukeskuksessa. Oliko muita paikkoja?

*viestissä mainitaan Datsun. Kuuluu tähän ketjuun.

Sijainti
    Helsinki
    Ja lauhdevesissä virvelöimässä isoja affenoita!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Sijainti
    Tampere
    Ja lauhdevesissä virvelöimässä isoja affenoita!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Oliko kolmesilmäisiä?

Sijainti
    Helsinki
    Oliko kolmesilmäisiä?
    Blinky!

Sijainti
    Helsinki
    Omituisin asia hetkeen - ei se auto mennytkään lunastukseen. Vaimo oli soitellut ja kysellyt että milloin voisi hakea loput omat tavarat - ja siinä samassa selvisi, että autoa ollaan jo korjaamassa ja on ensi viikolla valmis...viime perjantaina oli vielä lunastusääni kellossa. Ihan hyvä, että selvisi edes nyt.

Viinimaisteri W's Avatar
    Sijainti
    Helsinki/Aurinkolahti
    Focukseen vaihdettu vasen pallonivel ja kaksi polttimoa. Kehtaa taas ajella.

Moderaattori JanJ's Avatar
    Sijainti
    Suomi
    Entäs akunkenkä?
    Vellun pitopalvelu - luksusta matkaan!

Viinimaisteri W's Avatar
    Sijainti
    Helsinki/Aurinkolahti
    Jahas. Olkaapa sit varovaisia Kehä ykköstä itäänpäin ajaessa. Siinä vähän ennen sitä Myllypuron (?) Shelliä on ne kaksi kameraa siinä kun käännytään Lahden moottoritielle, niin niitä on nyt ilmeisesti viritetty herkäksi tai laitettu päälle. Yleensä ajelen kehällä sellaista 87-88 km/h niin välttyy sakoilta eikä jää kiireisimpien jalkoihin. Nyt tosiaan noi yhdet valot on ainakin sitten päällä. Oli mittarissa tavanmukaiset 87-88 km/h ja tolppa välähti. Varmuusvähennyshän tuosta otetaan pois niin nopeus sen 84-85 km/h. Saa nähä tuleeko 70e sakkoa vai soosoo lappu kotiin. Luulisin että sakoitta selviää.

Käyttäjätunnuksesi tietoja

• Et voi avata uusia ketjuja.
  • Et voi vastata viesteihin.
  • Et voi lähettää liitteitä.
  • Et voi muokata viestejäsi.
  •  
  • BB-koodi on päällä
  • Hymiöt ovat päällä
  • IMG-koodi on päällä
  • [VIDEO] code is päällä
  • HTML-koodi on pois käytöstä