Sivu 2 / 81 EnsimmäinenEnsimmäinen 12341252 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 21 - 40 Yht. 1611

Ketju: Pirssillä kuuhun - autoiluketju

Quote Alkuperäinen viesti VH87 Lue viesti.
    Nyt sitten vaan pippelinjatke-vääntöä pystyyn!
    Ei täällä mitään modeja tarvita pitämään keskusteluja ketjunavauksen mukaisena, kuten edellisistä viesteistä voi päätellä.

Olen kyllä sitä mieltä että niillä Audi-miehillä jotka pilkkaavat "1.6 litraisella Corollalla" ajavia on pienin muna

Vanha Carina pitäisi kyllä vaihtaa farmariin, lähtisinkö heti töiden jälkeen autokaupoille. Tai jos luopuisi autosta kokonaan, sitäkin olen pohtinut.

Quote Alkuperäinen viesti A.H.Venoja Lue viesti.
    Olen kyllä sitä mieltä että niillä Audi-miehillä jotka pilkkaavat "1.6 litraisella Corollalla" ajavia on pienin muna
    Niinpä. Toi "mopohonda" paljasti kyllä 10 cm nysän.

Von Cock John Cock's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Tai jos luopuisi autosta kokonaan, sitäkin olen pohtinut.
    Samaa joskus miettinyt, mutta sitten kun ei sitä autoa olekkaan, niin tulee välttämätön tarve juuri silloin. Miten mä olen luullut että BMW on munanjatke ja Audi on vaan joku kiinteistökuningattarien egopirssi. Tässä on hei parempi ketju tuohon vehkeitten koosta keskusteluun http://www.vauva.fi/keskustelut/alue..._vehkeet_esiin

Haluaako Tommy tulla tarkastamaan, kun noin paljon kiinnostaa toisten vehkeiden koot?

Ja pitääkö tällä logiikalla päätellä, että esim. Etelä-Espoossa asuu paljon pienimunaista jengiä, kun Audi ja BMW näkyy olevan suuressa suosiossa siellä?

pak's Avatar
    Sijainti
    Syrjäinen tapulikaupunki Suomenlahden rannikolla
    En niin noista pippelin mittaamisista tiedä, mutta päätöksen autottomuudesta olen tehnyt muutaman kerran.

Ensimmäisen kerran luovuin autosta Lahdessa asuessani. Auto seisoi pihassa reilun puolli vuotta ilman että ajoin metriäkään. Polkupyörällä pääsi helpommin ja usein nopeammin ne matkat jota tarvitsi kulkea. Vein auton kotipuoleen seisomaan ja velipoika salapäiten lainasi autoa ja ajoi koslan metsähallituksen puollelle sen verran mallikkaasti, että lunasti sen minulta pois ja möi romun jollekin varaosiksi.

Muutama vuotta myöhemmin tuli tarve autolle ja tulikin autoiltua jokunen vuosi.

Sitten taas tuli tilanne Turussa asuessani, että auto kävi kokolailla tarpeettomaksi. Suurin syy taisi olla kuitenkin, se että ei mennyt kiesi katsastuksesta läpi ja siirryin polkupyöräilemään. Ei sitä sitten tilanteeseen totuttua enää kaivannut koko autoa.

Kolmannen luopumisen tein, kun sain peruina auton. Ajelin sillä sen aikaa mitä leimaa oli jäljellä ja möin pois. Tarpeettomana.

Nyt sitten menee taas kesät talvet kaksipyöräisellä. Kesät moottorilla ja talvet ilman.

Ostin kesäkuussa kiinteistökuningattarien egopirssin A4 Avant 2.0 TFSI quattron, sitä ennen oli käytössä 6 Hondaa 14 vuoden aikana. Todella mukava laite, eikä ongelmia ole ollut.

Itellä ollut 6 vuotta taivaspaikka, eli Ford Focus. Hyvin on toiminut, ei siinä mitään. Kilsoja kohta 230t ja tarkoitus ajaa tuo loppuun. Sitten vaihtoon kun tulee liian kalliiksi korjata. Viime aikoina tullut mieleen että pitäisköhän hankkia seuraavaksi autoksi paku. Jos ois massia, niin Ford T-150 lähtis heti ostoon. (Selkeä munanjatke pienimunaiselle, tunnustan). Vie vaan bensaa ns. saatanan paljon ja lieneekö niin käytännöllinen kaupungissa.

Hiace tai joku vastaava voisi olla sopiva. Kai. Pitääpä tutkia.

Quote Alkuperäinen viesti Viljami Lue viesti.
    Itellä ollut 6 vuotta taivaspaikka, eli Ford Focus. Hyvin on toiminut, ei siinä mitään.
    Taivaspaikalla ajelin itsekin monet vuodet. Kolme edellistä autoa oli Ford, ja vaimonkin auto samaa merkkiä. Ford-miehen leimaa en suostunut ottamaan, joten kun kesällä tapahtuneen voimakkaan elinolosuhteen muutoksen takia autokin oli syytä vaihtaa, niin siirryin Mazdaan. Nyt on Mazda5 ajokkina, automaattivaihteella ja 2.3-litraisella moottorilla. Kulutusta en ole sen kummemmin seurannut, se vie sen mitä vie. Todella mukava auto ajaa, ja tilat riittää hienosti kolmihenkisen perheen road tripille. Eikä kiekkomailaa ja varustekassia tarvitse sen kummemmin asetella kyytiin.

Karamahti's Avatar
    Sijainti
    Helsinki
    Ikivanha BMW X5 vm2003 tuli hankittua kuukausi sitten ja kyllä näiden iäkkäiden "luksusautojen" mukavuus verrattuna saman hintaisiin japsikippoihin on jotain uskomatonta. Ajokilometrejä tulee sellaiset 10-15tkm/vuosi ja sillä määrällä ei hitusen korkeampi kulutus tai verot tunnu juuri missään. Ymmärrän kyNpillä työsuhdeautojen kohdalla hingun hankkia Avensis tms paskaa, mutta omalla rahalla liikkuvien kaskaat jne sontaläjät on kyllä lähinnä koomista. Nimimerkillä "Possut yms muut nöyryytetty ensimmäisillä liukkailla".

Wrighter's Avatar
    Sijainti
    Luvia
    320dA BMW vuodelta 2008 on ollut nyt alla puolisen vuotta ja vieläkin hymyilttää kun sillä lähden ajelemaan. Todella hyvä ajaa ja tehojakin on ihan riittävästi. Ainahan niitä tehoja voisi olla lisää mutta kyllä tuo 170 riittää.

Peugeot 406 3.0 V6 oli aikaisemmin ja se oli aivan loistopeli. Jonkun ihmeen aivopierun ansiosta vaihdoin sen uuteen Nissan Qashqaihin ja se oli mulla sitten puolisen vuotta. Laiska paska oli se vehje. Sen vaihdoin sitten nykyiseen. Voipi olla ettei tule tästä Bemarista enää vaihdettua muuhun merkkiin ihan helposti. Jos Pösöltä tulee joku varteenotettava peli, niin sitten voi olla tiukkaa. Pösöillä olen kuitenkin ajellut sen 19 vuotta elämästäni.

Moderaattori JanJ's Avatar
    Sijainti
    Suomi
    Olen kyllä sitä mieltä että niillä Audi-miehillä jotka pilkkaavat "1.6 litraisella Corollalla" ajavia on pienin muna.
    Kiitos!
    Itsehän ajan Audi A6 Avant 2,0 TFSI Multitronicilla, joten mulla on varmaan superpieni muna.
    Tosin vaihdan ensi kuussa autoa, ja vaimon kanssa on valittu kaksi samanhintaista ehdokasta eli Golf Variant 1,4 TSI DSG sekä Polo GTI. Kumpi kannattaisi valita, että muna kasvaisi enemmän?

Olkku's Avatar
    Sijainti
    Nakkila
    Quote Alkuperäinen viesti JanJ
    Tosin vaihdan ensi kuussa autoa, ja vaimon kanssa on valittu kaksi samanhintaista ehdokasta eli Golf Variant 1,4 TSI DSG sekä Polo GTI. Kumpi kannattaisi valita, että muna kasvaisi enemmän?
    Täälä ei olekkaan "tykkään" namiskaa. No tykkään tästä vastauksesta ja samalla kehoitan ostamaan mopoauton. Nimittäin se jos mikä kasvattaa kul... No ainakin jos se automerkin mukaan menee.

Minulla on Volvo ja Peugeot, molemmat farkkuja. Hyvä kun pissalla käydessä sormilla kiinni saa.
    * Mä taidan käydä tässä välissä tupakalla*

Vanhalla Pajerolla ajellaan...3.5 litranen bensakone..ajan sillä niin kauan kuin eteenpäin menee..ja sen jälkeen vaihdan pikku Fiatiin..kullin mukaan

veini

Olkku's Avatar
    Sijainti
    Nakkila
    Innostuin katselemaan kesäautoa jälleen. Helvetin hienoja C70 Volvoja on nettiautossa myynnissä, mutta mielestäni ylihinnoiteltuja. Vastaavia japsi coupeja saa puolet halvemmalla. Tosin -99 mallinen C70 ajettu 140 tkm ja lastutettu +300 hp, automaatilla olis ihana, vaikka siitä pyydetään melkein 9 tonnia.
    * Mä taidan käydä tässä välissä tupakalla*

Sijainti
    Suomi
    No ilmoitin tänään autokauppiaalle että laita vaan se Polo GTI tulemaan kohti Poria.
    Jos ei ole myyty niin eiköhän se sieltä tule tuossa välipäivinä tai viimeistään tuossa viikolla 1.
    Kuulemma mahdolliseksi viivästystekijäksi voi muodostua talvirengaspaketti, tai lähinnä vanteiden saatavuus.
    Renkaita lienee maailma täynnä.

Von Cock John Cock's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Quote Alkuperäinen viesti JanJ Lue viesti.
    Polo
    Tuntuiko housuissa heti muutoksia suuntaan tai toiseen.

Sijainti
    Suomi
    Quote Alkuperäinen viesti Nokkis Lue viesti.
    Tuntuiko housuissa heti muutoksia suuntaan tai toiseen.
    Itseasiassa kyllä.
    Heti kun sain tehtyä päätöksen, alkoi etumus kasvaa useita millin kymmenyksiä.
    Kunhan vielä saadaan se auto alle niin sitten ei pitäisi enää hävetä uimahallissa. Niin paljoa.

Sijainti
    Tampere
    Audilla ajelen ja sokeripala ja pinsetit käytössä. Onhan Toyota kuskit ny...juovat varmaan Lapin kultaakin...
    Lehtonen. Mylnikov. Susi. Maali on tyhjä. Lehtonen ohjaa. Lehtonen ohjaa maaliin! Susi Syöttää! Lehtonen tekee 2-1!

Quote Alkuperäinen viesti JanJ Lue viesti.
    Itseasiassa kyllä.
    Heti kun sain tehtyä päätöksen, alkoi etumus kasvaa useita millin kymmenyksiä.
    Kunhan vielä saadaan se auto alle niin sitten ei pitäisi enää hävetä uimahallissa. Niin paljoa.
    Mutta eikö tuo GTI kuitenkin hieman lyhennä? Anopilla on tuo 1.4-koneella ja silti tosi kiva ajaa noin pieneksi autoksi. Mahtaa tuo GTI olla kyllä kiva laite.

Sijainti
    Suomi
    Oli se ainakin koeajossa aika mahtava ajaa. Kuitenkin 180 hevosvoimaa ja automaattivaihteet. Johan tässä alkaa odottamaan vuoden vaihtumista.
    Kotona vähän katsotaan kieroon. Meinaan nuo tilat kuitenkin pienenee melko reippaasti. Vaan kun sillä ajaa vain minä, ja 90 prosenttia yksin, niin piisaahan tuo.

Käyttäjätunnuksesi tietoja

• Et voi avata uusia ketjuja.
  • Et voi vastata viesteihin.
  • Et voi lähettää liitteitä.
  • Et voi muokata viestejäsi.
  •  
  • BB-koodi on päällä
  • Hymiöt ovat päällä
  • IMG-koodi on päällä
  • [VIDEO] code is päällä
  • HTML-koodi on pois käytöstä