Sivu 1 / 4 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1 - 20 Yht. 77

Ketju: Asiakaspalvelukokemuksia

Moderaattori

Asiakaspalvelukokemuksia

Kävin äsken Dressmannilla tarkoituksena ostaa uusi kauluspaita huomisia juhlia varten, kun huomasin äskettäin että vanha oli sen verran huonossa kunnossa ettei sitä kehtaa laittaa päälle. Noh, meni noin sekunti niin minut huomattiin ja kysyttiin kuinka voidaan palvella. Sanoin, että tarvitsisin kauluspaidan huomisia kaverin juhlia varten. Kysyi sitten, että minkälaista ajattelin. Perusjunttina vastasin, että kai se valkoinen on hyvä. Nainen sanoi heti, että et sinä mihinkään hautajaisiin ole menossa, otat tästä tämän tai tämän ja antoi siihen pari värivaihtoehtoa. Tässä kohtaa päässäni kuului Kummelista tuttu selvä!. No paita löytyi sitten lopulta ja kun kassalle mentiin niin kysyi neitokainen, että onhan sinulla hyvät bokserit sinne puvun alle? Olin jo niin alistunut tuon naisen tahtoon joten totesin, että ei kai. Siitä kaivettiin sitten hyllystä sellaiset. Seuraavaksi kysyttiin sukista ja ei muuta kuin samaan pakettiin sellaiset. Sitten myyjä teki vielä kertauksen. "Sulla on siis puku kotona, hyvä... kauluspaita, bokserit, sukat, kengät... onhan sulla vyö?". No onhan minulla mutta mitäs tässä, ostetaan nyt sellainenkin.

Tiedän kyllä hyvin että tuo lisämyynnin tavoittelu on Dressmannilla olennaista ja minä hölmönä menin nyt siihen alistumaan, mutta aivan jumalaisen loistavaa palvelua sain silti koko ajan, vaikka en se ei välttämättä tarinastani käykään ilmi. Dressmannille ja toinen myyjälle kun oli niin söpö.

Quote Alkuperäinen viesti tutzba Lue viesti.
    myyjälle kun oli niin söpö.
    Lainasin oleellisen kokemuksestasi ja myyntihelppoudesta.

Minäkin kerron kokemuksen Dressmanista.

Olin ostamassa talvitakkia, olisikohan tästä aikaa kolme tai neljä vuotta. Menin liikkeeseen katselin takkia, löysin sopivan, menin maksamaan. Myyjä kysyi kassalta minulta paljon takki maksaa? Minä ihmettelin hieman kysymystä, sillä tuotteessa oli hinta, ja kyllähän henkilöstön pitäisi tietää paljonko tuotteet maksavat. Myyjä sanoi että ei tiedä paljonko takki maksaa, ja minä ihmettelin edelleen että onhan siinä hintalappu. Sitten myyjä sai varmistuksen hinnasta ja alkoi laittamaan summaa koneelle. Kysyi maksanko kortilla vai käteisellä. Sanoin että kortilla ja otin kortin esille ja siihen maksumasiinaan. Sitten myyjä tokaisi että aionko maksaa, totesin että ilomielen, odotan vaan että tuo maksukone sanoo että syötä pin-koodi. Oli unohtanut tehdä jotain, ilmeisesti. Sitten kun pin-koodin syötin ja maksu oli hyväksytty myyjä repi kuitin ihan riekaleiksi kun ei osannut sitä kunnolla leikata sitä sahalaitaa vasten. Hetki setvittiin minulle uutta kuittia ja kun oli lähdössä olin ihan varma että takissa on vielä varashälytin paikallaan. Niinpä ulko-ovella tyydyin vaan heilauttamaan kassin hälyttimien ohi, vartaloni pysyi kaupanpuolella sillä olin aivan varma että kohta pitää kääntyä takaisin kun hälyttimet huutaa. No niinhän ne huusivatkin, ei muuta kuin kassalle takaisin ja hälyttimet pois. Siinä sitten tuli toinen myyjä paikalle joka oli nähnyt koko tilanteen, pahoitteli ja heitti minulle hyvitykseksi sukkia yms. kylkiäisiä kassin täyteen.

Korostan vielä että minä en ole vaikea asiakas, enkä tuosta tilanteesta hermostunut yhtään, pisti vaan hymyilyttämään kun mikään ei mennyt oikein putkeen ja olin vielä täysin varma, että hälyttimet ovat jääneet takkiin kiinni.

Vaatekauppojen myyjät kyllä osaa tuon lirkuttelun.

Saavat usein ehdottaa minulle millaisia vaatteita ja vaatekokonaisuuksia pitäisi kokeilla ja usein kyllä osuvat ihan nappiin. Muutamia kertoja ovat olleet pyytämässä minulta numeroa että tulet sitten seuraavaan muotinäytökseen esintyymään yms.

Kerran kun maksoin kortilla niin myyjä nappasi siitä minun nimen ja lupasi selvittää sitä kautta puhelinnumeroni

Kyllähän pikkuflirtti aina piristää.

Moderaattori
    Quote Alkuperäinen viesti wilco Lue viesti.
    Lainasin oleellisen kokemuksestasi ja myyntihelppoudesta.

Totta tuokin. Pitäisi mennä vaan vaatekauppoihin joissa on miehiä töissä (onko sellaisia edes?), eipähän tule ostettua mitään sen takia että joku vähän hymyilee.

Quote Alkuperäinen viesti tutzba Lue viesti.
    Totta tuokin. Pitäisi mennä vaan vaatekauppoihin joissa on miehiä töissä (onko sellaisia edes?), eipähän tule ostettua mitään sen takia että joku vähän hymyilee.
    Tai sitten löydät ihan uusia piirteitä itsestäsi.

Banned
    Sijainti
    Hämeenlinna
    Tympiikö ketään Citymarketin asiakaspalvelu? Myyjiä on liian vähän. Kassat ovat suljettuina usein. Cittari voisi ottaa mallia Prismasta.

Kerrotaan vielä yksi tarina eräästä ruokapaikasta.

Olimme futispelissä ja pelin jälkeen minä ja kolme kaveriani menimme syömään erään hotellin terassille. Löysimme hyvät paikat ja istuimme ja huomasimme kyltit, että tilaa ruuat sisältä, ulkona ei oteta tilauksia. OK, siispä sisälle tilaamaan. Menimme 2 kerralla, ja 2 jäi varaamaan paikkoja.

Kaverin kanssa mentiin ensin ja tilattiin ruuat, sen jälkeen kaverit menivät. Odottelimme ruokia noin 40 min jonka jälkeen jälkimmäisenä tilaavat kaverit saivat ensin ruuat, sen jälkeen odottelimme kaverin kanssa ruokiamme 10 min, sitten minä sain ruuan, mutta kaveri ei. Olimme jo syöneet kun tajusimme että eihän tuo yksi kaveri ole vielä saanut lainkaan ruokaa. Toki välillä kysyttiin että mikä meininki koska ruuat tulee, mutta vakuuteltiin että kyllä ne tulevat. Kaveri sai sitten aikanaan ruuan, mutta kun se tuotiin se oli kylmää. Siis niin kylmää että kaveri sanoi ettei halua sitä syödä. Nyt kysyttiin jo vähän tiukempaan sävyyn että mikä meininki, kaveri on odottanut ruokaansa tunnin ja kun se sitten vihdoista viimein tuodaan niin se on kylmää. Meille luvattiin jotain hyvitystä ja päädyttiin ottamaan jäätelöannokset jokaiselle. No ne kyllä tuli tosi pian, ongelma vain oli se, että kaveri sai jälkiruuan ensin ennenkuin sai sitä pääruokaansa. Jäätelö siinä suli ja sitten vihdoista viimein kaveri sai pääruokansa. Pyysi sitten vielä uuden jäätelöannoksen sulaneen tilalle.

Oli kyllä ihan käsittämätön tilanne, tästä on aikaa jo muutamia vuosia mutta noin se pääpiirteittäin meni. Oli niin paljon eri tilanteita että joku jäi varmasti kertomatta.

Quote Alkuperäinen viesti smliiga2 Lue viesti.
    Tympiikö ketään Citymarketin asiakaspalvelu? Myyjiä on liian vähän. Kassat ovat suljettuina usein. Cittari voisi ottaa mallia Prismasta.

Ei Saan aina ilmaisen ostoskassin eräältä Citymarketin myyjältä jos sattuu olemaan vuorossa En tiedä kuka hän on, mutta pieni asia tekee iloiseksi, mitä ne kassit maksaa, joku 15snt?

Toki kyllä asioin Prismassa näistä vaihtoehdoista selvästi enemmän.

Moderaattori
    Ylläolevasta tuli mieleen kun olin Pancho Villassa. Tilasin pekonihampurilaisen ilman juustoa. Tarjoilija oli ulkomaalaistaustainen ja kysyi pariin kolmeen kertaan, että ei juustoa mutta pekoni tulee ja totesin, että juurikin näin. No sitten kun hampurilainen tuli paikalle niin huomasin, että eihän siinä mitään pekonia ole. Pieni asiahan tuo oli ja koska muut täytteet löytyi niin kävin vain tiskillä sanomassa, että voit varmaan pari euroa tiputtaa hinnasta kun ei ole pekonia. Tarjoilija tokaisi lujaan ääneen voi vittu ja alkoi pahoitella asiaa. Minä sanoin, että ei tämä mitään haittaa, pari euroa hinnasta vaan pois niin homma on ok. Tarjoilija oikein vaatimalla vaati, että saa tuoda uuden annoksen jossa on pekoni mukana. Sanoi, että kun minä kerta jotain tilasin niin minun pitää se saada. Lopulta sitten suostuin ja sain pari pekonia siihen pihvin väliin, mutta ne olivat niin saatanan pahoja että jäivät syömättä

Edit: ei ole siis enää ylläoleva mutta tuo GN:n ravintolakertomus.

Von Cock John Cock's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Turtolan Citymarket on helvetin esikartano. Ihan sama mihin aikaan päivästä sinne paukkaat niin saat olla satavarma, että kassajonossa vierähtää hetki jos toinenkin.

Muuten kyllä Citymarketeissa on parempi valikoima kuin Rainbow-Prismassa

Sijainti
    Tampere
    Cittareissa on monipuolisempi ruokaosasto. Prismassa muuten monipuolisempi ja laajempi tarjonta. Prismassa tarvitsee harvoin jonottaa kassalla, City marketeissa aina ja kauan. Aika lailla tasan tulee molemmissa käytyä. Asiakaspalvelussa en ole eroja huomannut. Paitsi tuo kassajuttu.
    Lehtonen. Mylnikov. Susi. Maali on tyhjä. Lehtonen ohjaa. Lehtonen ohjaa maaliin! Susi Syöttää! Lehtonen tekee 2-1!

Moderaattori
    Kävin DNA Kaupassa ja myyjä alkoi esitellä jotain hyvää DNA-liittymää. Sanoin, että hommat Tele Finlandin kanssa on ihan hyvässä kunnossa eli ei tarvitse vaihtaa. "Noo, itse olin Tele Finlandin asiakkaana 15 vuotta ja olen kyllä todella tyytyväinen vaihtoon". Ok, Tele Finland on tosin perustettu vuonna 2004. Sitten kun tuli puheeksi Samsung Galaxy S3, myyjä kehui jotain ohjelmaa joka "toimii Androidilla, iPhonella, Lumialla, Applella, Windowsilla, iOS:lla ja muilla". Joihinkin tuo ehkä uppoaa, mutta ei minuun.

Mulla ollut Soneraa, Tele Finlandia ja Saunalahtea. Eikä mitään huonoa sanottavaa noista. Keskiviikkona aukeaa taas Tele Finlandin liittymä. Jostain kumman syystä DNA:ta ei ole koskaan tullut edes harkittua?

Pasi Viheraholta voi kysellä mielipiteitä Postin toiminnasta
    http://www.youtube.com/watch?v=DyfIq...eature=related

Pasin käytökselle :keskari:

Ei pidä antaa ulkonäön hämätä. Kampin R-kioskilla olin käymässä lunastamassa lottovoittoa ja kassalla oli tatuoitu nuori jätkä töissä. Ehkä sellainen hieman pahiksen/raggarin näköinen jätkä. Mutta voi että kun hän sai hurmattua edellä asioivan mummon, mummo oli ihan haltioissaan eikä meinannut häipyä siitä millään vaikka oli saanut ostoksensa jo maksettua. Kyllä oli tosi ystävällinen ja iloinen myös minulle, tuli oikein hyvä mieli.

Siinä on kyllä kaveri täysin oikealla alalla

Sijainti
    Tampere
    Perjantaina Gigantin myyjä teki puhelinliittymään pakettimuutoksen ja heti kun kuukausi vaihtui syyskuuksi la-su, niin meikäläisen liittymä himmeni totaalisesti. Noh, yritin sitten soittaa eilen Saunalahden palvelunumeroon xx kertaa ja aina silkkaa ruuhkaa, nettisivuilta tehty ilmoitus -> käsittelyaika 1-2 päivää. Tänään soitin uudestaan ja sellaisen 40minuutin jälkeen olisi pitänyt vielä jonottaa 20 minuuttia seuraavalle palveluammattilaiselle niin sanoin sitten että mä olen tarpeeksi nyt ollut puhelimessa, hoitakaa homma kuntoon.

Ihan persettä koko touhu. Miksi ihmeessä oma.saunalahden kautta lähetetyt vikailmoitukset käsitellään 1-2 päivän kuluessa. Mitä jos ihmisellä ei ole kuin se yksi liittymä ettei pääse edes soittamaan palvelunumeroon.. odottaako se sen 1-2 päivää kiltisti kun siellä joku vihdoin ja viimein suvaitsee avata sen ilmoituksen.

En ole ollut järin tyytyväinen Saunalahteen muutenkaan niin tämäkin tilanne sysäsi pikkuisen lähemmäksi tilannetta jossa vaihdan operaattoria. Vaikkapa samaa huttua ne kai kaikki on.

Sijainti
    Helsinki
    Quote Alkuperäinen viesti Nokkis Lue viesti.
    En ole ollut järin tyytyväinen Saunalahteen muutenkaan niin tämäkin tilanne sysäsi pikkuisen lähemmäksi tilannetta jossa vaihdan operaattoria. Vaikkapa samaa huttua ne kai kaikki on.
    Mä taas olen kokenut Soneran jälkeen Saunalahden ihan ihanaksi. Hassua, näin se menee. Vaan suurin syy taitaa olla se, että Soneran kolme/neljä gee vai mikä hiton juttu se onkaan että kännykkä toimii selaimena jne. on ihan vitsi. Eikä se kyllä toimi mökilläkään, ei vaan kuulu. Tämä nykyinen firman liittymä on taas siis Sonera, jippikajee. Ja Soneran asiakaspalveluun on saanut jonottaa ihan käsittämättömiä aikoja...ja niistä laajakaistan asennustyypeistä en viitsi edes aloittaa.

Mutta joo, taitaa olla samanlaista joka firmassa.
    "Maalaa itse taulusi, voit säästää jopa miljoonia."

Moderaattori JanJ's Avatar
    Sijainti
    Suomi
    Vuokrasin kaverille Koivulan Shelliltä peräkärryn eilen. Tein netistä varauksen ym.
    Kaveri kävi hakemassa sen ja soitteli sitten että niillä ei ollutkaan sähköpistokkeen adapteria joten kärryä ei voi vetää.
    Kärry oli siis vartin hänen hallinnassaan siinä pihalla. Sähköpistokkeen adapteri luvataan mukaan ja jopa mainostetaan.
    Kaveri sitten palautti kärryn. Firma palautti 60 euron vuokrasta 15 euroa.
    45 euroa meni sitten siitä vartista minkä ihmetteli pihalla että mites sähköt.

Pitänee tässä soitella sitten sinne pääkonttoriin että mitäs vittua.
    Vellun pitopalvelu - luksusta matkaan!

Sijainti
    Tampere
    Vittu kun mun menee hermo. Ostin toista kuukautta sitten laturin kannettavalle jossa luki paketin päällä, että kuusi adapteria ja jos ei sovi, niin lähettävät oikean kokoisen.

EI OLE NÄKYNYT! Haistakaa Innergie vittu, vastatkaa edes maileihin saatanan persenaamat.

Käyttäjätunnuksesi tietoja

• Et voi avata uusia ketjuja.
  • Et voi vastata viesteihin.
  • Et voi lähettää liitteitä.
  • Et voi muokata viestejäsi.
  •  
  • BB-koodi on päällä
  • Hymiöt ovat päällä
  • IMG-koodi on päällä
  • [VIDEO] code is päällä
  • HTML-koodi on pois käytöstä