Sivu 47 / 47 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 37454647
Tulokset 921 - 932 Yht. 932

Ketju: Lukutoukat ja bibliofiilit

Puhkuskomitee Bone's Avatar
    Jan Jalutsin Ammattina vankikarkuri jäi kesken, oli tylsä. Sen sijaan Marco Hietalan Ruostumaton oli ihan hyvä vaikkakin pintaraapaisu vain miehen elämästä.

Sijainti
    Helsinki
    Quote Alkuperäinen viesti Susi-ihminen Lue viesti.
    Sami Lopakan "kuvitteellisesta" rockbändistä ja sen toilailuista kertonut Marras oli oivaa luettavaa, mitenkä uppoaa saman ukon Loka? Sepä testataan seuraavaksi.
    Jaaaaa, tuo Loka pitää siis laitella varaukseen itelle.
    "Maalaa itse taulusi, voit säästää jopa miljoonia."

Joo näin on! Susi-ihminen's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Quote Alkuperäinen viesti Datsun Lue viesti.
    Jaaaaa, tuo Loka pitää siis laitella varaukseen itelle.
    Luettuani voisin arvuutella että pidät tästä. Huumori on välillä pikeäkin mustempaa, sitä luokkaa että saako tälle edes nauraa.
    Saatana saa taas hävetä.

Sijainti
    Helsinki
    Luettuani voisin arvuutella että pidät tästä. Huumori on välillä pikeäkin mustempaa, sitä luokkaa että saako tälle edes nauraa.
    Kuulostaa hyvältä!

Sijainti
    Tampere
    Olen ruvennut käyttämään kirjastolaitosta entistäkin enemmän, olen ihastunut varaussysteemiin. Nytkin on odottelemassa saapumista muilta lainaajilta Kauko Röyhkän Marjatan poika ja sen lisäksi Suomen pyövelit -teos. Pitää varmaan lukea omia tässä odotellessa, Walter Isaacsonin kirja Leonardo Da Vincista on etenemässä hitaasti mutta varmasti, Leonardo on ollut kyllä ihme ukko, tuon rinnalla kotimaiset renessansimiehemme Mikko Leppilampi ja Roope Salminen kalpenee.
    Saatana saa taas hävetä.

Olen ruvennut käyttämään kirjastolaitosta entistäkin enemmän, olen ihastunut varaussysteemiin. Nytkin on odottelemassa saapumista muilta lainaajilta Kauko Röyhkän Marjatan poika
    Kirjaston varaussysteemi on tosiaan mainio. Ei tarvitse sitten edes itse etsiä kirjoja hyllystä vaan voi noutaa siitä heti ovelta johon varatut kirjat laitetaan. Ja varata voi myös kirjan joka on kirjastossa, eli kirjastontädit etsivät sen hyllystä puolestani. Hyvää palvelua.

Marjatan Poika tuli luettua kun kaveri sen tyrkytti lainaan. Oli ihan hyvä, yllättävän paljon samoja tapahtumia kuin Miss Farkku-Suomessa vaikka toinen on elämänkerta ja toinen fiktiota. Vai lieneekö oikeasti kumpikaan kokonaan kumpaakaan.
    Draft '15, pick number 1. Kiekkopesän John Scott.

Sijainti
    Tampere
    Quote Alkuperäinen viesti Twite Lue viesti.
    Marjatan Poika tuli luettua kun kaveri sen tyrkytti lainaan. Oli ihan hyvä, yllättävän paljon samoja tapahtumia kuin Miss Farkku-Suomessa vaikka toinen on elämänkerta ja toinen fiktiota. Vai lieneekö oikeasti kumpikaan kokonaan kumpaakaan.
    Marjatan poikaa odotellessa hyllystä Röyhkä -osastolta käteen nopsasti luettava Tien laidalla Waterloo, nuorten poikien kesäinen päivä autonromulla. Olen tämän ennenkin lukenut mutta kestäähän tämä uudenkin kierroksen, eiköhän tässä ole paljonkin Jukka-Pekka Välimaan omia kokemuksia. Lapsi ja nuorihan hänkin on joskus ollut ja on toiminut sillä tavoin, ei ole syntynyt musta takki päällä Kauko Röyhkänä.
    Saatana saa taas hävetä.

Marjatan poikaa odotellessa hyllystä Röyhkä -osastolta käteen nopsasti luettava Tien laidalla Waterloo, nuorten poikien kesäinen päivä autonromulla. Olen tämän ennenkin lukenut mutta kestäähän tämä uudenkin kierroksen, eiköhän tässä ole paljonkin Jukka-Pekka Välimaan omia kokemuksia. Lapsi ja nuorihan hänkin on joskus ollut ja on toiminut sillä tavoin, ei ole syntynyt musta takki päällä Kauko Röyhkänä.
    Kyllä tuota Waterloo-teostakin tosiaan sivutaan Marjatan pojassa! En ole lukenut, pitäisi varmaan joskus lukaista tuokin.

Edit: Tai no, ei ainoastaan sivuta vaan on merkittävästi mukana.
    Draft '15, pick number 1. Kiekkopesän John Scott.

Sijainti
    Tampere
    Kaukon kirja luettu jo tovi sitten, tykkäsin kovin, jatkoa odotellessa.

Katselin Yle Areenasta mainion Tie -elokuvan. Hyllystä löytyy Cormac McCarthyn kirjakin joka on jo aiemmin luettu, mutta otetaanhan uudestaan kouraan. Leffaanhan tarinasta on rankimmat rosot siloteltu vaikka rankka pläjäys onkin, kirjassa kuvaus tuhon jälkeisestä maailmasta on vielä karumpi, äärimmäisen raaka ja julma elinympäristö jäljellä oleville. Ihminen on ihmiselle susi.
    Saatana saa taas hävetä.

Sijainti
    Tampere
    Lainastosta nappasin herätelainana Katariina Vuori: Läjä Äijälä - Kulttibändien kuningas
    Ei ole ukko ja kuuluisin bändinsä Terveet Kädet sen paremmin tuttuja kuin nimeltä, tässähän sitä tutustutaan.
    Saatana saa taas hävetä.

Sijainti
    Helsinki
    Lainastosta nappasin herätelainana Katariina Vuori: Läjä Äijälä - Kulttibändien kuningas
    Ei ole ukko ja kuuluisin bändinsä Terveet Kädet sen paremmin tuttuja kuin nimeltä, tässähän sitä tutustutaan.
    Tuo tuli jokin aika sitten luettua. Ihan kiinnostava oli, toki mulle tutuhko tarina.

Von Cock John Cock's Avatar
    Sijainti
    Tampere
    Kuuntelin tuossa Loistava toveri Kim Jong Un -kirjan. Vähän yli kaksitoista tuntia ja välillä tuntui että kirjailija on aikamoinen jaarittelija. Mutta jos Pohjois-Korea kiinnostaa, niin oli toisinaan ihan mielenkiintoista settiä esim. siitä, että kuinka siellä porukka tienaa fyrkkaa bisneksillä, vaikka virallisesti sellaista ei tietenkään voi tapahtua. Tuntuu että kirjailija paneutuu ehkä vähän turhankin pitkiksi ajoiksi joihinkin pikkuasioihin, silläpä tuon kirjan kuuntelu vaati aika monta yritystä, koska iltaisin tuppasi tulemaan nopeasti uni.

Ketjun tagit

Käyttäjätunnuksesi tietoja

• Et voi avata uusia ketjuja.
  • Et voi vastata viesteihin.
  • Et voi lähettää liitteitä.
  • Et voi muokata viestejäsi.
  •  
  • BB-koodi on päällä
  • Hymiöt ovat päällä
  • IMG-koodi on päällä
  • [VIDEO] code is päällä
  • HTML-koodi on pois käytöstä